Jij met je grappigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:01 schreef Roderick2085 het volgende:
hij is wel grappig
nu ff wat te eten zoeken
jij bent soms ook wel grappig hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij met je grappig
[afbeelding]
Mooie foto
Het is je zelfs gelukt om mij in de OP zetten, ik sta niet eens in de OP.txt. Grote meid![]()
Haha, jajaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij met je grappig
[afbeelding]
Mooie foto
Het is je zelfs gelukt om mij in de OP zetten, ik sta niet eens in de OP.txt. Grote meid![]()
Betrap mij nu nog maar eens op een fout!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:09 schreef bvvt het volgende:
Ha, het weer gelukt met die -XX-
weer een correcte OP
quote:
Het is gewoon het kindje van een SM en een Naked maar dan met het syndroom van downquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Waarom vinden jullie die lelijkDat snap ik werkelijk niet
Die verhoudingen zijn toch gaaf![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is gewoon het kindje van een SM en een Naked maar dan met het syndroom van down
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet niet, maar van down heeft ie niet zo veel last zo te zienhij is toch regelmatig up
"Grappig"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, sorry... zit me een beetje te vervelen
het lijkt op een gs, het lijtk op een bmw, en het lijkt op veel andere nieuwe motoren, (zeg maar die echt nieuw zijn, dus er """futoristisch"""uitzienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Waarom vinden jullie die lelijkDat snap ik werkelijk niet
Die verhoudingen zijn toch gaaf![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is gewoon het kindje van een SM en een Naked maar dan met het syndroom van down
Maar hij blijft mooi!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
het lijkt op een gs, het lijtk op een bmw, en het lijkt op veel andere nieuwe motoren, (zeg maar die echt nieuw zijn, dus er """futoristisch"""uitzien![]()
)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef fs180 het volgende:
regen!?noooooooo *doet filmscene na doet ze NOOOOooo naar god roepen*
Bij jouw motor welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:33 schreef stinkie het volgende:
Is het trouwens normaal dat er om de paar weken wel een onderdeel van je motor aftieft onder het rijden
ow wacht.. het regent hier nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:29 schreef fs180 het volgende:
regen!?noooooooo *doet filmscene na doet ze NOOOOooo naar god roepen*
bij mij is dat zelfs bijzonder..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:33 schreef stinkie het volgende:
Is het trouwens normaal dat er om de paar weken wel een onderdeel van je motor aftieft onder het rijden
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:33 schreef stinkie het volgende:
Zeg nou maar waar je op rijdt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
bij mij is dat zelfs bijzonder..
meestal ligt het er 2 weken eerder al af![]()
mmm, een boutje van de spiegel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij jouw motor welIk ben om de zoveel tijd een schroef kwijt, al 3x ofzo
![]()
Mijn excuses voor degene die z'n band erop lek rijdt
Nee, een Sachs MadAssquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Zeg nou maar waar je op rijdt?
180cc Runner?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Zeg nou maar waar je op rijdt?
180cc Runner?
Argghh!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm, een boutje van de spiegel.
Toen linker zijkuip. Daarna rechterzijkuip (gaat iig symetrisch) en nu weer een radiatorroostertje.
En dat zie je dan in je spiegel allemaal wegvliegen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar hijs wel beetje omgebouwd, ach heb ik meer geld om in mn moto te stoppen![]()
en dat kon je je niet eerder bedenkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:44 schreef -XX- het volgende:
belachelijk zeg, dat hotsmsHet werkt niet eens
ff getest net, die dingen komen niet eens aan!
![]()
je wordt alleen maar dood gespamt!![]()
Misschien rijd je wel veel te hard met die motorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Toen linker zijkuip. Daarna rechterzijkuip (gaat iig symetrisch) en nu weer een radiatorroostertje.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dat kon je je niet eerder bedenken![]()
je pest mequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij moet nog langer wachten dan mij!![]()
![]()
Was jij dan die automobilist die ik plots van baan zag veranderen achter mijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Argghh!![]()
Ik zie het al helemaal voor me!
Maar jij bent een vrouw dus hij heeft waarschijnlijk nog eerder zijn papiertjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij moet nog langer wachten dan mij!![]()
![]()
Tssshhhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw dus hij heeft waarschijnlijk nog eerder zijn papiertje![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ah, fotoboekquote:
tis wel lekker warm... en stevig als je op je bek gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:59 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
Ah, fotoboekHeeft ie daar handschoenen met carbon knokkels voor nodig
maar dan rijd niet zo lekker als ik dan mn handen ook nog in mn broek moet stoppenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon in je broek pissen ..
Tellen spel en stijlfouten ook?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Betrap mij nu nog maar eens op een fout!![]()
Aha, van de ene vakantie naar de andere, Nu MET vriendinquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo, lekker hoor om weer op de motor te stappen
Moest het op vakantie doen met een jetski, was ook leuk.. maar een motor is toch nog stukken wendbaarder. Zonet door een flinke onweersbui gereden, wacht nu toch maar even tot het droog is![]()
Ga maandag met freundin op vakantie en heb/neem verder weinig tijd om te internetten, dussuuuuh... nog nieuwtjes van het FokMC front?![]()
Raus heeft een Suzuki GSX-R750quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Moest het op vakantie doen met een jetski, was ook leuk.. maar een motor is toch nog stukken wendbaarder. Zonet door een flinke onweersbui gereden, wacht nu toch maar even tot het droog is![]()
Ga maandag met freundin op vakantie en heb/neem verder weinig tijd om te internetten, dussuuuuh... nog nieuwtjes van het FokMC front?![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Aha, van de ene vakantie naar de andere, Nu MET vriendin![]()
quote:
Net toch nog een stukje gereden, zwabberende kont en bij het terugschakelen blokkerende achterwiel heeft me toch huiswaarts doen kerenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:13 schreef bvvt het volgende:
En mijn eindscore is 300.000
naar huis (was vandaag later begonnen)
ik wissel tussen de moto73 en motormagazine = het zelfdequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:50 schreef BazzieK het volgende:
Kga dus mijn abbo opzeggen op de Moto73, net 2 test gelezen waarvan eentje heel kort beschrijft hoe de motor stuurt en bij de andere helemaal nietWordt echt een groot reclametijdschrift
![]()
zo ben ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
aha, dus zo doe jij dat... eerst commentaar leveren, dan pas gedag zeggen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:19 schreef ikookhier het volgende:
ik wissel tussen de moto73 en motormagazine = het zelfde![]()
motoplus meer van het zelfde![]()
Morgen nieuwe kansen keej?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pc is vastgelopen op de Virusscan![]()
![]()
Doe maar rijk hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik denk dat een leren motorbroek over een spijkerbroek ook niet echt lekker zitquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net toch nog een stukje gereden, zwabberende kont en bij het terugschakelen blokkerende achterwiel heeft me toch huiswaarts doen keren![]()
En textielen motorbroek over een spijkerbroek zit niet lekker
Heb jij er niks onder dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat een leren motorbroek over een spijkerbroek ook niet echt lekker zit
Steek 'em maar in de brand.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef -XX- het volgende:
Ik heb me net het apezuur geschrokken!!!!
Ik ging weer even oefenennou het ging bar brak!
zo weg rijden, ging allemaal goed. Maar eenmaal in zijn vrij, en dat sloeg zomaar af!![]()
Kreeg niet meer aan de praat![]()
Nou na tijdje me broer had em weer gestart, Toen later op weg zo broemmmmm rijden. vetttttttt harde knaaaalllll, wtffffffff gebeurd daar
Echt loeihard
Was dan die uitlaat vervuilt ofzo!![]()
Je hebt geen smaak!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:16 schreef ikookhier het volgende:
-XX- heeft de op aan de gang gekregen,maar wel met een foeilekijke mt03
![]()
Wij moeten even een conclusie trekken uit de gedetaileerde beschrijving:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef -XX- het volgende:
zo weg rijden, ging allemaal goed. Maar eenmaal in zijn vrij, en dat sloeg zomaar af!![]()
Nou na tijdje me broer had em weer gestart, Toen later op weg zo broemmmmm rijden. vetttttttt harde knaaaalllll, wtffffffff gebeurd daar
Echt loeihard
Whahaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij moeten even een conclusie trekken uit de gedetaileerde beschrijving:
vettttttttt harde knaaaaaaaaalllll
En jij welquote:
wansmaak=ooksmaakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lekker ding !, tuurlijk heb ik smaak !![]()
quote:
Onverbrande benzine door de startpogingen, niks aan de handquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:57 schreef -XX- het volgende:
Echt loeihard
Ahhh vandaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Onverbrande benzine door de startpogingen, niks aan de hand
Standaardprocedure in tunnels of bij bumperklevers
Of brakke onsteking (na te bootsen met killswitchquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:05 schreef hicham het volgende:
Onverbrande benzine door de startpogingen, niks aan de hand
Standaardprocedure in tunnels of bij bumperklevers
Pure beeldvullingquote:
Ahhh vandaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of brakke onsteking (na te bootsen met killswitch), of een lekkende uitlaat waardoor er te weinig tegendruk is en er onverbrande benzine achterblijft.
Maar zal in dit geval het starten wel zijn. [afbeelding]
Vervuilde 2 takt uitlaten kan je ontkolen door ze in de brand te steken, maar dat is hier niet van toepassing.![]()
Omdat het een 4 takt is. Aanvullende info voor -XX-
Nee, dan komt het geluid ergens anders vandaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
En kan het ook niet iets te maken hebben met een vastslaande achterwiel, doordat ik te vlug van zijn 5 naar zijn 1 wou ofzo?
Was me maar 1 x gebeurd hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |