quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef Mustard_Man het volgende:
ik voel me juist zo genadeloos stoer met die vlassige bakkebaarden![]()
laat iedereen lekker zijn topics openen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat kan het jou in hemelsnaam schelen? laat iedereen lekker zichzelf zijn...
Nou, dat lijkt me dan weer geen goed planquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:27 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
laat iedereen lekker zijn topics openen...
Dus jij hebt je 4 maanden niet meer geschorenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ben al zeker 4 maanden niet naar de kapper geweest dus ik voel me aangesproken
dus:
Smoel houden vlegel!
Blijkbaar dus niet, hèquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus jij hebt je 4 maanden niet meer geschoren![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als mannen zich scheren, scheert men ook de huid naast de oren.
Je kunt er immers onmogelijk naast scheren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus jij hebt je 4 maanden niet meer geschoren![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als mannen zich scheren, scheert men ook de huid naast de oren.
Wat heeft dat ermee te maken dat hij al 4 maanden niet naar de kapper is geweest?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:44 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Je kunt er immers onmogelijk naast scheren.
Die bakkebaarden komen dus doordat hij al 4 maanden niet naar de kapper is geweest. Waarop jij je afvraagt of hij zich ook niet scheert.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat hij al 4 maanden niet naar de kapper is geweest?
Je kunt je haar laten knippen, en toch je bakkebaarden laten staan......
De link tussen
bakkebaarden <--> 4 maanden geen kapperbezoek
ontgaat mij
Ik scheer me welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Die bakkebaarden komen dus doordat hij al 4 maanden niet naar de kapper is geweest. Waarop jij je afvraagt of hij zich ook niet scheert.
Vandaar mijn respons.
Ok dan. Dat horen wij bakkebaarden dragers graag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef seilram het volgende:
Ik hou van mannen met bakkenbaarden! Njamjamjam.
Kom je ze aaien?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef seilram het volgende:
Ik hou van mannen met bakkenbaarden! Njamjamjam.
Ik bedoelde Gluckskaver's linkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:03 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ja, het is inderdaad wat moeilijk allemaal.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:31 schreef SimtekF1 het volgende:
TS heeft waarschijnlijk zelf geen baardgroei en is vreselijk gefrustreerd en daarom opent hij er uiteindelijk maar een topic over.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde Gluckskaver's link
Jou begrijp ik volkomen!
Dus ik begrijp jouw redenatie niet tussen:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ben al zeker 4 maanden niet naar de kapper geweest dus ik voel me aangesproken
dus:
Smoel houden vlegel!
Dat dus.quote:Ik scheer me wel Maar die bakkebaarden niet
Snap je link trouwens niet
Al het overbodige haar bij vrouwen is smerigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Vooral bij vrouwen is dat smerig
inderdaad!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Vooral bij vrouwen is dat smerig
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:31 schreef SimtekF1 het volgende:
TS heeft waarschijnlijk zelf geen baardgroei en is vreselijk gefrustreerd en daarom opent hij er uiteindelijk maar een topic over.
Nu maak je het helemaal mooiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jongen maak je niet zo druk, mijn haar groeit van boven mn oor naar benedenIk scheer alleen mn smoel en mn snorremans
Ik geloof dat ik moeite heb mezelf juist uit te drukken vandaagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Nu maak je het helemaal mooi![]()
Je zegt nu dus dat je geen haar meer op je hoofd hebt en dat je wel je gezicht scheert maar je laat ke bakkebaarden zitten, toch?
Dus het enige haar wat je op je hoofd hebt zijn je bakkebaarden![]()
* Spacehamster checkt fobo...quote:Op maandag 3 september 2007 01:13 schreef Pea het volgende:
Vrouwen hebben geen verstand van bakkebaarden.![]()
gave kick.quote:
En ik ben er trots op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen met bakkebaarden, zo gaar he.![]()
Het ziet er zo onverzorgd uit.
WTF we leven toch niet in de 70's.
Of van die pubers waarbij net wat dons groeit. Lopen ze met zo'n licht vlassig ding langs hun oren![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 01:40 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
* Spacehamster] checkt fobo...[/me]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!![]()
[me=Spacehamster duikt onder buro
Shit....nou ga ik nachtmerries krijgen..![]()
HAAHAHAHAHAAquote:Op maandag 3 september 2007 01:13 schreef Pea het volgende:
Vrouwen hebben geen verstand van bakkebaarden.![]()
Hoezo? Hoeft helemaal niet hoor, is chillquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen met bakkebaarden, zo gaar he.![]()
Het ziet er zo onverzorgd uit.
Was het maar zoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:11 schreef Gluckskafer het volgende:
WTF we leven toch niet in de 70's.
*Meldt zich!*quote:Op maandag 3 september 2007 22:49 schreef Pea het volgende:
Bakkebaarddragers van FOK! Unite!
Jij trekt je echt iets aan van de 'mening' van een paar mongolen op een of ander forum?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:35 schreef hoM3r het volgende:
Ik doe verdomme al maanden mijn best een beetje bakkebaarden te krijgen, opent iemand een anti-bakkebaarden topic. Lekker dan. Kan ik het weer afscheren. Het kwam al tot mijn oorlel, bedankt he.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef CasB het volgende:
Niks mis met bakkebaarden
Ik heb ze al jaren en dat zal zo blijven
Jij bent goed in dubbele bodems!quote:Op donderdag 6 september 2007 07:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij trekt je echt iets aan van de 'mening' van een paar mongolen op een of ander forum?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |