Chick!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Uiteraard!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:36 schreef Q. het volgende:
En met bier.
Ik heb gesolliciteerd bij een boekenwinkel. Tof hè?quote:
Ben je al op gesprek geweest?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij een boekenwinkel. Tof hè?.
Welk?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij een boekenwinkel. Tof hè?.
Nog niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je al op gesprek geweest?
De boekenwinkel in mijn hometown, Wezep. Nou, keitof.quote:
Ja, nogal wiedes (mooi woord, wiedesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
De boekenwinkel in mijn hometown, Wezep. Nou, keitof.
Ze moeten mij wel aannemen, gezien mijn oneindige kennis van boeken, mijn tofheid en mijn puike goudkleurige, krullende haar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, nogal wiedes (mooi woord, wiedes), het is een boekwinkel.
Amen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze moeten mij wel aannemen, gezien mijn oneindige kennis van boeken, mijn tofheid en mijn puike goudkleurige, krullende haar.
Goed zo.quote:
BeF gaat FOK! overnemen, wétog!quote:
Noem drie bekende oude geschiedschrijvers en hun boeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze moeten mij wel aannemen, gezien mijn oneindige kennis van boeken, mijn tofheid en mijn puike goudkleurige, krullende haar.
Ehm. Eh. Hm.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Noem drie bekende oude geschiedschrijvers en hun boeken..
Oh, okay, drie populaire detectiveschrijvers dan, of fantasy ofzo.quote:
Stop it, you're scaring her.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, okay, drie populaire detectiveschrijvers dan, of fantasy ofzo.
Edgar Wallace, Francis Durbridge. En, ehm.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, okay, drie populaire detectiveschrijvers dan, of fantasy ofzo.
Nou.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stop it, you're scaring her..
Schrijver, voornaam is een land, exemplaar van de new weird in sci-fi?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
Ja godver, straks kan Google het niet meer aan!
Niets mis met TTK, jij leest te weinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
Schopje TTK.
Vergeleken met jou leest iedereen te weinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niets mis met TTK, jij leest te weinig..
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vergeleken met jou leest iedereen te weinig.
Zoek zelf maar op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Schrijver, voornaam is een land, exemplaar van de new weird in sci-fi?.
Als je dan toch gaat googlen..
Schrijfster van detectives in Cromwelliaans Engeland?
Vergeet niet dat hij langer leeft dan ik en dus meer tijd gehad heeft om absurd veel te lezen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vergeleken met jou leest iedereen te weinig.
En ik ga juist steeds minder lezen sinds ik jou ken.quote:
Ook al was je 2 keer zo oud als Dago, dan nog was je niet in de buurt gekomen van het aantal wat hij op zn conto heeft staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij langer leeft dan ik en dus meer tijd gehad heeft om absurd veel te lezen!
Dat geloof ik best, inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook al was je 2 keer zo oud als Dago, dan nog had je niet in de buurt gekomen van het aantal wat hij op zn conto heeft staan..
Ja hallo, ik héb al z'n boeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoek zelf maar op..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Science_fiction_schrijvers
Ligt maar helemaal aan het tempo. En eigenlijk zou ik niet moeten herlezen, dan was ik al een heul stuk verder.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook al was je 2 keer zo oud als Dago, dan nog was je niet in de buurt gekomen van het aantal wat hij op zn conto heeft staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |