ran-jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:40 schreef ranja het volgende:
'the Veils, homepatisch medicijn, en *waartegen/voor gebruik je het*'
= geen 'stress'?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Tegen overmatige spanning? To chill out....
Dat antwoord heb ik al gegeven, ok, zonder de stress.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
hehe.
Supersheep +1
Tegen stress oa, en om misselijkheid/overgeven tegen te gaan
Vomica...vomit...kots![]()
ehh...mja...maar is het hier niet (meer) de regel dat alles in één post moet staan?quote:
Waarom zou dat moeten? In twee posts kun je ook tot een antwoord komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehh...mja...maar is het hier niet (meer) de regel dat alles in één post moet staan?
Zoals ik een stukje hierboven ook nog aangaf..
Ja, met 'vomica' erbij > vomit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja, en er stond trouwens 'maagklachten' in je antwoord
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mag er een nieuwe vraag? Ik word een beetje misselijk van deze
jah!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:49 schreef DaisyDuke het volgende:
The Cardigans - ERase/Rewind
newbie+1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of is het Sufjan? Rechts is iig David Byrne..
Dat is bij Film-trivia de regel. Hier meestal niet, anders wordt er wel specifiek om gevraagd (bv bij opsommingen, 10 liedjes over misselijkheid ofzo).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef lienelien het volgende:
ehh...mja...maar is het hier niet (meer) de regel dat alles in één post moet staan?
En bij de AKQ soms ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is bij Film-trivia de regel. Hier meestal niet, anders wordt er wel specifiek om gevraagd (bv bij opsommingen, 10 liedjes over misselijkheid ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |