Daffodil31LE +2quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dahmer?
Dahmer bindde de handen en voeten van een slachtoffer samen (achterover) zodat hij in zijn woonkamer een menselijke koffietafel had.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:37 schreef Asmodian het volgende:
Ja, die gast spoorde echt niet... Geen van de gasten die genoemd zijn eigenlijk... Mijn volgende gok ging Richard Chase zijn, die gast heeft ook een klap van de molen gehad
2 dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zal ik mezelf nog even een puntje erbij geven of doet cerror dat zelf nog?
Gaat nog moeilijk worden, maar ik ga mijn best doen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Loop ze geenaam. Niet waggelen!
IK heb echt geen flauw iedee, zal wel weer een of andere fransoos zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat lied is vertaald als "What now my love". Als je daar de originele taal onderzet krijg je iets wat zich vertaalt als "En nu".
Dat is alvast correct. Ik ben nu eenmaal dol op de Franse taal. Je m'excuse.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
IK heb echt geen flauw iedee, zal wel weer een of andere fransoos zijn![]()
Z'n achternaam, ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:50 schreef Asmodian het volgende:
Sorry, was even afgeleid door een telefoontje uit de VS.
Ik ken deze gast wel, hij schreef ook Je t'appartiens enzo... Ik kom er zo wel op, iets met een B, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |