Chick!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Uiteraard!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:36 schreef Q. het volgende:
En met bier.
Ik heb gesolliciteerd bij een boekenwinkel. Tof hè?quote:
Ben je al op gesprek geweest?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij een boekenwinkel. Tof hè?.
Welk?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd bij een boekenwinkel. Tof hè?.
Nog niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je al op gesprek geweest?
De boekenwinkel in mijn hometown, Wezep. Nou, keitof.quote:
Ja, nogal wiedes (mooi woord, wiedesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
De boekenwinkel in mijn hometown, Wezep. Nou, keitof.
Ze moeten mij wel aannemen, gezien mijn oneindige kennis van boeken, mijn tofheid en mijn puike goudkleurige, krullende haar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, nogal wiedes (mooi woord, wiedes), het is een boekwinkel.
Amen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze moeten mij wel aannemen, gezien mijn oneindige kennis van boeken, mijn tofheid en mijn puike goudkleurige, krullende haar.
Goed zo.quote:
BeF gaat FOK! overnemen, wétog!quote:
Noem drie bekende oude geschiedschrijvers en hun boeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze moeten mij wel aannemen, gezien mijn oneindige kennis van boeken, mijn tofheid en mijn puike goudkleurige, krullende haar.
Ehm. Eh. Hm.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Noem drie bekende oude geschiedschrijvers en hun boeken..
Oh, okay, drie populaire detectiveschrijvers dan, of fantasy ofzo.quote:
Stop it, you're scaring her.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, okay, drie populaire detectiveschrijvers dan, of fantasy ofzo.
Edgar Wallace, Francis Durbridge. En, ehm.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, okay, drie populaire detectiveschrijvers dan, of fantasy ofzo.
Nou.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stop it, you're scaring her..
Schrijver, voornaam is een land, exemplaar van de new weird in sci-fi?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
Ja godver, straks kan Google het niet meer aan!
Niets mis met TTK, jij leest te weinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
Schopje TTK.
Vergeleken met jou leest iedereen te weinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niets mis met TTK, jij leest te weinig..
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vergeleken met jou leest iedereen te weinig.
Zoek zelf maar op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Schrijver, voornaam is een land, exemplaar van de new weird in sci-fi?.
Als je dan toch gaat googlen..
Schrijfster van detectives in Cromwelliaans Engeland?
Vergeet niet dat hij langer leeft dan ik en dus meer tijd gehad heeft om absurd veel te lezen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vergeleken met jou leest iedereen te weinig.
En ik ga juist steeds minder lezen sinds ik jou ken.quote:
Ook al was je 2 keer zo oud als Dago, dan nog was je niet in de buurt gekomen van het aantal wat hij op zn conto heeft staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij langer leeft dan ik en dus meer tijd gehad heeft om absurd veel te lezen!
Dat geloof ik best, inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook al was je 2 keer zo oud als Dago, dan nog had je niet in de buurt gekomen van het aantal wat hij op zn conto heeft staan..
Ja hallo, ik héb al z'n boeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoek zelf maar op..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Science_fiction_schrijvers
Ligt maar helemaal aan het tempo. En eigenlijk zou ik niet moeten herlezen, dan was ik al een heul stuk verder.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ook al was je 2 keer zo oud als Dago, dan nog was je niet in de buurt gekomen van het aantal wat hij op zn conto heeft staan..
Op wie doelde je dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja hallo, ik héb al z'n boeken..
"Vriendje" vind ik altijd zo puberaal klinken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog ingelogd staan op de pc van de moeder van je vriendje. Welkom, Fokverslaving.
China Miéville.quote:
Hallo, ik ben post 44.444 vergeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog ingelogd staan op de pc van de moeder van je vriendje. Welkom, Fokverslaving.
Dagonet, de tofste FA van dit forum. Hihihi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
China Miéville.
En Nabokov zei het al "de enige goede lezer is een herlezer". En wie ben ik om met hem te ruziën?
Ik zit al bijna op de 20.000!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo, ik ben post 44.444 vergeten.
Ik zit alweer over de 1500.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zit al bijna op de 20.000!
Friet natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Neenetje het volgende:
Ook alweer een half uurtje wakker..
Wat zal ik eens gaan eten voor 't ontbijt?
20581 hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zit al bijna op de 20.000!
Hihi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dagonet, de tofste FA van dit forum. Hihihi.
Hihi.
Ik zag het voor me..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hihi..
Afrader: James Joyce, tenzij je "the frippig waddlebird schisms wildly over the tundraflakes" wil lezen.
Mwoah, ik ben sowieso niet echt zo van de sci-fi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hihi..
Afrader: James Joyce, tenzij je "the frippig waddlebird schisms wildly over the tundraflakes" wil lezen.
Dat zijn er veel. Ruimt wel lekker op.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef cerror het volgende:
Ik wil trouwens even kwijt dat iedereen die NIET zijn knipperlicht gebruikt op een rotonde de grafkanker diep in zijn/haar hersentjes mag krijgen.
quote:
quote:End here. Us then. Finn, again! Take. Bussoftlhee, mememormee! Till thousandsthee. Lps. The keys to. Given! A way a lone a last a loved a long the riverrun, past Eve and Adam's, from swerve of shore to bend of bay, brings us by a commodius vicus of recirculation back to Howth Castle and Environs.
quote:Countlessness of livestories have netherfallen by this plage, flick as flowflakes, litters from aloft, like a waast wizzard all of whirlworlds. Now are all tombed to the mound, isges to isges, erde from erde.
James Joyce is geen Sci-Fi, James Jocye is post-moderne literatuur zonder naar keurslijf van gangbare woorden en grammaticale regelgeving.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben sowieso niet echt zo van de sci-fi.
Ja, ik verzin het niet hoor, allemaal hoogstaande literatuur en zulks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:38 schreef Misstique het volgende:
Sjesus.
Waarom lezen mensen dat nou?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
James Joyce is geen Sci-Fi, James Jocye is post-moderne literatuur zonder naar keurslijf van gangbare woorden en grammaticale regelgeving.
Ofzo.
Vereiste woordenschat in het Engels: 30.000, en da's zonder de woorden die hij zelf verzon.
Omdat dat hoogstaande literatuur moet zijn en dus iedereen ermee dweept.quote:
dat doen ze niet, ze hebben het in de kast staan. De wetenschappers zijn er nog niet over uit of het nou geniaal is of één van de grootste grappen allertijden.quote:
Oh. Werkt dat zó.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat dat hoogstaande literatuur moet zijn en dus iedereen ermee dweept.
Ik ook, maar goed, 'minnaar' klinkt ook weer zo, sja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Vriendje" vind ik altijd zo puberaal klinken.
Zo vroeg?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:50 schreef Misstique het volgende:
Naar huis.
Ja. Geen zin meer.quote:
Groetjes terug..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en hoi iedereen. Ook namens De Minnaar.
Gul.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Groeten terug namens. Eh. Chowi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Tof. Ook hoi!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij mij thuis kan je altijd binnekomen voor een gratis biertjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Mochten er nog mensen in de buurt van Delft zijn, vanavond hebben we louge-avond! Bel maar ofzo!
(bier 85 cent enzo)
goed bezigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:49 schreef cerror het volgende:
Vanavond de stad in zuipen en morgen weer om half elf op om op vakantie te gaan.
Andijviestamppot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:43 schreef Neenetje het volgende:
Boterham met pindakaas en stroop.
Beter dan een hamburger in je mieren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:48 schreef Neenetje het volgende:
Mieren in je hamburger..
Het is dat ik dan aan boord zit...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef Neenetje het volgende:
Wie komt er morgenavond in Maastricht een drankje drinken op een terrasje?
Naar bier?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
Ik wil weg. Wég.
Ja, of ergens daar in de buurt.quote:
Laten we er samen heen huppelen. Hand in hand.quote:
Kut. Is dat al afgelopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:56 schreef Neenetje het volgende:
House![]()
Tegen een moeder met haar kind..
You know another really good business? Teeny tiny baby coffins. You can get them in frog green, fire engine red. Really!
Heerlijk.
Dat is je zoveelste voornemen dat je niet haalt dit jaar, hmm?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kut. Is dat al afgelopen?
Ik wilde het nog gaan kijken.
Uhuh. Voornemens zijn echt slecht voor me.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is je zoveelste voornemen dat je niet haalt dit jaar, hmm?
Dan moet je je voornemen om vanaf nu geen voornemens meer te maken...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uhuh. Voornemens zijn echt slecht voor me.
Ik moet huilen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je je voornemen om vanaf nu geen voornemens meer te maken...
Pff, je wil gewoon neuken!quote:
Hoi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:50 schreef JDude het volgende:
Ja hallo.
Nee, dat zei ik toch heul niet?quote:
Ik ga even de Van Dale onder het stof vandaan halen om te kijken wat "initiatief" ook alweer betekende.quote:
Same! Ik ga het ook niet in combinatie doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:10 schreef Materia het volgende:
Op dit moment is slechts 33% van de TT voor handen. Gelukkig.
Onder andere, ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Materia het volgende:
Het gebrek aan bier breekt je op, hè?
Ik heb mijn bier al zó vaak over mijn boeken laten vallen, dat ik nu slechts kan gissen naar de materie erin. Het plakt en de letters zijn onleesbaar geworden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same! Ik ga het ook niet in combinatie doen.
Mwoah, ik doelde meer op het feit dat ik al best veel op heb en ik dan nooit kan lezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:14 schreef Materia het volgende:
[..]
Ik heb mijn bier al zó vaak over mijn boeken laten vallen, dat ik nu slechts kan gissen naar de materie erin. Het plakt en de letters zijn onleesbaar geworden.
Dan moet je ze gewoon wat vaker uit de kast trekken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:20 schreef Dagonet het volgende:
Boeken zijn alleen soms zulke stofnesten. Het is net alsof ze stof aantrekken.
Genesis 3:19.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:21 schreef Materia het volgende:
Godver. Ze zitten me op de hielen.
Phil Collins maakte daarna nummers van 4 minuten of langer. Dat kwam de kwaliteit niet ten goede.quote:
Jij leest ook al bijbels?quote:
[insert lange American Psycho quote]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:24 schreef Materia het volgende:
[..]
Phil Collins maakte daarna nummers van 4 minuten of langer. Dat kwam de kwaliteit niet ten goede.
Bijbel, Torah, Koran, St. Augustinus, Thomas van Aquinas en nog een paar van die theologische boeken. Ja. Hoezo?quote:
Jij bent mij te slim. Ik durf geen discussie met je aan te gaan. Volgens mij ben je ook veel groter dan mij. Bah, wat eng.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:29 schreef Dagonet het volgende:
Niets is leuker dan als atheïst een discussie over geloof winnen aan de hand van hun eigen wapens.
Ik ben maar 1.90 hoor! Valt reuze mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent mij te slim. Ik durf geen discussie met je aan te gaan. Volgens mij ben je ook veel groter dan mij. Bah, wat eng.
Wat vindt jouw [gefingeerde naam] van [gefingeerde naam]?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:33 schreef Materia het volgende:
[stiekemserieus]Ik heb de neiging om een R&P topic te openen. Mijn broer (bijna 30) is in maart getrouwd met een [gefingeerde naam]* (21 pas). Ik erger me kapot aan [gefingeerde naam]. Ik vind het zo'n irritant kind. Gisteren zat ik te computeren. Als ik achter de computer bezig ben, leef ik even in m'n eigen wereld. Dan wil ik liever niet gestoord worden. Komt zij boven. Huppelend. Giechelend. Ik zeg: "Ik ben even bezig, [gefingeerde naam], ik kom zo". En ze bleef. Ik werd kwaad. Ik hield me in.
Eind september gaan we met het hele gezin inclusief aanhang een weekendje naar een huisje. Ik heb er zin in.
*de namen in dit stuk zijn gefingeerd.
1.90 is best groot voor iemand van 1.75!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.90 hoor! Valt reuze mee.
En ik doe zat domme dingen en heb me kostelijk vermaakt met boeken als Bridget Jones.
Die is met 'r getrouwd. Wel op blijven letten, hè.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat vindt jouw [gefingeerde naam] van [gefingeerde naam]?
Lengte * breedte is ongeveer gelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
1.90 is best groot voor iemand van 1.75!
Zeg Janet. Ik zoek nog iemand om samen lesbisch mee te worden. Interesse?quote:
Ik bedoelde [gefingeerde naam] die jij als aanhangsel meeneemt/mee mag nemen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:37 schreef Materia het volgende:
[..]
Die is met 'r getrouwd. Wel op blijven letten, hè.
Na alles wat ik voor je gedaan heb.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:39 schreef Materia het volgende:
[..]
Lengte * breedte is ongeveer gelijk.
Wat een onverwachte wending aan het gesprek. Waar is het verband? Op wie reageer je? Waar is de rode draad?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:39 schreef Neenetje het volgende:
Morgen met de trein... 3 uur..
Ik durf niet.
Oh díe. Jeetje, echt duidelijk ben jij niet, hè?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik bedoelde [gefingeerde naam] die jij als aanhangsel meeneemt/mee mag nemen!
Ik stel een spontane meet voor op de Uitmarkt in Amsterdam van't weekend.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:41 schreef Materia het volgende:
[..]
Wat een onverwachte wending aan het gesprek. Waar is het verband? Op wie reageer je? Waar is de rode draad?
En ik wil een cola nu.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik stel een spontane meet voor op de Uitmarkt in Amsterdam van't weekend.
Lekker spontaan is het nu!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik stel een spontane meet voor op de Uitmarkt in Amsterdam van't weekend.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef Materia het volgende:
Ik kan niet. Ik ga naar de onwaarschijnlijke vaderlandse topper NAC - Ajax.
Sorry, [gefingeerde naam]quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:43 schreef Materia het volgende:
[..]
Oh díe. Jeetje, echt duidelijk ben jij niet, hè?
Heel veel slechter is lastig. Maar we gaan ons best doen, we hebben zelf wat recht te zettenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:47 schreef Materia het volgende:
[..]
We zijn wel iets gewend ondertussen hoor.
Ja, maar jij bent dan ook immers ingelezen in de wereld die Sto Materia heet, sinds je m'n boekje gekocht hebt.quote:
Hij gaat mee op reisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef Materia het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook immers ingelezen in de wereld die Sto Materia heet, sinds je m'n boekje gekocht hebt.
Ieuw.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef Litso het volgende:
[gevingerde naam en/of kip]
Straks, op het strand, tussen de lekkere wijven, zit jij dat boekje te lezen. Als jij mij een foto toestuurt, dat jij dat boekje leest tussen 3 vrouwen in bikini, krijg je een tweede boekje gratisquote:
Been there, done that.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef Litso het volgende:
[gevingerde naam en/of kip]
Ik ga werken op een schip. Ik dank God op m'n blote knieën als er überhaupt vrouwen aan boord zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef Materia het volgende:
[..]
Straks, op het strand, tussen de lekkere wijven, zit jij dat boekje te lezen. Als jij mij een foto toestuurt, dat jij dat boekje leest tussen 3 vrouwen in bikini, krijg je een tweede boekje gratis.
Oh. Dan krijg je geen tweede boekje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga werken op een schip. Ik dank God op m'n blote knieën als er überhaupt vrouwen aan boord zijn
Ja, hoi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, ik heb meloen en chocola.
Dan ga ik me bij deze in slaap huilen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:01 schreef Materia het volgende:
[..]
Oh. Dan krijg je geen tweede boekje.![]()
Je hebt écht geen reet te melden hè? Hedenavond?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef Litso het volgende:
Ja.
Hij heeft een zware avond achter de rug, wees lief voor hemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef Materia het volgende:
[..]
Je hebt écht geen reet te melden hè? Hedenavond?
Fysiek he.. niet via msnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moment, even socializen met m'n moeder.
Mijn gedachten zijn nog ergens anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef Materia het volgende:
[..]
Je hebt écht geen reet te melden hè? Hedenavond?
Dat, en ik merk dat ik hier de laatste tijd steeds minder heb te melden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn nog ergens anders.
Erg huh..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:14 schreef DeLeider het volgende:
Een crewtopic?
Inderdaad. Modsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Erg huh..
Practisch heel BeF is mod geworden..
En hoi DL.
Eyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Erg huh..
Practisch heel BeF is mod geworden..
En hoi DL.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef Materia het volgende:
Ach, komt wel weer.Vooral niet geforceerd gaan posten. Ik heb ook 10 BeFs niet gepost en niemand mistte me dus zó'n urgentie heeft het niet.
Heb je al eens in het topic gekekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ey, ja terwijl bef eerst nog triest was, geloof ik...
Mensen kunnen dan ook niet misten. Behalve Mistiek misschien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef Materia het volgende:
Ach, komt wel weer.Vooral niet geforceerd gaan posten. Ik heb ook 10 BeFs niet gepost en niemand mistte me dus zó'n urgentie heeft het niet.
Toen postte jij er nog in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ey, ja terwijl bef eerst nog triest was, geloof ik...
Och, er was wel altijd wat om te lachen of over te praten.quote:
Hoi/doei-posts zijn overrated.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart jullie uitzwaaien op mijn gedagpost
Awww..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Awww..
Dag hoor schatje.. en uitkijken he..
Het mag ook uitgebreider.quote:
Je weet dat ik van je hou, zelfs nu ik blauw ben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou, zelfs nu ik blauw ben.
Lukt het al?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:46 schreef Materia het volgende:
Ik kon niet slapen door mijn dubbele t in "mistte". Dat is uiteraard met één t. Zo, opgelost, nu denk ik wél te kunnen slapen.
Join our institution.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef ZomerDagDromer het volgende:
I am bored out of my skull.
Niet dat ik een trepanatie heb ondergaan, ofzo.
Als ik later groot ben ga ik mijn schedel inslikken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef ZomerDagDromer het volgende:
I am bored out of my skull.
Niet dat ik een trepanatie heb ondergaan, ofzo.
Ik steel deze grap schaamteloos en ga er een cartoon over tekenen. Mét eervolle vermelding, uiteraard.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik later groot ben ga ik mijn schedel inslikken.
Hij komt van Gummbah. Of Kamagurka. Die twee verwar ik nog wel eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:48 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik steel deze grap schaamteloos en ga er een cartoon over tekenen. Mét eervolle vermelding, uiteraard.
http://www.cryingwhileeating.comquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef Neenetje het volgende:
Ik eet huilend mijn laatste besjes op.
Ik had het er laatst nog over, toevalligquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
![]()
Hoe kom je in godesnaam zo snel bij die website..
Shit, ja. Kamagurka. Volgens mij heb ik zelfs het album waar die grap in staat, 'De rimpelclub'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij komt van Gummbah. Of Kamagurka. Die twee verwar ik nog wel eens.
Bij nader inzien denk ik dat het Kamagurka was.
De Rimpelclub, grote kans dat dat hem is. Of anders 'Het ruikt hier naar onzin'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Shit, ja. Kamagurka. Volgens mij heb ik zelfs het album waar die grap in staat, 'De rimpelclub'.
Ik kras hem weer door. De notitie in mijn blocnote bedoel ik, niet mijn slagader.
Slagaders gewoon doorkrassen is zo verleden tijd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Shit, ja. Kamagurka. Volgens mij heb ik zelfs het album waar die grap in staat, 'De rimpelclub'.
Ik kras hem weer door. De notitie in mijn blocnote bedoel ik, niet mijn slagader.
Jij kijk teveel naar Emo Knievel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Slagaders gewoon doorkrassen is zo verleden tijd.
Je hielen doorsnijden terwijl je ondersteboven in een vliegtuig met turbulentie hangt.. dát is pas in.
Klinkt romantisch, wanneer kun je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Slagaders gewoon doorkrassen is zo verleden tijd.
Je hielen doorsnijden terwijl je ondersteboven in een vliegtuig met turbulentie hangt.. dát is pas in.
Oh, nooit gehoord van Evil Knievel?quote:
Volgende week.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:57 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Klinkt romantisch, wanneer kun je?
Die zou zijn kniebanden doorsnijdens tijdens een twaalfdubbele sprong over 46 brandende auto's.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, nooit gehoord van Evil Knievel?
DIt is zijn emo tweelingbroer.
Ach ja.. je moet wat om die necrofiele lijkschouwers van tegenwoordig tevreden te houden he.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Klinkt goed, dan was ik tegen die tijd mijn penis.
Mits Dashboard Confessional.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die zou zijn kniebanden doorsnijdens tijdens een twaalfdubbele sprong over 46 brandende auto's.
Toch?
Zoals de grote filosoof W. Vandersteen ooit sprak tijdens zijn ontbijt: "Ik duik mijn kist niet in vóórdat mijn parmantige pronte piepelende pielemuis naar potpourri riekt."quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach ja.. je moet wat om die necrofiele lijkschouwers van tegenwoordig tevreden te houden he.
Vraag je gewoon of ze er wat potpourri olie op doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:06 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Zoals de grote filosoof W. Vandersteen ooit sprak tijdens zijn ontbijt: "Ik duik mijn kist niet in vóórdat mijn parmantige pronte piepelende pielemuis naar potpourri riekt."
Ja.. stembanden eruit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, jullie maken me aan het giechelen.
Aaawwwwquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:13 schreef Neenetje het volgende:
Ik zet net de dvd speler aan..
Er schiet een dvd aan![]()
De vúigste Nederlandstalige muziek ooit.. Gemengd met Duitse Schlager..
Ik voel me... zo... víes...
*In hoekje kruipt..
*Kussen in armen heeft
*Op duim sabbelt
Ja, gaaf topic. Maar ik ben niet echt in de juiste stemming op dit moment.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, dagdromerke. Vriendschap doet me verdomd veel aan jou denken. Het topic kan je gebruiken
.
*laatste twee besjes geeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:37 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ja, gaaf topic. Maar ik ben niet echt in de juiste stemming op dit moment.
*doet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:47 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Lief, maar ik heb zelf ook nog. Eet ze zelf lekker op.
Geef maar aan mij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
Bier.... genoeg.
Jammer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:30 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil hoe dan ook nog later een post doen dan janet. Dus bij deze.
Mits tieten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat mag. Ik ben alweer van mijn principe afgestapt dus jij mag de laatste post doen!
True, true!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Af en toe moet je uitstellen om plezier te verhogen.
Of als jij beweert dat je daarom maagd bent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
True, true!
Behalve als het om bier gaat.
Nee, maar dat komt gewoon omdat ik slecht kan liegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Of als jij beweert dat je daarom maagd bent.
Dat gelooft geen hond natuurlijk.
Oh dankje, die kan ik vanavond misschien nog wel gebruikenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:49 schreef Neenetje het volgende:
*zakdoekjes aangeeft
Jahaa, dat dacht ik wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh dankje, die kan ik vanavond misschien nog wel gebruiken
Neh, dank je.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan krijg jij van mij een patatje met en een cola-light, ok?
Studentenwater?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 04:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neh, dank je.
Glaasje water zou ok zijn.
1x glaasje kraanwater, komt eraan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Geen bier, gewoon, leidingwater.
Tof! Kan ik alsnog de laatste post doen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:05 schreef Neenetje het volgende:
Lekker, bedankt.
Ik kruip zo m'n bed in.
Goed he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:15 schreef Neenetje het volgende:
Ja het is je gelukt mcd..
Interesseert me geen drol.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Goed he?
hoofdletter D, overigens!
Nogal.. ik lig hier nou zo eens naar het plafond te kijken..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 05:59 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Slapen is overrated. Ik droom wel overdag.
Goed plan. Ga ik douchen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 06:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nogal.. ik lig hier nou zo eens naar het plafond te kijken..
Het is echter vrij saai.. Dan computer maar weer aan, comedy aanzetten en zo in slaap vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |