Rolling Stones - Brown Sugar
![]()
Om mee te beginnen. Brand bier erbij en de zon die schijnt
![]()
Zolang de zon maar schijnt
![]()
Dan gooi ik ook de lamellen open
![]()
Zon naar binnen laten komen
Voel me echt weer 300 keer beter vergeleken met vanmiddag
![]()
Das altijd zo vreemd. Een wereld van verschil. Puur door de zon ook nu. En misschien wel door het tijdstip. Rond 1700 is het Feier abend. Rond 1700 is het tijd voor een feestje
![]()
Dus ook biertje.
Wat ik tegen northernstar schreef in feedback. Bewustwording. Ik ben weer helemaal bewust zoals het hoort. Vanmiddag was ik weer in een donkere staat van bewustzijn. Een diepe donkere staat en dan lijkt het een depressie te zijn. Totaal geen vreugde ervaren op zulke momenten.
Ben vaak opgewekt maar vanmiddag zag ik het totaal niet zitten
Snap niet dat zoiets zo kan wisselen. Ik voel me nu dus echt weer
![]()
En dat ligt dus niet aan het biertje. Dat was voor het biertje al zo
![]()
En na 2 slokken bier kan dat ook niet. Maar het was voordat ik het biertje opentrok al zo dus. Wie weet echt de zon en het tijdstip. Misschien omdat de maandag al ver voorbij is
![]()
De maandag is de zwaarste dag van de week hier.
Weet je wat wel zo is. Na zo'n inzinking is het na de inzinking weer echt genieten. Ik voelde me vanmiddag dus verrot. En nu voel ik me top!!! En door het verrotte gevoel, is het toppe gevoel gewoon beter en mooier.
Van -40 naar 120 is 160.
Ben je 0 en ga je naar 120 dan is het 120.
Ik heb dus 160 gehad vandaag. En dat is beter dan 120 . Het gevoel is beter omdat ik het verschil weet tussen dip en top. Dus dan denk ik vanzelf dat een dip misschien wel nut heeft ook. Dat je door een dip juist beter in je vel komt te zitten. Zonder die dip zou ik deze top niet waarderen zoals ik het nu doe.
Dat geldt dan tevens misschien ook voor de depressies uit het verleden die 9 maanden of langer hebben geduurd. Dat die depressies ervoor zorgen dat ik me 85 procent van de tijd wel in hogere sferen voel en goed voel en uitbundiger dan normaal. Dat alles toch zin heeft
![]()
Zelfs al lijkt een dip onzin en waardeloos te zijn?
[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-08-2006 16:59:35 ]