Sterker nog hij fikt nogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:59 schreef gexxz het volgende:
Jeetje, dat is toch niet compleet afgebrand???
yupquote:
Als ie is afgebrand, is er weinig te verbouwen, lijkt me.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:10 schreef SynXteR het volgende:
[..]
yup
en eigenlijk ben ik blij dat ie afgebrand is dan mag mij pa hem weer verbouwen
donderdag, 30 mei 2002quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:20 schreef MaGNeT het volgende:
Dat werpt wel een heel ander daglicht op dit artikel:
http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=5196
true de brandweer mannen stonden gewoon te praten met het publiek wat er was.. de slangen deden het werk wel zeiden ze..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:20 schreef SickNick het volgende:
Niks raars aan manKwam er vanochtend vroeg ook langs. Flinke brand zullen we maar zeggen
Ans en Hennie waren er ook, samen met heel wat brandweerwagentjes uit de hele provincie. Was gezellig maar men was wel een beetje beduusd. Blijft vaag, een shaggie roken terwijl er voor je neus een Albert Heijn in vlammen op gaat
![]()
Ja voor de winkeleigenaars dat ze hun winkels kwijt zijn en dagen/(weken?) lang niet niet kunnen draaien, waar dan ook, dus geen inkomsten hebben en waarschijnlijk moeten verhongeren en doodgaan op een wrede en langzame manier samen met hun gezin is het allemaal minder erg natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:42 schreef Cassiopeia het volgende:
Als iemand weet wat er van die dieren in de dierenwinkel terecht is gekomen, wil ik dat graag weten. Ik hoop dat ze die op tijd hebben kunnen evacueren![]()
Ze zijn waarschijnlijk om het leven gekomen door verstikking. Niet door verbranding. Als ze natuurlijk niet geevacueerd zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:00 schreef Cassiopeia het volgende:
Die winkelaars leven tenminste allemaal nog, en zaten niet in een klein hokje opgesloten terwijl het vuur steeds dichterbij kwam en en hun het leven ontnam!![]()
De datum op flitsnieuws klopt niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Collega heeft net een foto gemaakt vanuit een van de torens van Achmea... door een smerig raam en met een mobieltje.
[afbeelding]
En verder staan er een boel foto's op http://www.flitsnieuws.nl/Bilgaard%20brand.htm
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:12 schreef Barcelona het volgende:
Van mij mag heel Leeuwarden in de fik!![]()
![]()
Haha, inderdaad lijkt sprekend !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doet herman finkers in een brandweerpak in friesland?
[afbeelding]
Dus eerst stop je ze in een hokje en daarna ga je huilen dat het zielig isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef DJQuickFix het volgende:
en dan al die arme studenten van de CHN en NHL, moeten ze allemaal vies kantinevoer eten!
Maar Casseiopeia heeft wel gelijk, ik vind het wat sneu vor die beesten.
Kunnen ze wel dood zijn gegaan door verstikking, maar wij hebben ze daar wel in een hokje stopt
Tja, het inderdaad sneu...quote:Er is niemand gewond geraakt. Wel zijn waarschijnlijk de dieren in de dierenwinkel omgekomen.
haha iddquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doet herman finkers in een brandweerpak in friesland?
[afbeelding]
Apart met dubbel-p is ook best wel raarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:05 schreef SynXteR het volgende:
het is heel appart als je daar bent.. de sfeer is raar
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:04 schreef SynXteR het volgende:
Het is s'nachts in Friesland gebeurd. Dus de kans dat er menselijke slachtoffers zijn gevallen is klein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |