Dat is ook een domme zin. Vreemd gaan gebeurd niet maar doe je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef BigBuzzz het volgende:
Leuke discussie . . . . . . zeg nooit: "dat gebeurt mij niet . . . . ."
Inclusief Rik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef golfer het volgende:
Het moet meteen klikken qua seks de eerste keer met een man, volgens de dames.
Das een understatement, het moet gelijk perfect zijn.... of zei de vrouwlijke man dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef golfer het volgende:
Die beschouw ik in dit geval ook maar als onderdeel van het damesclubje.quote:
Dat is Janine toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Typisch een reactie van iemand die het aanlegt met gebonden mannen.
quote:2. Janine (31)
De diva van het huis. Ze is fotomodel, houdt van wodka en zal het blowen dat ze dagelijks doet het meeste missen. „Ik dacht op mijn zeventiende dat ik de nieuwe Naomi Campbell zou worden. Maar dat werd dus een vette teleurstelling. Ik heb zes jaar in Engeland gewoond voor het modellenwerk en kwam terug voor een man. Hij bleek zijn ex-vriendin toch leuker te vinden.”
Janine, die slaappillen meeneemt omdat ze zonder hasj niet denkt te kunnen slapen, houdt sindsdien een bijzonder soort ’balboekje’ bij. „Ik heb affaires met mannen die thuis een vrouw hebben zitten. Spannend.” Seks in het huis wil ze niet. „Als ik verliefd word houd ik me honderd dagen in. Zoiets doe ik niet voor de camera’s. Daarna komt die man dagenlang zijn bed niet meer uit.”
Janine gaat haar moeder het meeste missen. Oorspronkelijk zou ze met haar het BB-huis ingaan, maar zij zag ervan af omdat Janines zus volgende maand bevalt van haar eerste kleinkind.
tientallen als je het zo hoortquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef frankium het volgende:
Met wat heeft sjaan ooit sex gehad dan?
Ze heeft het wel eens met een vrouw gedaan zei ze, maar dat vond ze niet echt leuk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef frankium het volgende:
Met wat heeft sjaan ooit sex gehad dan?
ja toch?...wil jij de rest van je relatie "slechte sex"...?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef golfer het volgende:
Oh, ik ging af op het gesprek, dan heb ik het niet goed gevolgd, ik dacht dat Milica aan Marlies vroeg of ze een scharrel had oid en dat Marlies daar niet over wilde praten: omdat ie gebonden was, maar misschien was ze voor Sjaan aan het praten, had ik dan ff niet door.quote:
In de disco zie je haar niet eens man!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ze heeft het wel eens met een vrouw gedaan zei ze, maar dat vond ze niet echt leuk.
En ze is echt wel populair bij de mannen, want als ze in discotheek binnenkomt lopen er meteen 20 mannen achter haar aan. Aldus Sjaan zelf![]()
De toilletjuf zit altijd in het licht... ze is wel van het schoonmaken dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef frankium het volgende:
[..]
In de disco zie je haar niet eens man!![]()
neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef frankium het volgende:
Heeft e10 een vriendin thuis ?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef frankium het volgende:
Heeft e10 een vriendin thuis ?
Het zijn ook niet mijn woordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef frankium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef frankium het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |