Dat is dus het probleem ik ben mijn OV niet vergeten maar dacht dat ie geldig was terwijl dat dus niet meer het geval was. Technisch gezien had ik dus geen treinkaartje gekocht...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef AndyD het volgende:
Je mag je OV inderdaad een keer vergeten, je kan bij een servicebalie een formulier halen waarmee je je boete kan terugkrijgen.
dus krijg je je geld niet terugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef stribe het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem ik ben mijn OV niet vergeten maar dacht dat ie geldig was terwijl dat dus niet meer het geval was. Technisch gezien had ik dus geen treinkaartje gekocht...
Het staat er toch wel degelijk op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:21 schreef stribe het volgende:
Ik heb dus een weekend OV, maar op de achterzijde staat niet van wanneer tot wanneer deze geldig is.
beter kijken want het staat gewoon op de achterkant. Iedere janlul weet trouwens dat een week ov 40% korting in het weekend geeft. Dus na 19u vrijdags tot 04u maandagsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef stribe het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem ik ben mijn OV niet vergeten maar dacht dat ie geldig was terwijl dat dus niet meer het geval was. Technisch gezien had ik dus geen treinkaartje gekocht...
studenten hebben toch altijd weekend. Of zie ik dat verkeerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Ben ik zo dom, of ben ik de enige hier die het terecht vind, dat je met een WEEKEND-OV op MAANDAG niet mag rijden? Mijn weekend is meestal maandag al voorbij.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:21 schreef stribe het volgende:
Ik heb dus een weekend OV, maar op de achterzijde staat niet van wanneer tot wanneer deze geldig is. Afgelopen maandag zat ik dus in de trein naar Utrecht en heb ik dus een boete gekregen omdat ik geen kaartje had omdat ik dacht dat mijn OV nog geldig was.
Ja, jij bent ultra-superdom.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Ben ik zo dom, of ben ik de enige hier die het terecht vind, dat je met een WEEKEND-OV op MAANDAG niet mag rijden? Mijn weekend is meestal maandag al voorbij.
Volgens mij is die tot maandagmorgen 4:00 geldig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:38 schreef Carport het volgende:
[..]
![]()
Je snapt niet dat je weekend-OV niet op maandag geldig is?
Owh.. beetje laat
dus als de houder besluit een super lang weekend van dinsdag tot de week erop woensdag te gaan houden moet die kaart maar geldig zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:41 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ja, jij bent ultra-superdom.
Sommige mensen gaan in het weekend naar pa&ma en gaan pas op maandag terug. Dus zou die kaart ook op maandag geldig moeten zijn. En misschien kom je (lange reis) pas 's middags aan; dus tot maandagmiddag.
En anderen nemen een lang weekend, dus dan komt de vrijdag erbij, want voor die mensen is dat al weekend.
Trouwens, die willen misschien donderdagavond al weg - nee, liever nog als de school uit is (donderdagmiddag dus), dus een OV-WEEKEND-KAART zou geldig moeten zijn van donderdagmiddag tot maandagmiddag.
Het komt er dus op neer dat hij geldig moet zijn vanaf het moment dat de houder weekend gaat vieren tot het moment dat de houder van de kaart weer thuis is.
Een andere uitleg van het begrip 'Weekend Kaart' is niet mogelijk.
Juist, niet alles draait om de studentjes hoor. Pas je gewoon 'es aan. Wees blij dat je in het weekend wel gratis kan reizen. Wat ik overigens ook belachelijk vind.quote:dus als de houder besluit een super lang weekend van dinsdag tot de week erop woensdag te gaan houden moet die kaart maar geldig zijn?
bull natuurlijk.
wat een kneus.. ik hoop dat die telefoniste aangifte heeft gedaan wegens bedreiging.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:44 schreef danos het volgende:
haha een vriend van me belde laatst de klantenservice omdat die vergeten was een kaartje te kopen.
Hij: Ik ben vergeten een kaartje te kopen en nu heb ik een boete gekregen
Klantenservice: Ja en?
Hij: Het was maar een heel klein stukje wat normaal 3 euro kost
Hij: Nu kost het met bijna 40 euro
Hij: Dat vind ik best veel geld
Hij: Ik vind dit oneerlijk, is er niks aan te doen?
Klantenservice: Nee u had een kaartje moeten kopen dan had u geen problemen gehad.
Hij: #$%$%^#$%2 TIFUSHOER
Klantenservice: tuut tuut tuut
![]()
Als je fout zit, zit je fout en zul je de lasten moeten dragen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |