Hallo Lieve fans!!
Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn eerste officiële website! Ik zou het heel gaaf vinden als jullie een boodschap of een berichtje achterlaten in het gastenboek. Kom ook een keer langs in de gezellige chatbox!
Raffaëla is bevallen van een dochter!! De naam van het kindje van haar en Paul is nog niet bekent gemaakt! Wanneer wij dit weten zullen we het natuurlijk op de site zetten!
Wegens verhuizing is er tot op heden nog geen nieuw adres voor fanmail. Binnen nu en 1 maand zal er een nieuw adres op de website gepubliceerd worden.
Alle fanmail wat naar het nieuwe adres word gestuurd word NIET gelezen noch beantwoord.
Bij deze willen we jullie ook dringend verzoeken GEEN fanmail meer te versturen naar het oude fanmail adres. Hier is reeds al een nieuwe bewoner ingetrokken.
Vandaag (18-08-2006) kregen wij weer een berichtje van Raffaëla en zullen het hieronder voor jullie plaatsen! Maar laat aub de nare berichten uit het gastenboek weg!
Hey iedereen!!
Heel heeel erg bedankt dat mijn DIE/ HARD FANS me zo gigantisch blijven steunen ondankt de jaloerse egoistische en laffe mensen die de site soms bezoeken!! JULLIE ZIJN HELEMAAL TOP!! Ik zal ff vertellen dat ik zo lang niks van me heb laten horen omdat ik het ondanks de rust die ik moest houden erg druk ben geweest met verhuizen, kinderkamer inrichten en me heeeel erg goed voorbereiden op het toekomstige moederschap. Ik heb ook 3x in het ziekenhuis gelegen. Ik hoop dus dat jullie mij dus vergeven. Ik heb jullie namelijk erg lang laten wachten. Maar ja ik vind ook dat mijn gezondheid en dat van mijn kind EN niet te vergeten mijn relatie met paul VOORGAAT. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor? Maar nogmaals toen ik voor t eerst de site weer zag had ik gewoon de tranen in mijn ogen staan zo lief vond ik de berichtjes en de vele reacties!!! Nou voor de gemene en gewetenlose en domme irritante mensen die DENKEN dat ze me kennen en DENKEN dat ze weten wat het inhoud om 'idol' te zijn. En DENKEN dat ik volmaakt ben zonder fouten...(trust me dat ben ik zeker niet)
1.) Wij (paul en ik) hebben van tevoren besloten dat we alles wat maar met de zwangerschap te maken heeft PRIVE te houden. Dus ook of het 1 of 2 worden of een jongetje of meisje.
Dit is voor ons voor t eerst en we willen er SAMEN van genieten. (Zonder pottekijkers) Dus daarom zet ik ook geen foto's van mijn buikje en paul of mezelf voorlopig op de site hoe jammer veel mensen dat ook zullen vinden. En dan voor de aanhouders die nu reageren met: 'Je hebt hier zelf voor gekozen'.... DAT HEB IK NIET!! Ik heb er alleen voor gekozen mijn kind te houden. Bij idols wilde ik het ook helemaal niet vertellen omdat ik niet wilde dat dat invloed zou hebben op de stemmen. Maar nadat ik na een van de lifeshows acuut naar t ziekenhuis moest met hevige buikpijn, moest ik wel vertellen aan de regiseur dat ik zwanger was. Zei en ikzelf dachten toen ook gelijk dat ik een miskraam kreeg. Dat was t ergste moment van het hele idolsgebeuren! Toen het bleek dat dat het niet was, zeiden ze dat ik t MOEST vertellen. Nou ik had een contract ondertekend dus ik MOEST wel. Die uitleg die ik jullie nu heb gegeven was ik dus nooit van plan om te vertellen maar omdat sommige van jullie zo verschrikkelijk denken vertel ik dit dus maar.
2.) Mensen die mij brieven sturen over hoe ik moet leven en wat ik volgens hun zou moeten gaan doen om beter voor mijn kind te kunnen zorgen of wat paul zou moeten doen, zouden jullie het van een wildvreemde accepteren als die jullie ONGEVRAAGD advies zou geven? Nogmaals NIEMAND van jullie kent mij persoonlijk. Je weet niet eens wie ik eigenlijk achter gesloten deuren ben! Waarom dan boos worden omdat ik niet reageer op je brief die je hebt geschreven of of de appeltaart wel of niet goed is aangekomen? Het zegt meer over jezelf dan over mij als je DAAR boos om word. En trouwens je weet niet hoeveel van zulke brieven ik krijg. Nu we het daar toch over hebben.. BINNENKORT word alle FANmail persoonlijk beantwoord. Ik kan natuurlijk niet aan al jullie eisen voldoen zoals langskomen op school, terugmailen of op je feestje komen maar ik zal zoveel mogelijk proberen dat goed te doen, ok!? Nogmaals ik vind alle brieven echt heel leuk maar aan de deur komen vind ik (vaak) een beetje te ver gaan. Daarom staat er binnenkort een postadres op de site.
3.) O ja mensen mensen mensen... Waarom zou een zwangere vrouw met bekkeninstabiliteit niet op straat mogen lopen? Of ik nou lopend, rennend, fietsend of slepend met 1 been over straat loop.. WAAR MAKEN JULLIE JE IN GODSNAAM ALLEMAAL DRUK OM? Ik kan onmogelijk langer dan drie maanden op bed blijven liggen of thuis blijven de hele dag. Maar iemand met een beetje verstand die snapt dit wel en die begrijpt ook niet waarom ik dit de moeite waard vind om op te reageren. Je weer trouwens niet in welke toestand ik op straat loop. OF fiets. En misschien, heeel misschien doet fietsen ook minder pijn dan lopen... Denk aub na voor je wat zegt! En als je je er zo aan irriteerd waarom ben je dan ook niet zo flink om op straat op me af te stappen. En niet als ik langsloop iets roepen of op de FANsite onder een andere naam of geen naam reageren!! Dat noem ik namelijk pas BALLEN hebben.
4.) DE MENSEN DIE HET NODIG VINDEN OM ZIEKTES ALS SCHELDWOORD TE GEBRUIKEN... VIND IK NIET EENS DE MOEITE WAARD OM OP TE REAGEREN..
5.)Ik Wil hier NOGMAALS de DIE/HARD FANS heel erg bedanken voor de steun de afgelopen periode, jullie zijn echt van ALLES op de hoogte he? Hoe krijgen jullie het voor elkaar? Ook dat jullie ondanks de vervelende soms verschrikkelijke reacties zo positief blijven. Dat laat echt zien dat jullie ECHT FANS ZIJN.. THANX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot slot... Ik weet dat ik niet volmaakt ben en dat ik ook nog heel veel moet leren, maar ik ga niet net als de rest van de wereld een spelletje spelen. Ik heb misschien fouten gemaakt maar ik leer ervan. Mijn moeder zei altijd; 'als je met je vinger naar iemand anders wijst wijzen er 3 vingers naar jezelf..' Denk daar maar is over na.. Als ik een keer mijn dag niet heb heb ik mijn dag ook niet en ga ik niet lachend over straat en doen of alles koek en ei is. Dat heb ik al te lang gedaan in mijn leven zonder in details te treden en dat doe ik dus nu niet meer!! Ik wil mezelf zijn en om mezelf worden geaccepteerd. Kijk ik weer ook uit ervaring dat je niet iedereen te vriend kan houden en dat dit mailtje ook veel mensen tegen de kop gaat stoten maar ik blijf mezelf en in dit mailtje staat precies hoe ik over sommige dingen en achterbakse mensen denk.. EN NATUURLIJK DE FANS!!
Ik wil hierbij nog zeggen dat als je wat te klagen hebt je naar een afkraaksite moet gaan(als die bestaan) en niet op een FANsite. Kijk er is al genoeg onzin in de wereld waarom niet bij onszelf beginnen en er iets moois van maken? (preekt raf)
Nou ik heb nog een paar daagjes te gaan totdat ik ga 'werpen' hihi... Dus jullie zullen weer een tijdje niks van me horen want ik wil me namelijk concentreren op mijn komende moederschap. En alle negatieve dingen ff vergeten... Ik heb trouwens wel echt veel zin in de optredens die ik weer zal gaan doen!! Kan ik jullie laten zien wat ik echt allemaal kan qua dans en zang!!! HEERLIJK!
Nou heeeeeeeeeeeeel veel liefs en kusjes ook voor de negatieve mensen van...
Bijna... mama......
Raffaëla
Wil jij ook fanpost naar mij sturen? Kijk dan even bij de contact pagina. Je kan hier ook de webmaster mailen voor tips of fanmail.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende::9~