Whehehe. Ikzelf draai, dus ik kan me ook wel voorstellen dat mensen af en toe last hebben van me, maar daar zit tenminste nog een groove inquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Nonneke het volgende:
ons buurjongentje heeft een drumstel![]()
wat houd je tegen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef Rock-shocker het volgende:
Kunnen ze die mensen niet eens het begrip "valse toon" uitleggen?!
Ik heb anders wel eens een van mijn buren om een uur of 2 's nachts piano horen spelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Na een bepaald tijdstip zullen zij zich toch echt stil moeten houden ivm geluidsoverlast.
En anders zou ik aan bellen en ze alle drie keihard in de reet neuken.
Dank je. Gelukkig zijn ze nu wat stiller. Mammie heeft vast Knaks klaargemaakt of zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef Gluckskafer het volgende:
Hahahah![]()
![]()
![]()
Wat een prachtige OP!!!!!!
Mijn complimenten![]()
![]()
Alsie kon spelen had ik het niet erg gevonden ! maar hij drumt al like een freaking JAAR het zelfde deuntjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Whehehe. Ikzelf draai, dus ik kan me ook wel voorstellen dat mensen af en toe last hebben van me, maar daar zit tenminste nog een groove in![]()
Mams? zijn het nog kindertjes? die horen op bed te liggen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:18 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dank je. Gelukkig zijn ze nu wat stiller. Mammie heeft vast Knaks klaargemaakt of zo.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Alsie kon spelen had ik het niet erg gevonden ! maar hij drumt al like een freaking JAAR het zelfde deuntje![]()
Dat niettemeer, maar hier in Amsterdam is het nog vakantie voor die koters. Als het dat al zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:24 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Mams? zijn het nog kindertjes? die horen op bed te liggen!
Dan vinttie het vast een heel leuk deuntje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Alsie kon spelen had ik het niet erg gevonden ! maar hij drumt al like een freaking JAAR het zelfde deuntje![]()
GTA 3quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef GioStyle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeker teveel GTA gespeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |