Het is aanlokkelijk Gijs... ga er op vooruit natuurlijk, maar dat kan altijd nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ok... als ze je echt willen houden zou ik wat eisen op papier zetten.
Kijken hoever ze willen gaan.
Als jij de boel kunt gaan runnen daar, wat staat daar tegenover?
Natuurlijk moet je zo'n functie wel willen gijs? En met die mensen...
Het is makkelijk praten van mij natuurlijk... want zoiets is niet makkelijk..
Wat vind Tam ervan?
Is het tijdelijk gratis dan ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
Poker heb ik gedownd ja
Sta van mn friendslist onderaan met mn bankaccount.. heb nog 169 dollar![]()
Alles verspeeld.. 2000 dollar lichter met een paar uur poker.. ben blij dat het niet echt was hahaha.
Maar ik begon aan de verkeerde tafel, meteen hoge inleg enzo.. en ik moest nog bekijken wat slim spelen was.
Hier staat een leuk kaartje, handig om er bij te houden: [360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!
Laat maar, die link is duidelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is het tijdelijk gratis dan ofzo?
Wiki?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Laat maar, die link is duidelijk
Nee?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Vermakelijk
http://www.lego.com/eng/racers/fungames/dromeduel/default.asp
Hahahahaha.... zal best pittig zijn gijsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
Poker heb ik gedownd ja
Sta van mn friendslist onderaan met mn bankaccount.. heb nog 169 dollar![]()
Alles verspeeld.. 2000 dollar lichter met een paar uur poker.. ben blij dat het niet echt was hahaha.
Maar ik begon aan de verkeerde tafel, meteen hoge inleg enzo.. en ik moest nog bekijken wat slim spelen was.
Hier staat een leuk kaartje, handig om er bij te houden: [360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!
Is goed, kan wel wat geld gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha.... zal best pittig zijn gijs
Ga vanavond meteen spelen.... misschien kunnen we een potje doen online?
Whahahahaha... koooommm maaaaarr.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Is goed, kan wel wat geld gebruiken.
Ik moest ook ff wat dichter bij het scherm gaan zitten idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Snap geen KOOONT van poker..... en ik vind de kaarten en tekst echt te klein. Verder moet ik er uiteraard nog eens goed voor gaan zitten
Ja dus jij hebt bij de eerste ronde gezegd "all in" had je 2 azen in de hand zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren zo aan het kutte dat ik per ongeluk al mijn geld inzette op een set gruwelijke kaarten
Zie die kaarten die gelegt worden wel maar geen idee hoe ik mijn kaart daarop moet zetten.... kan alleen maar folden of raisenMaar ja.... eens rustig bekijken.
Verpatsen aan een arme student.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struikie? Ik las in het 360 topic dat je een HDTV gaat kopen? Wat doe je met je huidige breedbeeld?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Verpatsen aan een arme student.
Ken je iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |