Janinequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb dat even gemist. Over wie gaat dit?
Ik vind het wel een grappige opmerking van Sjaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, wat een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Klasse van Milicaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne gaat direct weg. Baalbui omdat ze het over der vriendje heeft...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:10 schreef PalinG het volgende:
Zei ze dacht echt? En meende ze dat ook nog?![]()
nieuwe bijnaam?
Vind je dat echt? Ik vind het diep triest. Janine hecht ook heel veel waarde aan geld trouwens. De mannen in haar leven moeten knap veel geld hebben zodat ze vanalles krijgt enzo ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige opmerking van Sjaan.
Ik heb het gehoord en dacht toch echt wel dat ze het meende.quote:
Ze had kennelijk genoeg van zijn gefriemelpiemelquote:
Ja dat vind ik echt grappig, aangenomen dat ze het ook zo bedoelde. Ik zie daar de humor wel van inquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het diep triest. Janine hecht ook heel veel waarde aan geld trouwens. De mannen in haar leven moeten knap veel geld hebben zodat ze vanalles krijgt enzo ...
Ik dacht ook dat ze het meende. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze e10 zat was. En terecht natuurlijk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en dacht toch echt wel dat ze het meende.
Umfufuquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord en dacht toch echt wel dat ze het meende.
Deed me denken aan Eddie Murphy : "Eddie!!! I want HALF Eddie!!! "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |