tot 12 uur en dan moet ik werken...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou je hebt vrijdag toch tijd
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:17 schreef LedZep het volgende:
Neem eens een paar lessen Nederlands, verkapte Marokkaan.Limburger
Technisch gezien zijn beide intelligentiequotienten significant gelijk, dus dat maakt weinig uit.quote:
Ik wil mijn tijd beter indelen met hobbies zodat ze niet allemaal op dezelfde dagen vallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:20 schreef EvilThijn het volgende:
Maar je deelt je tijd toch al in met je hobbies? of zie ik dat verkeerd![]()
Is goed zal ik op vrijdag avond doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Vinno het volgende:
Denk eens aan die 8-jarige afrikaantjes die elke dag van 05.00 tot 22.00 in de fabriek staan, jouw sportkleding\schoenen te maken.
Niks mis mee,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:21 schreef Vinno het volgende:
Denk eens aan die 8-jarige afrikaantjes die elke dag van 05.00 tot 22.00 in de fabriek staan, jouw sportkleding\schoenen te maken.
verwend?quote:
ja, kindjes in afrika kunnen niet zaalvoetballenquote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef Biancavia het volgende:
Weg met het gevoetbal dus.
En dan ben ik verwend, ik klaag aleen maar dat me hobbies op dezelfde tijden vallen, ik werk gewoon al vaak snachts, betaal mijn hobbies, school en alles zelf (met wat hulp van ib groep)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja.
Beetje lopen zeiken dat je geen tijd hebt voor tig hobbies, werken aan je toekomst, sparen en weet ik veel.
Ik wil graag weer joggen, boetseren, uitgebreider koken, op vakantie, meer boeken lezen, vrienden zien, bandjes kijken, naar de kroeg, enz enz, maar dat kan niet allemaal tegelijk, live with it, zeg, that's life.
Ik denk dat ik dan aleen maar meer problemen krijg, veel sporten en (nog) minder slapen gaat niet samen, daar komt dus naast dat ik al vaak snachts werkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Sebash het volgende:
Halveer je slaap uren -> probleem opgelost
Niet dat ik weet, maar je bent niet de eerste die het vraagtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef Omkron het volgende:
heb je adhd ofzo..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |