Die slaapt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is Hilde ? Ik hoor haar niet meer...... is ze gestikt?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer hij zich verlult en zijn racistische trekjes naar buiten komen.
je was me net voor, maar dat lijkt me een leuk ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zou opzeker kúnnen, misschien wel een groepje in de tuin (dus buitengesloten) en een groepje binnen bijv
vind ik ook.... Alleen dan Semih of Hilde......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens Jeroen, marlies en Janine moeten er voorlopig nog maar in blijven. Het is natuurlijk veel leuker als de setjes gescheiden worden.
Dus wat mij betreft Hilde, Monique of Egbert weg als eerste.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:45 schreef janinefan het volgende:
Wat ziet Janine er vandaag weer prachyig uit
post je ook wel eens iets wat NIET over janine gaat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:45 schreef janinefan het volgende:
Wat ziet Janine er vandaag weer prachyig uit
ove wie heb je het?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:46 schreef rubstar het volgende:
moet je zien hoe hoog die tattoo zit bij Sabrina.... dat klopt toch niet.. en ze heeft totaal geen reet..
Ik heb helemaal niet zo'n probleem met Egbert of Hilde, maar ik denk dat hun dochters beter uit de verf komen als ze weg zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ik ook.... Alleen dan Semih of Hilde......
nee.. ik verwachte deze vraag dus ik had hem ge-editquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ove wie heb je het?
huh?Net stond er geen naam toch?
welke tatoo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:46 schreef rubstar het volgende:
moet je zien hoe hoog die tattoo zit bij Sabrina.... dat klopt toch niet.. en ze heeft totaal geen reet..
zael er eens op leten... is me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef rubstar het volgende:
[..]
nee.. ik verwachte deze vraag dus ik had hem ge-editmaar ik bedoelde dus Sabrina.. die tattoo lijkt wel midden op der rug te staan ofzo.. het "hoort" toch net boven de bil..
eh.. die op der rug? of ben ik scheel? als ze bukt zie je hem toch onder der shirtje uitkomen?quote:
Nouja niets "hoort" natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef rubstar het volgende:
[..]
nee.. ik verwachte deze vraag dus ik had hem ge-editmaar ik bedoelde dus Sabrina.. die tattoo lijkt wel midden op der rug te staan ofzo.. het "hoort" toch net boven de bil..
Ik denk dat je je daarin nog lelijk kan vergissen, denk dat ze loeiveel kan hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja niets "hoort" natuurlijk
Het is net waar je hem zelf wil..
Maar hij zit idd best hoog...
Snap ook niet dat ze het durfde om er 1 te laten zetten.. ze lijkt me nogal iemand om snel te gaan gillen of janken als iets pijn doet
ah nee, heeft ze ook nog zo`n gewei op d`r rugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:51 schreef rubstar het volgende:
[..]
eh.. die op der rug? of ben ik scheel? als ze bukt zie je hem toch onder der shirtje uitkomen?
Ja denk je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin nog lelijk kan vergissen, denk dat ze loeiveel kan hebben
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:55 schreef the_hunter het volgende:
Die haarband vind ik juist wel leuk bij haar staan.
Niet mentaal, meer fysiek bedoel ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja denk je?
Als iemand iets over dr tampon in de wc zegt dan jankt ze al?
ahhhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet mentaal, meer fysiek bedoel ik
Ja grappigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
Whahahaha z hebben het over idols... en Herman
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
En als die man dan wel bij haar weg gaat, moet hij haar flink betalen. Ze heeft tenslotte niet vioor niets al die tijd met haar geneukt (zijn haar eigen woorden).
Ik heb dat even gemist. Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, wat een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Janinequote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb dat even gemist. Over wie gaat dit?
een paar frames later zag je hem net zitten volgens mij.. het is zo'n klein rond dingetje.. kan het ook fout hebben natuurlijk, maar volgens mij zit er echt eentje..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:03 schreef frankium het volgende:
Ik zie geen gewei hoor......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |