zomaar spontaan. dat lijkt me raar. Ik heb het er nu met een vriendin van me over op msn, die vertelt me dat haar vriend het lekker om vlak voor en tijdens het orgasme van hem een vinger in zijn kont te hebben. :S :S :Squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:36 schreef spliffy het volgende:
Nou, helemaal normaal is het niet naar mijn idee, maar als hij daar opgewonden van raakt zou ik hem z'n gang laten gaan. Je kunt ook een keer tijdens de sex de vibo erby pakken en dan vragen of hij het lekker vind om die in z'n kont te krijgen.
misschien moet ik hem idd er mee confronteren vanaaf als hij thuis komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:37 schreef Everett het volgende:
![]()
Is dit serieus? Ik zou hem ermee confronteren. Echt schaamteloos dat hij je vibrator niet even heeft schoongemaakt. Volgens mij kan jij er nog infecties door krijgen ook.
dat kan ook nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef glasbak het volgende:
Weet je zeker dat het zíjn kont was en niet de kont van een ander?
dat zou ik nooit durvenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef jogy het volgende:
In principe moet je dus eerst sex met hem hebben, de vibo voorgeglijmiddeld binnen handbereik hebben en als hij bezig is met de sex dat ding in zijn anus proppen. Als hij het lekker vindt dan is het zijn eigen poep en als hij een beetje een verkracht blik in zijn oogjes krijgt dan is zijn de resten van iemand anders.
Dan moet je maar in het ongewisse blijven over of hij zichzelf af en toe flink in zijn anus ragt met jouw vibo of dat hij er met een van zijn vriendjes mee speelt..quote:
Wat is er met mijn naam dan???? ik zalf me kont nooit hoor :S :S :S!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:05 schreef SimtekF1 het volgende:
Geloof er geen zak van.
Zalfje -> Dildo -> Anus... nah allemaal iets te toevallig.
Maar toch, het zou wel leuk zijn. Is het zijn eigen poep dan heb je net zijn kinky kant ontdekt en zo niet dan heb je tenminste een kleine terugpak actie ondernomen.quote:
als het niet zijn poep is dan verdient hij veel grovere terugpak acties... als het niet zijn poep is dan verdient hij mij niet!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar toch, het zou wel leuk zijn. Is het zijn eigen poep dan heb je net zijn kinky kant ontdekt en zo niet dan heb je tenminste een kleine terugpak actie ondernomen.
Dat als eerste ja. de vervolgacties zijn dan ook een trap in de noten en nagels in zijn gezicht ofzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:26 schreef zalfje het volgende:
[..]
als het niet zijn poep is dan verdient hij veel grovere terugpak acties... als het niet zijn poep is dan verdient hij mij niet!!!!![]()
![]()
Of ga naar zijn werk met die poepdildo in je hand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef jeroen25 het volgende:
Bel hem op zijn werk en vraag om uitleg.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:05 schreef soppig het volgende:
hebben jullie toevallig een hond waar je vriend een hekel aan heeft ?
aldus de latente homo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:54 schreef Rollinzz het volgende:
Aangenomen dat je vriend inderdaad jouw vibo in zijn kont heeft gehad betekent niet dat hij meteen homo is.
Zeg, je hoeft mij er niet bij te betrekken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:05 schreef SimtekF1 het volgende:
Geloof er geen zak van.
Zalfje -> Dildo -> Anus... nah allemaal iets te toevallig.
wat hij zegt..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:34 schreef mark_82 het volgende:
Volgens mij steek je zelf de vibo in je reet. En vraagt jezelf af ben ik homo.
Poep-kloon
quote:
Hoi kan ik nou homo zijn, ben een vrouw :S :S :S!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:34 schreef mark_82 het volgende:
Volgens mij steek je zelf de vibo in je reet. En vraagt jezelf af ben ik homo.
Poep-kloon
Idd, gewoon op tafel zetten bij zijn bord bloemkoolsoep. Is heel normaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef zalfje het volgende:
[..]
misschien moet ik hem idd er mee confronteren vanaaf als hij thuis komt
Ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef zalfje het volgende:
Is dat normaal? Doen meer mannen dat? Ik neem aan dat het niet direct betekent dat hij homo is ofzo:S
Help!
eensch (ook het gedeelte in kleine letters)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
Zoals meerdere hier al zeggen, dit hoeft absoluut niet te betekenen dat je vriend bi is ofzo. Je wilt niet weten hoeveel mannen anale stimulatie heerlijk vinden! Is toch ook niks mis mee, als je t zelf al eens gedaan hebt begrijp je misschien wat hij er zo lekker aan vind![]()
Bespreek t gewoon eens met hem en wie weet kan je t later zelfs samen bij het spel betrekken![]()
maar hij had m wel even mogen schoonmaken![]()
prostaat stimulatie, voor een heftiger orgasme..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:45 schreef zalfje het volgende:
[..]
zomaar spontaan. dat lijkt me raar. Ik heb het er nu met een vriendin van me over op msn, die vertelt me dat haar vriend het lekker om vlak voor en tijdens het orgasme van hem een vinger in zijn kont te hebben. :S :S :S![]()
![]()
hahah,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een hufter dat ie niet eens even een condoom over de vibrator heeft gedaan voor hij hem naar binnen schoofVan poep in je vagina kun je schimmel krijgen
ik denk dat het ergste is dat:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
Waarom mag jij wel met die vibo spelen je je vriend niet?
Discriminatie
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:58 schreef zalfje het volgende:
Nou gisteren toen hij thuiskwam heb ik er niets van gezegd, maar later s avonds had ik een gesprek van hem over anale seks. Dat wilde hij wel bij doen en zo, maar toen vroeg ik aan hem of hij het niet zou lekker vinden als ik met zijn aars zou spelen maar toen klapte hij dicht en bloosde hij stom. Ik begon toen nog over prostaatmassage enzo omdat ik dat hier gelezen had maar het werd verdacht stil en hij lachtte alleen nog maar stom...
mannen![]()
![]()
!!!!
denk dat hij zich schaamt, waarom het niet gewoon zeggen? zal even genant zijn voor hem maar dan weet hij dat jij het weet en hij weet dat je er niet zoveel moeite mee hebtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:58 schreef zalfje het volgende:
Nou gisteren toen hij thuiskwam heb ik er niets van gezegd, maar later s avonds had ik een gesprek van hem over anale seks. Dat wilde hij wel bij doen en zo, maar toen vroeg ik aan hem of hij het niet zou lekker vinden als ik met zijn aars zou spelen maar toen klapte hij dicht en bloosde hij stom. Ik begon toen nog over prostaatmassage enzo omdat ik dat hier gelezen had maar het werd verdacht stil en hij lachtte alleen nog maar stom...
mannen![]()
![]()
!!!!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Alsie in je anus is geweest komt ie toch ook weer in je kut?
Nee geintje.
Als je het in een gesloten doos gaat stoppen voelt ie zich ms. betrapt
En gaat ie de eerst volgende paar dagen met met een rooie kop langs je heen?
Ik ben naar de hoeren geweest en die hoer stopte een vinger in mn anus bij het vrijen.
Ik kon het niet waarderen en begon die hoer uit te schelden ofzo. (over als ze het bij mij deed dan ws.. ook bij
anderen en over aidsa ed.)
Maar mischien kan jou vrien het wel waarderen en hebben jullie weer wat bij mekaar ontdekt!
nee shit wat doe ik in dit topic
Commentaar geven en het zelf ook doen.quote:
Zoals vele mannen die dat niet durven zeggen, je vriend is stiekem bi of homo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:33 schreef zalfje het volgende:
ok het zit zo...
ik heb een hele lieve vriend, we zijn al 7 jaar samen en alles gaat goed volgens mij. Nou ga ik wel eens een weekendje weg met wat vriendinnen en zo ook afgelopen weekend en mijn vriendis dan alleen. Nou was ik gistermiddag zelf alleen thuis en ik was in een geile bui dus ik ging met mijn vibrator aan de slag.. althans dat was ik van plan totdat ik wat kleine bruine plekjes op de vibo zag zitten. Ik keek goed en rook er aan en ik kan niets anders concluderen dat het een poeplucht was... Hoogstwaarschijnlijk heeft mijn vriend mijn vibrator in zijn kont gehad want van mezelf kan het niet zijn!!!
Is dat normaal? Doen meer mannen dat? Ik neem aan dat het niet direct betekent dat hij homo is ofzo:S
Help!
Dat en het feit dat ze hem niet eens durft te confronteren met "hee, vijje dat lekker ofzo?" zegt eigenlijk ook al een hoop ja. Daar heb je geen peop op je vibo voor nodigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik denk dat het ergste is dat:
1. de vibro niet meer schoon en fris was
2. hij het niet verteld heeft (na 7 jaar hoop je elkaar te kennen)
ja dat heb ik uiteraard gedaan!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef skippy22 het volgende:
Niet zo miepen muts ff in onder de kraan En hij is weer schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |