quote:Conflict kan er niet meer omheen. Nu hij terug is als mod bij K&W moet en zal er een MEET komen!
Zie ook hier, waar Conflict toezegd dat het doorgaat!
Ook BE en Dude hebben al aangegeven het een leuk idee te vinden.
Het voorstel moet gaan komen van Conflict! Maar in het topic wat ik eerder aanhaalde had hij al een leuk voorstel.
Andere voorstellen en ideeen zijn natuurlijk welkom!
-- Mod-break --![]()
Wie:Conflict & Biancavia Marsepein Duderinnetje en Artyshock sanger en Hellace MMach tnimble Verder zie ik geen aanmeldingen in het topic ... dit is wel wat mager mensen ![]()
Wat:Barbecue @ 'de Biesbosch', bij restaurant 't Voske te Drimmelen.
Waar:Het restaurant vinden jullie op de Biesboschweg 15, 4924 BB te Drimmelen.
Wanneer:26 augustus van het jaar 2006 Vanaf 16:00 uur verzamelen en 'borrelen te Drimmelen' Rond 17:00 uur gaan we eten, ik heb de bbq set besteld.
Ik heb gereserveerd voor 5 tot 10 personen. Uiterlijk 24-8-2006 's morgens laat ik weten met hoeveel mensen we komen en bespreek ik het definitief. Je kunt je dus tot 23-8-2006 23:59 uur aanmelden.
De website van het restaurant: Borrelen te Drimmelen
Verder heb ik gereserveerd onder de codenaam 'Klussen&Wonen'![]()
-- Einde Mod-break --![]()
En toch nog de Biesbosch, en ook nog varen. Het hele oorspronkelijke plan is gewoon blijven bestaanquote:
Al vraag ik me af of het bootje van Conflict groot genoeg is zodat iedereen in de kajuit kanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:41 schreef Marsepein het volgende:
[..]
En toch nog de Biesbosch, en ook nog varen. Het hele oorspronkelijke plan is gewoon blijven bestaan
ohh dat kon niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:39 schreef Marsepein het volgende:
Wat is dit nu weer voor topictitel 'Aanmelden kan nog'![]()
En sanger, ik heb van Aalsmeer naar Drimmelen geen idee over de reistijd.
Rond een uurtje of 14.00??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:09 schreef tnimble het volgende:
Sanger hoe laat ben je bij mij?
Zal zo eens naar haar werk bellen, misschien lukt het wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:39 schreef tnimble het volgende:
Kan Hellace geen eens een halfuurtje eerder vrij krijgen dan voor Fok naja zeg de schande
Nee is goed zie ik je rond die tijd wel komen.
Op het werk bedoel ik dan ook hoor!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hiermee roep je meer vragen op dan dat je antwoorden geeft sanger
Nog 24 uur!
Komt Biancavia dan wel of niet mee?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef Conflict het volgende:
Als het morgen net zulk weer is als vandaag ga ik ook gewoon met de auto hoor!
Nou, als ze mee mag dan denk ik dat we dat wel leuk vinden, al is Biancavia niet echt een K&W poster.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Komt Biancavia dan wel of niet mee?
Jij postte op gegeven moment dat als jullie met botje zouden komen dat ze dan meeging. Daar maakte ik uit op dat indien bootje niet doorging zij ook niet doorging zeg maar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nou, als ze mee mag dan denk ik dat we dat wel leuk vinden, al is Biancavia niet echt een K&W poster.
o ja! Nou dan kom ik wel alleenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij postte op gegeven moment dat als jullie met botje zouden komen dat ze dan meeging. Daar maakte ik uit op dat indien bootje niet doorging zij ook niet doorging zeg maar.
NEEEEEEEEE!!!!quote:
Ohh ok dan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef sanger het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE!!!!
Ze mag mee (moet nu zelfs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |