ik denk dat het een negroide persoon wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:43 schreef deepthroat het volgende:
wat voor 'n kleur had Gast 1?
Blank, kaalgeschoren hoofd en Neophyte petje en bomberjack.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:43 schreef deepthroat het volgende:
wat voor 'n kleur had Gast 1?
weet je wat kansloos is.... iemand met een plaatje van paris hilton als avatar.... da's pas kansloos!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
iemand die met het OV gaat is net zo kansloos.
Mensen die extra hard door hun telefoon gaan praten zijn ook kansloos.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:09 schreef Damzkieee het volgende:
Hele gesprekken afluisteren van mensen in het OV is ook kansloos
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik kan niets anders doen dan me hierbij aansluitenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:09 schreef ed_reeb het volgende:
[..]
weet je wat kansloos is.... iemand met een plaatje van paris hilton als avatar.... da's pas kansloos!![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Blank, kaalgeschoren hoofd en Neophyte petje en bomberjack.
Mensen die zeggen dat mensen die zeggen dat met het OV gaan kansloos is zijn net zo kansloos.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:17 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die zeggen dat met het OV gaan kansloos is zijn net zo kansloos.
Ik zou ook niet opschuiven, de brutaliteit tyfus honden in het OV laat ze lekker in de hoek gaan zitten. En anders moeten ze maar optyfen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:25 schreef ---Mickey--- het volgende:
Ik zou ook niet opschuiven, niet omdat ik asociaal ben of zo, maar ik zit liever aan het gangpad ipv aan (tegen) het raam.
Maar goed, ik zou het hem uitgelegd hebben en hem vriendelijk gezegd hebben dat hij bij het raam kan zitten.
Je kan ook even opstaan, Gast 2 laten zitten bij het raam, en zelf weer gaan zitten bij het gangpad...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:25 schreef ---Mickey--- het volgende:
Ik zou ook niet opschuiven, niet omdat ik asociaal ben of zo, maar ik zit liever aan het gangpad ipv aan (tegen) het raam.
Maar goed, ik zou het hem uitgelegd hebben en hem vriendelijk gezegd hebben dat hij bij het raam kan zitten.
Geen probleem, maar ze moeten geen eisen gaan stellen zelf bij het gangpad te willen zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef Wadloper het volgende:
Je kan ook even opstaan, Gast 2 laten zitten bij het raam, en zelf weer gaan zitten bij het gangpad...
Kleine moeite toch?
Nee, oke, dan had ik ook gezegd, dan nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Geen probleem, maar ze moeten geen eisen gaan stellen zelf bij het gangpad te willen zitten.
Het geeft kansloos een nieuwe betekenis.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:09 schreef ed_reeb het volgende:
[..]
weet je wat kansloos is.... iemand met een plaatje van paris hilton als avatar.... da's pas kansloos!![]()
Wat een kansloze opmerking.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik zou haar laten neuken door zo'n vieze zwerver, waarvan je de bacterien niet meer van af kan wassenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Het geeft kansloos een nieuwe betekenis.
Wat een lelijk gedrocht is dat. Ik zou m'n hond er nog van af trappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |