wat heb jij veel gezichten zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:03 schreef JK1982 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ten slotte de klapper:
[afbeelding]
![]()
We kunnen wel tegen een stootje hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zal maar geen foto van m'n rechterduim posten. Dan gaan er mensen over hun nek. Aan m'n rechterduim is zoveel verbouwd het laatste jaar na m'n ongeluk...
Klik op eigen risico:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
We kunnen wel tegen een stootje hoor![]()
Daar is-ie weer redelijk in elkaar geknutseld. De hele onderkant heeft erafgelegen. Dat deel wat onderopgenaaid zit is een stuk van m'n linkerborst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:02 schreef EvilThijn het volgende:
Goed stuk ja die duim..aauw
Lullig, een tepel op je duim.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar is-ie weer redelijk in elkaar geknutseld. De hele onderkant heeft erafgelegen. Dat deel wat onderopgenaaid zit is een stuk van m'n linkerborst.
Niks. Ze hebben als het ware een flap vlees opengemaakt in m'n borst en daar de duim opgenaaid. Na een maand zat het vastgegroeid en kon m'n duim weer los. Dat resultaat staan op die foto.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:09 schreef EvilThijn het volgende:
En wat naaien ze dan vervolgens weer op je linkerborst?
Wel cool geen vingerafdruk![]()
Dat hebben ze bij m'n opa ook gedaan. Hoe heb je jezelf zo weten te slopen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar is-ie weer redelijk in elkaar geknutseld. De hele onderkant heeft erafgelegen. Dat deel wat onderopgenaaid zit is een stuk van m'n linkerborst.
Beetje klemgezeten tussen de wand van een scheepruim en een houten paaltje. Tegen dat paaltje kwam een blokje steen gestuiterd. Blokje steen woog een slordige 20 ton.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij m'n opa ook gedaan. Hoe heb je jezelf zo weten te slopen?
au.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Beetje klemgezeten tussen de wand van een scheepruim en een houten paaltje. Tegen dat paaltje kwam een blokje steen gestuiterd. Blokje steen woog een slordige 20 ton.
Tja, dan doe je niet veel meer heb ik gemerkt.
Ach gewoon blijven duimen, komt het vanzelf goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Beetje klemgezeten tussen de wand van een scheepruim en een houten paaltje. Tegen dat paaltje kwam een blokje steen gestuiterd. Blokje steen woog een slordige 20 ton.
Tja, dan doe je niet veel meer heb ik gemerkt.
Dank je. Ik mag gelukkig per 1 oktober weer gaan werken, want dat thuiszitten komt me al maanden m'n strot uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:17 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ach gewoon blijven duimen, komt het vanzelf goed.
Goed bezig, thumbs up!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dank je. Ik mag gelukkig per 1 oktober weer gaan werken, want dat thuiszitten komt me al maanden m'n strot uit.
Ik moest toch met mn duimen pimpen?!quote:
En Men2bEquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Pitbulleke het volgende:
Hier mag Sugababes Gozerd natuurlijk niet ontbreken![]()
[afbeelding]
Die gast heeft het duimpimpen gewoon uitgevonden![]()
Gothic duimenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Sabryas het volgende:
De titel spreekt voor zich lijkt.
TS begint:
[afbeelding]
![]()
Je moet toch iets met je vrije tijdquote:
Getver rot op, je bent zeker ook zo'n collega die af en toe "knak knak knak" met d'r vingers doetquote:
OOoh, huiliequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Getver rot op, je bent zeker ook zo'n collega die af en toe "knak knak knak" met d'r vingers doet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |