abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 25 december 2006 @ 20:55:03 #91
88815 The_Emotion
98.3
pi_44738127
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:14 schreef ExTec het volgende:
Jammere is een beetje dat de hoogtij dagen van deze game voorbij zijn.

Gelukkig is er een nieuwe in de maak.
Naar mijn idee wordt er idd nog weinig SimCity meer gespeeld, ook mijn simcity staat al een paar maanden in de kast stof op te vangen
En dit topic heeft ook een tijd lang stil gestaan.

Maar een nieuwe Simcity in de maak? Ik kijk er naar uit, maar ik heb zo snel niets gevonden op de sites van EA of Maxis
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_44741443
Als ie maar niet zo zwaar is als 4
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:37:34 #93
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_44746237
Hey grappig... wist niet dat dit topic er was... en het is kerst.. toch niks doen
Ik ga maar weer eens op zoek naar de cd..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:01:51 #94
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_44746523
Sim city blijft een geweldig spel. Helaas heb ik ook problemen met het goed draaiend krijgen van het spel. Ik zelf heb de texture details enz maar terug geschoeft. Dat helpt wel om de snelheid erin te houden. Ook kijk ik erg uit naar de DS versie van sim city en natuurlijk deel 5.
http://uk.gamespot.com/news/6160951.html
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_44747765
Wat kost simcity 4 met alle uitbreidingen nu nieuw in de winkel? of kan ik beter wachten op 5?
pi_44749911
Ik heb die deluxe edition, dus SimCity 4 + Rush Hour, voor 5 euro gekocht .
pi_44750036
in een normale shop? of via marktplaats?
pi_44750922
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:14 schreef ExTec het volgende:
Mijn huidige stad zit nu tussen de 500.000 en 600.000. Dat fluctueert enorm, er komen per maand ook net zo makkelijk 30.000 man bij, als dat die per maand vertrekken.

In mijn drukste gedeelte van de stad, heb ik een cluster van ziekenhuizen afgebroken en vervangen door een mega-ziekenhuis met een capaciteit van 40.000 patienten ofzo.

Ik zoek eigenlijk ook een wat grotere elementary school, daar heb ik in diezelfde wijk er ook 4 van op een klutje staan. Zonde van de ruimte.

Jammere is een beetje dat de hoogtij dagen van deze game voorbij zijn.

Gelukkig is er een nieuwe in de maak.
zoveel man heb ik nu in mijn regio van 4 steden hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
bij mij stagneerd het altijd rond de 120.000
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_44751866
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 15:21 schreef Backhander het volgende:
in een normale shop? of via marktplaats?
Ja, gewoon bij Dixons. Het was toen in de aanbieding, maar ik denk dat de prijs ergens anders niet veel hoger zal liggen.
pi_44752135
Ik ga denk ook SC halen.. voor op m'n laptop.. wat vermaak ff kijken naar de specs van 4..
pi_44753435
en nu net de 200k grens bereikt alleen nu is er geen groei meer mogelijk
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_44754364
Wat vinden jullie van City Life?
pi_44756104
en ik ben net ook weer begonnen met sim city 4 deluxe
tis wel weer ff inkomen zeg
pi_44812485
Net reinstall gehad en met lezen begint het te jeuken Ik ben nu aan t installeren en ga voor de gein op de kleinst mogelijke kaart de grootst mogelijke stad maken.. Effe kijken hoever we komen en of t nog steeds zo leuk is.
Where facts are few, experts are many.
pi_44893506
Zit op 28000 inwoners nu op kleinste kaartje Wel heel anders omdat je continu met herzoning bezig bent ipv gewoon erbij te bouwen wat nodig is, kaartje was al vol toen ik maar 8000 inwoners had nog.. High tec begint nu te komen en nu is het de opdracht de dirty industry weg te werken zonder teveel mensen zonder baan te laten zitten.. Speel trouwens totaal default, geen 1 mod installed, al zit ik hard te denken om toch de pathfinding mod te installeren.
pi_44894186
Zonder mod is het echt moeilijk
pi_44898646
Iemand die een money trainer heeft?
pi_44898888
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:42 schreef Backhander het volgende:
Iemand die een money trainer heeft?
Zit ingebouwd. Met CTRL-X open je een text invoerbalkje in de top van je scherm. Hier tik je "weaknesspays", vervolgens selecteer je het woord met SHIFT en pijltje naar links. Als je het geselecteerd hebt doe je CTRL-C (copy). Hou nu CTRL ingedrukt met je pink ofzo, en doe om en om V en ENTER waardoor je er steeds 1000 bij krijgt.

Niet de makkelijkste manier misschien, maar heb het als gewoonte en gebruik deze manier om mezelf af en toe te trakteren op 50k ofzo.. Spel is voornamelijk leuk met bouwen en ontwikkeling, niet zozeer om het economisch draaiende te houden
pi_44915201
Hmm, bij mij wil het High tec gedeelte maar niet tot ontwikkeling komen. Iemand enig idee hoe dat komt? Zelfs als ik helemaal geen belasting hef, komen ze nog niet .
pi_44915266
Zoiezo moet er vraag zijn naar High Tec industrie, als die vraag er niet is zullen ze ook niet vestigen (Kan je zien door op die 3 balkjes (blauw, groen, geel) te klikken bij je major rating). Verder wil High Tec graag in een schoon gebied waar geen watervervuiling is, en zo min mogelijk luchtvervuiling. In mijn stadje zit bijvoorbeeld dirty industry in het noorden, en nu de high tec op komt laat ik die vestigen in het zuiden, in het schone gedeelte dus.. High Tec kan makkelijk in woonwijken namelijk, omdat het zelf niet vervuilend is
pi_44916062
Oh, oke! Dat is het probleem. Er is namelijk wel vraag naar High Tec, maar heb alle industrie bij elkaar gezet ver van de woonwijken. Daar is ook redelijk wat luchtvervuiling.

Dat ga ik eens proberen . Dankje.
pi_44916737
quote:
Op maandag 1 januari 2007 15:43 schreef Atreidez het volgende:
Zoiezo moet er vraag zijn naar High Tec industrie, als die vraag er niet is zullen ze ook niet vestigen (Kan je zien door op die 3 balkjes (blauw, groen, geel) te klikken bij je major rating). Verder wil High Tec graag in een schoon gebied waar geen watervervuiling is, en zo min mogelijk luchtvervuiling. In mijn stadje zit bijvoorbeeld dirty industry in het noorden, en nu de high tec op komt laat ik die vestigen in het zuiden, in het schone gedeelte dus.. High Tec kan makkelijk in woonwijken namelijk, omdat het zelf niet vervuilend is
High-Tech vervuild helaas wel degelijk. Ok, het is miniem maar toch. Daarom plant ik altijd wat bomen rond high-tech. Dan worden de de effecten wat gereduceerd. Al is het qua vervuiling wel een beetje hetzelfde als bij de gascentrale. Eentje is niet zo erg, maar als je ze wat meer gaat groeperen zie je het wel op je vervuilingskaartje.
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef Nuna het volgende:
Oh, oke! Dat is het probleem. Er is namelijk wel vraag naar High Tec, maar heb alle industrie bij elkaar gezet ver van de woonwijken. Daar is ook redelijk wat luchtvervuiling.

Dat ga ik eens proberen . Dankje.
Het is ook wel handig om heel af en toe een parkje te plaatsen bij High-Tech. Verhoogd de landwaarde weer wat.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:02:21 #113
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_44923789
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:39 schreef ElmarO het volgende:
High-Tech vervuild helaas wel degelijk. Ok, het is miniem maar toch.
Ik heb goed op de pollution kaarten gekeken maar er is toch 0 watervervuiling daar, en ook de lucht is er niet verontreinigd, alleen een beetje op de straten vanwege het verkeer Ik heb wel een zuiveringsinstallatie in de stad staan natuurlijk..
pi_44942486
Hmm ik ga tegenwoordig meteen uit van hightec en commercial ik belast de andere 2 groepen gewoon met 16%

ik vind commercial zowieso veel fijner dan high tec

[ Bericht 23% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 02-01-2007 15:40:27 ]
pi_44942548
Zo, na het zien van deze topic begint het aardig weer te kriebelen. Ga het maar weer eens installeren!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:09:09 #117
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_44943750
Ojee, altijd als ik dit topic tegen kom verwaarloos ik alles om me heen...al m'n tijd steek ik dan ineens weer in simcity.
pi_44943792
Vet topic! Krijg spontaan zin om te kijken of SC2000 werkt op linux
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_44943922
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:10 schreef trancethrust het volgende:
Vet topic! Krijg spontaan zin om te kijken of SC2000 werkt op linux
Helaasch
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_44945895
Simcity 3000 is er wel voor Linux, schijnt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')