Iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja.. Is dat nu om te lachen of om te huilen?
Alleen de gedachte alquote:
Dat doen ze in Rotterdam dan ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef twi het volgende:
Als Patrick naar Feyenoord gaat...dan ga ik echt heel hard huilen...
quote:Feyenoord gaat voor Kluivert
Geschreven door Pieter Hanson op donderdag, 24 augustus om 19:02
Feyenoord wil zich versterken met Patrick Kluivert, zo meldt de NOS zojuist. De aanvaller is door de Rotterdamse club gepolst over een eventuele transfer.
Kluivert heeft geen toekomst meer bij Valencia FC en liep vandaag boos weg van de training. Hij heeft nog niet gereageerd op het voorstel van Feyenoord.
Kluivert speelde eerder voor Newcastle United, Ajax, FC Barcelona en AC Milan.
Ik denk 't ook niet, nee. Ik begin alvast moet m'n fluitoefeningen voor zondagquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:04 schreef Jasza het volgende:
Daarnaast gaat dat legioen hem daar ook niet echt leuk ontvangen
Mee eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef koningdavid het volgende:
![]()
Ach, ik zou het Patje niet heel erg kwalijk nemen als hij daar naartoe gaat.
Hij heeft niet echt bepaald veel keus ofzo.
Als we hadden gewonnen dan zouden we in het balletje van Lille zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Messenga het volgende:
Anders hadden we dus gewoon de 2e ronde bereikt hé. Celtic, Benfica en Man United zijn te verslaan.
Wij zouden de plek van Lille hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Messenga het volgende:
Anders hadden we dus gewoon de 2e ronde bereikt hé. Celtic, Benfica en Man United zijn te verslaan.
Zo kun je niet beredeneren, helaas.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:08 schreef Messenga het volgende:
Bah, moet er niet aan denken. De man die ons naar de CL heeft geschoten in dat lelijke rotshirtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:06 schreef koningdavid het volgende:
De Kluif naar Feyenoord is het beste wat voor Ajax kan gebeuren.
Als de Kuip dan niet afgeborken wordt, weet ik het ook niet meer.![]()
Was Kopenhagen zo laag geplaatst?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:09 schreef jna het volgende:
[..]
Als we hadden gewonnen dan zouden we in het balletje van Lille zitten.
Laagste van pot 4 zelfsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was Kopenhagen zo laag geplaatst?damn!
Weetjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:09 schreef jna het volgende:
[..]
Als we hadden gewonnen dan zouden we in het balletje van Lille zitten.
Kopenhagen staat als laagst geplaatst dacht ik, ergens in pot Dquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nogal logisch als ze nog nooit CL hebben mogen spelen, HSV was ook pot 4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, prestatiecontractje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef Sethje het volgende:
Ik vind dat ajax kluivert terug moet halen. Nu ze de kans hebben, en hij moet dan wel begrijpen dat ie er eerst een paar moet inschieten voordat hij weer een goed salaris krijgt.
Stuur je Rosenberg toch lekker terug naar Scandinavie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoef hem niet, genoeg spitsen.
NOOIT!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stuur je Rosenberg toch lekker terug naar Scandinavie?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:15 schreef BigFire het volgende:
Kluivert moet daar gewoon tekenen en dan bij z'n debuut in de kuip z'n shirt kapot scheuren terwijl hij daaronder een Ajax shirt aanheeft en dan gaan rondrennen als een streaker met z'n middelvinger naar het legioen![]()
Zou een heldendaad zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:15 schreef BigFire het volgende:
Kluivert moet daar gewoon tekenen en dan bij z'n debuut in de kuip z'n shirt kapot scheuren terwijl hij daaronder een Ajax shirt aanheeft en dan gaan rondrennen als een streaker met z'n middelvinger naar het legioen![]()
Dan zou hij voor eeuwig mijn held zijn! Dan neem ik zelfs een tattoo van hem!quote:
Ben ik een nepsupporter als ik Kluivert graag weer een keer ergens zie spelen?quote:
Wat wil je nou? KLuivert bij Ajax of Kluivert bij feyenoord? Je zit net in het feyenoord topic te zeggen dat je hem daar wiltquote:
Elke serieuze Ajacied zou het vreselijk vinden om Kluivert in een kakkerlakkenshirt te zien. Jij vindt het notabene mooi, dan heb je geen clubgevoel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik een nepsupporter als ik Kluivert graag weer een keer ergens zie spelen?
Dat het bij Feyenoord is, is jammer, maar goed, ik ben wel erg benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Als ik dan een nepsupporter ben in jouw ogen is dat maar zo. Kan me er niet druk om maken.
Jajong was je geband of gewoon even weg?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Jajong het volgende:
Als Kluivert naar Feyenoord gaat, ga ik rare dingen doen.
Vertel.. Een sok eten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef Jajong het volgende:
Als Kluivert naar Feyenoord gaat, ga ik rare dingen doen.
Waar heeft ie dat gezegdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:31 schreef denthemen het volgende:
Ik hoef Kluivert nooit meer in de Arena te zien als hij ooit dat walgelijke shirt aantrekt!! Ik walg er zelfs al van dat hij heeft toegegeven best voor 010 te willen spelen! OPHOEREN
Tuurlijk heb ik liever Kluivert bij Ajax, maar wij hebben niet nodig op dit moment. Maar ik ben ook fan van Kluivert als voetballer en ik wil hem wel weer eens zien spelen in de Nederlandse competitie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:24 schreef jna het volgende:
[..]
Wat wil je nou? KLuivert bij Ajax of Kluivert bij feyenoord? Je zit net in het feyenoord topic te zeggen dat je hem daar wilt
Op Kreta.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jajong was je geband of gewoon even weg?
Dus omdat ik niet die Feyenoordhaat heb die veel Ajacieden wel hebben heb ik geen clubgevoel?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Elke serieuze Ajacied zou het vreselijk vinden om Kluivert in een kakkerlakkenshirt te zien. Jij vindt het notabene mooi, dan heb je geen clubgevoel.
Ik las het vannochtend in een 010 topic.. volgens mij heeft hij het in een italiaanse krant gezegt, wel zei hij een echte ajacied te blijven, mooi niet dus!!quote:
Joh, laat ze lekker...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet die Feyenoordhaat heb die veel Ajacieden wel hebben heb ik geen clubgevoel?
Ga fietsen alsjeblieft.
Italiaanse krantenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik las het vannochtend in een 010 topic.. volgens mij heeft hij het in een italiaanse krant gezegt, wel zei hij een echte ajacied te blijven, mooi niet dus!!![]()
Maar als ajacied kan je het toch niet aan dat een oud speler zo verpauperd dat hij in Rotterdom gaat spelen? Zelfs bij RKC heb je nog meer kans op prijzenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet die Feyenoordhaat heb die veel Ajacieden wel hebben heb ik geen clubgevoel?
Ga fietsen alsjeblieft.
Ja maar als Kluivert het heeft gezegd is het echt zo.. dan kunnen het wel kutkranten zijn maar je weet het nooit..quote:
Komen The Roots in Paradiso? Coolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
Ginø // ..gegadigden voor The Roots, 22/23 nov Paradiso? zegt:
patje
modderfokking
kluivert
ik ga hem persoonlijk overrijden als ie komt
whehehe, leuk die kakkerlakken.
Inderdaad, hoe kun je dat nou mooi vinden. Iemand die dat mooi vind vind het zeker ook leuk om te zien hoe z'n zusje door Dirk Kuyt wordt geneukt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Elke serieuze Ajacied zou het vreselijk vinden om Kluivert in een kakkerlakkenshirt te zien. Jij vindt het notabene mooi, dan heb je geen clubgevoel.
feyenoord is altijd al kansloos geweest en wanhopig ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
Als dit doorgaat moet Patrick wel echt wanhopig zijn, iets wat F'noord kennelijk al is.
Je hebt anders volkomen gelijk. Nergens voor nodig, die edit.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef devv05 het volgende:
-laat maar-
Dan is ie voor zowel fnoorders als Ajacieden vogelvrij denk ik. Zou van hemzelf pas echt een domme zet zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
Als dit doorgaat moet Patrick wel echt wanhopig zijn, iets wat F'noord kennelijk al is.
Ik denk het ook. Hij is toen mede uit Nederland weggegaan omdat-ie overal voor rotte vis werd uitgemaakt. Dat zal er niet beter op worden, lijkt mequote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is ie voor zowel fnoorders als Ajacieden vogelvrij denk ik. Zou van hemzelf pas echt een domme zet zijn.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Ajax in plaats van Milan?
Dat zag er bij Jonk en Vink ook al niet uit inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef twi het volgende:
Naa PSV vind ik ook onvergeeflijk. Kluivert in een PSV shirt, dat is toch te gek voor woorden? Al lijkt het helaas een logischere optie voor Patrick zelf
Mja, Reiziger viel achteraf gezien ook wel mee. Het went niet, maar is iets dragelijker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:45 schreef twi het volgende:
Naa PSV vind ik ook onvergeeflijk. Kluivert in een PSV shirt, dat is toch te gek voor woorden? Al lijkt het helaas een logischere optie voor Patrick zelf
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:48 schreef Sethje het volgende:
Reiziger is daarbij ook heel lelijk van zichzelf. Dat scheelt.
En Reiziger stapelde fout op fout in psv-shirt, dat is wat anders als een oud-jood in een psv-shirt beslissend en belangrijk is.
Roti!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef jna het volgende:
Dalijk loopt de hele feyenoord selectie de pasteitjes van Ma Kluivert te eten
Precies. Kluivert staat symbool voor de hele succesperiode midden jaren negentig......het idee al, Kluivert in Feyenoord-shirt maakt me misselijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef twi het volgende:
Ik gun Kluivert dat 'ie zijn carriere opnieuw leven inblaast. Bij HSV, bij Levante, bij fucking Appingedam als het moet. Maar never nooit bij Feyenoord en PSV.
Pasteitjes waren het, roti kan je ook moeilijk voor een heel team maken en dan meegeven aan je zoon.quote:
Die heerlijk volle tribunes, in het oostblok. Ja maak me gekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef twi het volgende:
FC Levadia Tallinn - A.F.C. Ajax Amsterdam
Tupperware!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:59 schreef jna het volgende:
[..]
Pasteitjes waren het, roti kan je ook moeilijk voor een heel team maken en dan meegeven aan je zoon.
Wat een kraker zegquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef twi het volgende:
* twi] kijkt naar RTL7[/me]
[me=twi ziet het al voor zich, de papiertjes bij de loting
FC Levadia Tallinn - A.F.C. Ajax Amsterdam
Gaat ook echt niet gebeuren. Ik heb ook nergens nog een bericht gezien van een officiële bron.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef StarGazer het volgende:
Kluivert in feyenoord shirt. Het idee alleen al. Laat het niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |