Het is een hele happening hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef rameijer het volgende:
Tof dat die mensen met hun kleine kinderen zo lekker dichtbij gaan staan!
Ramptoeristen
En zelfs dat biedt geen garantie, blijkt maar weer...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het winkelcentrum is 100 meter verwijderd van een brandweerkazerne
"Ze hadden niet genoeg water"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En zelfs dat biedt geen garantie, blijkt maar weer...
Klopt, het waterleidingnet heeft niet voldoende cappaciteit voor dit soort grote branden. De brandweer was ruim opt tijd ter plaatse. De pomp die er moest komen, omdat het dichstbijzijnde water een kleine kilometer verderop pas is, in de Dokkumer Ee, liet anderhalf uur op zich wachten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef LeoVulpes het volgende:
[..]
"Ze hadden niet genoeg water"
Ja die moest uit Grou komen. In principe is alles vrij logisch, bij zo'n grote brand kun je nooit heel snel veel capaciteit leveren. Wachten duurt altijd lang, dus die mensen moeten niet zo zeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, het waterleidingnet heeft niet voldoende cappaciteit voor dit soort grote branden. De brandweer was ruim opt tijd ter plaatse. De pomp die er moest komen, omdat het dichstbijzijnde water een kleine kilometer verderop pas is, in de Dokkumer Ee, liet anderhalf uur op zich wachten.
Ramptoeristenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:35 schreef H20 het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn er net ff langs gereden.
de meeste bedrijven die daar zaten hebben als het goed is een goede verzekering dus dat zal niet zo'n probleem zijn denk ik, financiëel gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:13 schreef AnnekeM het volgende:
Ik hoorde van een collega dat de brand vermoedelijk is ontstaan door kortsluiting in de bakkerij.
Als ik de foto zie, dan moet het bakker Rudy zijn geweest. Die vent staat ook met zijn kraampje op de markt.
Nog steeds triest. Heel Leeuwarden heeft het nergens anders over![]()
http://mei-wah.tripod.com/quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Skazminko het volgende:
Mijn favoriete chinees, wat doe je!! Ik ging daar vrijwel elke week heen verdomme.![]()
![]()
Ik heb leuke anekdotes gehoord inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://mei-wah.tripod.com/
Overigens voor de niet Fries:
"Mei Wah" lijkt in het Fries nogal op "Met wie" en ik kan me voorstellen wat voor taferelen dat geeft aan de telefoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |