* Baby uit de buurt van dromenvanger houdtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een soort monster, om op te eten![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Baby uit de buurt van dromenvanger houdt
ook wel eens gedaan in een nachtmerrie. Is lang geleden maar ik vergeet het nooit meerquote:
Hee Droomquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Halo Halla Ha Marieka
Net even nieuws gekeken op tv, over dat ontvoerde meisje. Niet normaal dat zulke mensen zoiets voor elkaar krijgen. Dan ben je dus echt ziek in de kop. En dan was er nog nieuws over die moordenaar van kinderen in België.
Ben op de bank tv kijken verder, even helemaal lekker niets doen.
Een lui leventje leiden even
Toch merk ik invloed van het weer, dat duistere weer doet iets negatiefs
Maar ben weg nuWie weet even een siesta houden. Kijken of ik even beter kan dromen, die dromen van vannacht waren niet je van het achteraf.
Eindelijk !!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra is weer terug van lowlands en daarna van vakantie!![]()
![]()
haha lowlands was super... echt heeel gezellig en DROOG!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Eindelijk !!!![]()
grapje hoor, maar leuk dat je er weer bent![]()
Hoe was lowlands (behalve nat) en hoe was jullie vakantie??
Ben je bruin en uitgerust ?
....................en achter de wolken schijnt de zonquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:15 schreef Metro2005 het volgende:
pff wat een kutdag vandaag zegvoel me echt weer ff verschrikkelijk down. Mis mijn ex vandaag weer eens enorm. Mijn bierflesje zei net krak toen ik hem opendraaide en er was geen parkeerplaats meer, moest een pokke eind lopen met boodschappen
![]()
En waar IS iedereen, alles is uitgestorven de laatste tijd lijkt het wel, Mijn msn lijst is harstikke leeg, op mijn werk is het nog altijd extreem rustig, internetforums word maar mondjesmaat gepost. Vrienden hebben het te druk of zijn weg. bah.
(en ik heb slecht geslapen ja)
![]()
![]()
Ja hoor, weer bijgekomen, was weggewerkt, hand-bike weggebracht (rem kabel was geklapt), dus weer gewoon terug in het dagelijkse levenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef senesta het volgende:
Welterusten.
Alles goed lillith?
Weer een beetje bijgekomen van je weekje weg?
Oh das mooi, heb jij ook zoveel commentaar gehad over de nieuwe status van pluto of valt het mee?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor, weer bijgekomen, was weggewerkt, hand-bike weggebracht (rem kabel was geklapt), dus weer gewoon terug in het dagelijkse leven![]()
Ja, dat was me wat he, die Plutoquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh das mooi, heb jij ook zoveel commentaar gehad over de nieuwe status van pluto of valt het mee?
Jammer dat je kabel was geklapt, heb je daar in je vakantie ook last van gehad of heb je nog wel lekker kunnen biken?
Ik ging rond 24.00 naar bed.. Sliep niet voor 01.30... Werd om 3.40, 4.30 en om 5.30 wakker om toen maar wakker te blijven....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Meteen muziek en koffie erbij deze morgen
0745 was ik wakker
Das niet dat je zegt lekker slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ging rond 24.00 naar bed.. Sliep niet voor 01.30... Werd om 3.40, 4.30 en om 5.30 wakker om toen maar wakker te blijven....![]()
Ik ben ondertussen aan de 2e pot bezig, zometeen water of thee drinken. Ik ga niet meer 4 of 5 potten koffie drinken per dagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:20 schreef nokwanda het volgende:
Koffie dus. Sloooooten koffie graag
Ach ja... t went... zo zien mn nachten er de laatste tijd meestal uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Das niet dat je zegt lekker slapen
Heb dat ook tijden gehad, maar nu slaap ik in 1 ruk door gelukkig.
Net even opgefrist, mooi weer is het hier in het Zuiden. Blauwe lucht en zon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |