zomaar spontaan. dat lijkt me raar. Ik heb het er nu met een vriendin van me over op msn, die vertelt me dat haar vriend het lekker om vlak voor en tijdens het orgasme van hem een vinger in zijn kont te hebben. :S :S :Squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef spliffy het volgende:
Nou, helemaal normaal is het niet naar mijn idee, maar als hij daar opgewonden van raakt zou ik hem z'n gang laten gaan. Je kunt ook een keer tijdens de sex de vibo erby pakken en dan vragen of hij het lekker vind om die in z'n kont te krijgen.
misschien moet ik hem idd er mee confronteren vanaaf als hij thuis komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:37 schreef Everett het volgende:
![]()
Is dit serieus? Ik zou hem ermee confronteren. Echt schaamteloos dat hij je vibrator niet even heeft schoongemaakt. Volgens mij kan jij er nog infecties door krijgen ook.
dat kan ook nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef glasbak het volgende:
Weet je zeker dat het zíjn kont was en niet de kont van een ander?
dat zou ik nooit durvenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef jogy het volgende:
In principe moet je dus eerst sex met hem hebben, de vibo voorgeglijmiddeld binnen handbereik hebben en als hij bezig is met de sex dat ding in zijn anus proppen. Als hij het lekker vindt dan is het zijn eigen poep en als hij een beetje een verkracht blik in zijn oogjes krijgt dan is zijn de resten van iemand anders.
Dan moet je maar in het ongewisse blijven over of hij zichzelf af en toe flink in zijn anus ragt met jouw vibo of dat hij er met een van zijn vriendjes mee speelt..quote:
Wat is er met mijn naam dan???? ik zalf me kont nooit hoor :S :S :S!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:05 schreef SimtekF1 het volgende:
Geloof er geen zak van.
Zalfje -> Dildo -> Anus... nah allemaal iets te toevallig.
Maar toch, het zou wel leuk zijn. Is het zijn eigen poep dan heb je net zijn kinky kant ontdekt en zo niet dan heb je tenminste een kleine terugpak actie ondernomen.quote:
als het niet zijn poep is dan verdient hij veel grovere terugpak acties... als het niet zijn poep is dan verdient hij mij niet!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar toch, het zou wel leuk zijn. Is het zijn eigen poep dan heb je net zijn kinky kant ontdekt en zo niet dan heb je tenminste een kleine terugpak actie ondernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |