Behalve een....blik op Janine...negerin.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:35 schreef Zody het volgende:
Hij heeft al zn exen op de computer... hij gaat ze vaak allemaal even af, hij heeft alles wel gehad
Hij zegt van wel. Bij het interview met de telegraaf zij ie nee maar dat moest eigenlijk ja zijn? Ik snap hem niet meer.quote:
Mag hij van iemand wat caps lenen voor zn collectie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:36 schreef Scope het volgende:
LOL! Nog nooit een negerin gehad dus! Dacht al toen ik hem zo zag kijken in de badkamer vanochtend, naar Sjaan!
Dat meen je niet. Die moet zich dan ook knap klote voelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:35 schreef intoyou het volgende:
hij heeft een vriendin al vier maanden.. sjee...
Ik zou überhaupt niet blij zijn met Etjenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef Scope het volgende:
Maar nu puntje bij paaltje komt heeft hij nog stééds niet die huidige vriendin van m beschreven, behalve dan van 'ze lijkt op mn ex, hier is een foto'. Daar zou ik niet echt blij van worden als ik de vriendin was van E10.
Welk meisje zou zich klote voelen met zo'n mongool als vriend?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die moet zich dan ook knap klote voelen.![]()
Hij zit met iedereen te flirten in dat huis, althans dat probeert ie.
site?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet trouwens even iets kwijt (kwam er zelf met een schok achter)....
Als ik die racistische site even niet meereken en puur afga op hoe hij in het huis is, dan vind ik Etienne nog niet eens zo heel erg verkeerd eigenlijk.![]()
\quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die moet zich dan ook knap klote voelen.![]()
Hij zit met iedereen te flirten in dat huis, althans dat probeert ie.
Neem maar van mij aan: ook mensen die zeker weten dat ze nooit vreemd zouden gaan komen wel eens in de situatie dat er ineens andere gevoelens zijn. En dan heb ik het wel over een nieuwe relatie, geen hoerenbezoek of zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat is ook een domme zin. Vreemd gaan gebeurd niet maar doe je.
Hij is degene die neukt? Dat bedoelen homo's toch met actief? Passief is toch laten neuken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Zody het volgende:
Rik: Ik ben ni passief in bed, ik ben wel echt actief bezig
E10: ja ik ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |