Ja als ik het zo eens bekijk kan ik wel concluderen dat de vader van Etiënne niet zijn moeder isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:48 schreef scanman01 het volgende:
Verschil tussen Marcel en Etienne is toch wel groot.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB240878.jpg]afbeelding][/URL]
Viel mij idd oo kal op, had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef puntoortje het volgende:
wel een paar uit de buurt van zwolle dus....hoe zit het met aalsmeer???
Je gaat zeker meteen een diadeem kopen nu?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet trouwens even iets kwijt (kwam er zelf met een schok achter)....
Als ik die racistische site even niet meereken en puur afga op hoe hij in het huis is, dan vind ik Etienne nog niet eens zo heel erg verkeerd eigenlijk.![]()
haha echt hè, en hoezo is ie niet voor zwolle... best een prima club, altijd in voor een leuke confrontatiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:
Sjesus ik zie nu pas dat e10 een Ajacied is. Ik schaam me kapot haha.
Wat een dwaas trouwens dat hij die banner van Para op z'n site heeft. Ik weet zeker dat hij niet eens weet wie Para was.
Dat IS een hitlergroet. En dan vervolgens op z'n site een plaatje met 110% Jood. Wat een mafkees...quote:
Vertel eens...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:
Wat een dwaas trouwens dat hij die banner van Para op z'n site heeft. Ik weet zeker dat hij niet eens weet wie Para was.
Was er al bang voor, vond hem al niets maar nu al helemaal nietquote:
Het is gewoon een popiejopie blabla figuur.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef the_hunter het volgende:
Maar ook voor kapperbegrippen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef schatje het volgende:
Ik vind Rik toch wel onverzorgd voor homo begrippen.
Wie para was, wat die banner inhoudt...quote:
die gast is gewoon heerlijk foutquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef intoyou het volgende:
ah jongens, jullie kennen etienne niets eens - ik ook niet - maar ik vind niet dat je hem kan beoordelen op die ene site en die paar foto's.
Heb je gelijk in. Maar toch word ik als Ajacied liever niet met zulke gasten die lachend de hitlergroet brengen ge-associeerd .quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Het is gewoon een popiejopie blabla figuur.
Het is geen Ajacied, maar een Ajax Fan, das heel wat anders.
Klopt niet alleen beordelen op z'n site, maar na 6 dagen BB ken ik die jongen al aardig hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef intoyou het volgende:
ah jongens, jullie kennen etienne niets eens - ik ook niet - maar ik vind niet dat je hem kan beoordelen op die ene site en die paar foto's.
1 van de zusjes had er van de week ook 1 aan.. en Hilde heeft een nachtjapon met "desperate housewife"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:53 schreef schatje het volgende:
Het is wel opvallend dat de heren allemaal van die fun shirtjes aan hebben.
Als ik die opmerking lees op zijn site met koeieletters..... en die Hitlergroet foto... en Lonsdale plaatjes... dat is het toch echt wel duidelijk dacht ik zo. Maar tot nu toe in het huis nog niets van gemerkt idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef intoyou het volgende:
ik ook. ben blij dat er iemand met me eens is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef koolheid het volgende:
[..]
die gast is gewoon heerlijk fout![]()
ik mag hem wel hoor... met ze praatjes voor 10... hoop dat ie ver gaat komen![]()
Ik hoef iemand echt niet te kennen om te kunnen beoordelen dat je een behoorlijk grote oetlul bent als je je laat fotograferen terwijl je de hitlergroet uitbrengt met een hakenkruis op de achtergrond.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef intoyou het volgende:
Kan je nagaan wat voor niveau het joch heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar toch word ik als Ajacied liever niet met zulke gasten die lachend de hitlergroet brengen ge-associeerd .
Hij is gewoon meidengek... en op zich is dat met 19 jaar niet zo vreemd tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:56 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Klopt niet alleen beordelen op z'n site, maar na 6 dagen BB ken ik die jongen al aardig hoor.
Het is gewoon een patserige praatjes maker.
ben ik zeker de enige....( nou ja naast dan!)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:49 schreef puntoortje het volgende:
wel een paar uit de buurt van zwolle dus....hoe zit het met aalsmeer???
En het dan nog op internet zetten ook nog. Na 5 BB's moet je toch zo langzamerhand wel weten, dat je door en door gescreend wordt door Jan en alleman.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik hoef iemand echt niet te kennen om te kunnen beoordelen dat je een behoorlijk grote oetlul bent als je je laat fotograferen terwijl je de hitlergroet uitbrengt met een hakenkruis op de achtergrond.
hij is 19 jaar oud. beetje patserig en opscheppen mag op die leeftijd toch nog wel?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:56 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Klopt niet alleen beordelen op z'n site, maar na 6 dagen BB ken ik die jongen al aardig hoor.
Het is gewoon een patserige praatjes maker.
Dat is niet echt belangrijk, maar vooruit. Para was een hele bekende Ajax supporter die erg veel deed voor de club en er erg veel voor over had. Een jongen die er altijd voor je stond en er voor je was en die ook in Osdorp erg veel goede dingen deed voor de jongeren daar. Hij heeft helaas december 2003 zelfmoord gepleegt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wie para was, wat die banner inhoudt...
Niet door BB blijkbaar... of ze wisten het wel en leek het ze wel een leuk idee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En het dan nog op internet zetten ook nog. Na 5 BB's moet je toch zo langzamerhand wel weten, dat je door en door gescreend wordt door Jan en alleman.
Maar ze heeft wel sexquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:01 schreef golfer het volgende:
Het gaat nu over moeders en nieuwe relaties van moeders.
Hilde is er niet op uit, want hoeft niet de eerste de beste flapdrol.
Okquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef koolheid het volgende:
dus dat... beter komt ettiene met een mooi verhaal
Niet als je in BB zit, dan val je bij de streamers al snel door de mand (met alle gevolgen van dien)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:01 schreef intoyou het volgende:
[..]
hij is 19 jaar oud. beetje patserig en opscheppen mag op die leeftijd toch nog wel?
Ok, dank jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat is niet echt belangrijk, maar vooruit. Para was een hele bekende Ajax supporter die erg veel deed voor de club en er erg veel voor over had. Een jongen die er altijd voor je stond en er voor je was en die ook in Osdorp erg veel goede dingen deed voor de jongeren daar. Hij heeft helaas december 2003 zelfmoord gepleegt.
Kijk maar eens op onderstaande site, daar staat ook een docu op over hem (ga naar condoleances bekijken en dan kun je op de link klikken). Kunnen we weer verder on topic gaan...
http://www.dapprestrijders.nl/InMemoriam/Para/
hij probeert gewoon een plekje te vinden binnen de groep. de een vind het leuk om aan te horen en de ander niet. smaken verschillen, gelukkig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Niet als je in BB zit, dan val je bij de streamers al snel door de mand (met alle gevolgen van dien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |