Lijkt nieteens zo slechtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:54 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
maandag
borst Schouders triceps
dinsdag
Rug Biceps Buik
woensdag
benen schouders triceps
vrijdag
Borst biceps buik
Wat denk je hier van? Alleen lijkt dit schema me vrij zwaar voor je schouders.
Voor rug kan je diverse soorten pulldowns (wide grip, close grip, reverse grip) doen, maar vergeet vooral niet veel te rowen. Dumbbell, cable, bent over row (legt wel stress op je onderrug) etc.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:00 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Lijkt nieteens zo slecht![]()
Maar rug is dan alleen hyperextension (of deadlift wat jullie willen, maar wat ik in begin zeker niet ga doen), of vallen hier nog meer oefeningen onder ?
Ik train momenteel alles 3 keer per weekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Voor rug kan je diverse soorten pulldowns (wide grip, close grip, reverse grip) doen, maar vergeet vooral niet veel te rowen. Dumbbell, cable, bent over row (legt wel stress op je onderrug) etc.
Aight, ik denk toch dat je de grote spieren slechts 1 keer per week moet trainen en armen dan 1x direct en 1x bij rug en borst. Heel vaak borst en schouders trainen heeft qua hypertrofie toch weinig zin.
Ja ik ook, maar het gaat hier om een splitschema.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik train momenteel alles 3 keer per week![]()
Rowen is toch meer spieren rondom de schouderbladen, beschouw je dit dan als rug of als schouders??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
maar vergeet vooral niet veel te rowen. Dumbbell, cable, bent over row (legt wel stress op je onderrug) etc.
Ik zou beginnen om 'm elke dag te doen, 1 tot 3x per dag. Begin met die houding 20 sec aan te houden. Voeg elke week 5 seconden toe tot max. 1 minuut.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:40 schreef J-Will het volgende:
coolEn hoe vaak/lang doe je dat dan?
Idd. door je rug sterker te maken voorkom je juist dat ie zeer gaat doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:53 schreef LedZep het volgende:
Zwakke ruggen moet je sterk maken, niet ontlasten imo.
En, hoe'st met de spierpijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:53 schreef ivosnivo het volgende:
Ik train momenteel alles 3 keer per week![]()
Dat hangt van de variatie af. Flared elbows en naar borst zorgt voornamelijk ontwikkeling in de traps + hoge rugspieren (inclusief rotator cuffs en teres major), ellebogen naast lichaam en naar buik vooral in de lats. Maar in beide gevallen behoort dat tot de rug, en deels achterkant schouders (daarom zou ik ook de schouders opsplitsen; bij borsttraining heb je al belasting vd ant delt en bij rugtraining vd post delt).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:02 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Rowen is toch meer spieren rondom de schouderbladen, beschouw je dit dan als rug of als schouders??
YEAH BUDDY!!!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:52 schreef BertV het volgende:
k, heb nu voor het eerst gehoord dat mijn ouders het asociaal beginnen te vinden hoe ik eruit zie...
Er zijn best veel vooroordelen tegen zichtbare spieren.
Hoe groot ben je dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:52 schreef BertV het volgende:
k, heb nu voor het eerst gehoord dat mijn ouders het asociaal beginnen te vinden hoe ik eruit zie...
Er zijn best veel vooroordelen tegen zichtbare spieren.
Hehe, helemaal niet heftig...quote:
Wat dacht je hiervan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.break.com/index/guy_drops_benchpress_bar_on_chest.html
die zal wel AU hebben
(niet echt grafisch hoor, geen bloed of kapotte armen oid)
Hehe, dat ging dus niet zo makkelijk, 'even' voor een groot publiek een WR zetten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
http://www.irongame.com/v(...)n1015lbBPSHWdump.wmv
Ach ja hij is ook een beetje gekquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hehe, dat ging dus niet zo makkelijk, 'even' voor een groot publiek een WR zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |