Ik sla die auto ook niet af
![]()
Bovenste auto lijkt net een schaal-model
![]()
Maar volgens mij is het toch echt een echte. Hoorde net dat die auto's compleet met de hand worden gemaakt
Ik ga denk ik gamen zometeen. Ik ben zo rustig dat ik niets meer weet te schrijven. Heb niets meer te zeggen nu
![]()
Geduld om te gamen heb ik nooit gehad laatste tijd, dus ik hoop dat het geduld terug gaat komen. Heb zoveel games nog liggen. Ook adventure games liggen hier genoeg, games waar je moet puzzelen in een omgeving en ook met sprookjes omgevingen.
Kijken welk spel ik ga spelen, misschien " The thing". Een shooter op basis van die film.
Zit je ergens op de noord-pool en is er ergens een alien. Een kamp op de noordpool en dan moet je met een team gaan onderzoeken en afschieten van van alles.
En broken sword liggen hier een paar delen van, een spel dat gaat over the templiers. Ook een soort truth achtig spel
![]()
Eerst geduld verzamelen, nog ff geduld verzamelen. Ik ben nog gejaagd maar bijna niet meer. Echt 5 uur gamen achter elkaar dat lukt me vandaag ook nog niet. Op hete kolen zit ik de hele tijd. Alsof ik op vakantie ga of iets dergelijks. Alsof ik constant op vakantie ga. En dan ben ik dus ook de hele tijd in beweging met de benen, dan loop ik dus naar buiten zometeen, even buiten rondlopen.
Op hete kolen!!! Op hete kolen!!!!!
Op volle toeren!!!!!
Het blijft maar doorgaan
![]()
Kan er ook niets aandoen. Het zit er gewoon in. Daarom blijf ik zo doorgaan. Ik weet niet anders als dit
![]()
Een andere manier zou ik ook niet weten. Ik zit gewoon vaak op hete kolen. Kan geen moment niets doen
![]()
Constant bezig zijn. Op de bank liggen gaat zelfs gepaard met bezig zijn. Zelfs het slapen door dromen.
Vannacht was ik aan het voetballen in de dromen, ik scoorde best mooie doelpunten. Een lopje over de keeper en een paar ballen in de kruising. Ook vaker tegen de lat geschoten maar het voetballen ging goed en ik had er plezier in ook
[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-08-2006 13:44:52 ]