quote:Idols-winnares Raffaëla is vanmorgen bevallen van een dochter, zo meldt een persoonlijke kennis via de nieuwssubmit. De naam van het kind van de zangeres en haar vriend Paul is Beautiful.
Eind januari meldde de 23-jarige Raffaëla midden in de race om het platencontract dat ze zwanger was. Zij kende haar vriend Paul toen pas vier maanden. De zangeres kreeg door de aankondiging veel kritiek. Uiteindelijk won zij toch de talentenjacht.
zwansen ruikt zijn kansenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Het zou maar een gigantisch lelijk wijf zijn later...
Zoiets ofzo, [afbeelding]
Bron?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef BVO het volgende:
Het schijnt niet de roepnaam te zijn. Neem ik aan.
Nee, dat wordt dan zoiets als "Bjoetiefol, kommie vreteh. Neej, NU eteh zegt ik .quote:
Dat inderdaad. Godallemachtig, wat doe je zo'n kind aan met zo'n naamquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef laffer het volgende:
amper geboren en het kind is nu al kansloos![]()
*proest haar beeldscherm op het werk vol ijsthee*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik heb nu al medelijden met het tweede kind, dat er altijd aan herinnerd zal worden dat haar oudere zus Beautiful is en zij niet. "Hoi, ik ben Beautiful. En dit is mijn zus Agnes".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |