misschien willen ze nu spelers hebben die ook echt een keer bugs eruit halenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:12 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil de beta spelen van bf2142![]()
ik wil mee helpen ja !!!
gvd..
ik speel sinds dat de demo uit is en ik mag geeens helpen met bf2142
dat kan ikquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien willen ze nu spelers hebben die ook echt een keer bugs eruit halen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook alweer naar New York?
Dan zal het daar wel fout zijn gegaan met registrerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:48 schreef staticdata het volgende:
Hey vorige keer had je je [tag] niet voor toen was het alleen ziekjes
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:10 schreef staticdata het volgende:
ja hij moet gewoon die musical afzeggen
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:51 schreef Silver_Shark het volgende:
leuk, heeft ze me computer uit gedaan terwijl ik ff buitenshuis was.. en nu doet me bf2 het niet meer
ik heb het over me stiefmoeder
hoezoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat ben je toch een vreemd ventje!
sssssst,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:20 schreef escape_nl het volgende:
Je hebt zeker teveel naar Milf films gekeken
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:08 schreef jpjedi het volgende:
Zo, Ijsmuts is al weer thuis zowat met een lege kartonnen doos..![]()
![]()
En Lies heeft hem in een claymore laten trappen in de gang..![]()
![]()
Zonder gekheid..was gezellig en Ijsmuts MOET bij alle volgende meetings zijn..![]()
![]()
die claymore onder de deurmat zou toch tussen ons drietjes blijven?quote:
zolang je niet in z'n keldertje komt is er geen probleem hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Dan moet ik ook keer op bezoek bij JP en Lies
WoWquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Timminater het volgende:
klik2
voor de mensen die hem nog niet kennen
![]()
ik hou wel van donkere keldertjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef Timminater het volgende:
[..]
zolang je niet in z'n keldertje komt is er geen probleem hoor![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die claymore onder de deurmat zou toch tussen ons drietjes blijven?![]()
JP & Lies, thanks voor het welkom en de koffie, vond het erg leuk om jullie ontmoet te hebben, alleen wel GROOT NIEUWS:
JP is helemaal geen tweakende homo!! hij woont echt samen met een vrouw en weet niks van kompjoeters!!![]()
![]()
ben zeker bij de volgende meets, lekker met zn 6-en op een zweterig kamertje kringrukken onder de bezielde leiding van JP&Lies!!![]()
mn computer stond bij een vriend, dus net die kaart erin geschroefd, alleen gaf hij een melding dattie niet genoeg stroom kreeg en daarom de performance bijgesteld werd....
@JP, had jij een stroomkabel achter in die kaart hangen?
dit weekend ff stroomkabeltje halen en de nieuwste drivers erop zetten![]()
net dus 3dmark03 gedraaid en haalde iets van 11.500, das dus 3.000 minder dan met mn 6600GT SLI's, maar das hopelijk maandag verholpen!! maaruh, echt een vette kaart hoor, pareltje in de kompjoeter en FEAR draaide echt goed![]()
nou, ik ga maar es, met dank aan de nieuwsgroepen, mn volledige collectie Lonnies kijken!!
![]()
ps Lies, vond je mn snor mooi?![]()
Dat was wel erg lekker hoor. Lekker knus bij Jorrit op z'n luchtbedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef IJsmuts het volgende:
JP is helemaal geen tweakende homo!! hij woont echt samen met een vrouw en weet niks van kompjoeters!!![]()
![]()
[quote]
The jury is still out on that one
[quote]
ben zeker bij de volgende meets, lekker met zn 6-en op een zweterig kamertje kringrukken onder de bezielde leiding van JP&Lies!!![]()
Als er een stroomkabel in kan dan moet je die er in stoppen, zie je vanzelf. Kans zit er in van wel, m'n 6800GT heeft er tweequote:mn computer stond bij een vriend, dus net die kaart erin geschroefd, alleen gaf hij een melding dattie niet genoeg stroom kreeg en daarom de performance bijgesteld werd....
@JP, had jij een stroomkabel achter in die kaart hangen?
ik bedoel de EZ_plugquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:36 schreef Suikermais het volgende:
Molex is voor de cpu...
Morgen is hier ook zoiets in Boekelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:25 schreef Incolumis het volgende:
godver de tering, tegenover bij het winkelcentrum staat een podiumpje met wat zangers, tenminste, ze doen een poging tot zingen. komt gewoon boven mijn sennheisers uit!![]()
![]()
![]()
zou misterfox denken dat ie de voetbaltoto al gewonnen heeft?![]()
Diamond treedt opquote:
Dan weten we i.i.g. waar jij morgen te vinden zal zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:33 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Morgen is hier ook zoiets in Boekel
[afbeelding]
1. Muziekprogramma
Anita Meijer www.anitameijer.net/
Apekopshow www.degroteapekopshow.nl/overons
Kus www.kus.nl
Wesley www.wesley.nl
IOS www.ios.nl
Awol www.absencewithoutleave.nl
Weverstad Collective www.weverstadcollective.nl
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
is een keer wat anders dan in friesland liggen te Fokken
0 days 6 h 46 m 57 squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:09 schreef Beach het volgende:
Point of Existence 2 is uit vandaag![]()
Na maanden stof happen kan mn bf2 dvd weer in mn pc.
Ik heb de server al! Kunnen we die op onze server knallen? En de torrent van de client is er ook al, password komt over 6 uur... AHUM USENET POE2 met passquote:
ik heb de pass...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
eergister al de torrent gedownload![]()
nee kan nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb de server al! Kunnen we die op onze server knallen?
heb je hem al gespeeld?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:00 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook, maar ik gister nog niet, zie Brute force pass kraken![]()
nou schiet dan eens op en post je ervaringquote:
care level 0/10quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nou schiet dan eens op en post je ervaring![]()
installing now...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:58 schreef UnleashMitch het volgende:
http://binsearch.net/?q=poe2&max=25&adv_age=7&server=
1000000 keer..varken.. je bent te lui om te lezen en het zelf uit te vogelen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |