En ik was ook ff vergeten dat Geenaam een kloon van me zou zijn, en aangezien ik het weet hij het dus ook moet wetenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik gok op autisme. Zaken opslaan in je onderbewuste die nul en geen betekenis hebben maar klaar staan om eruit te floepen.
Welterusten, meisquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:11 schreef BwennieBren het volgende:
En dan ben ik nu echt weg, doegies! [afbeelding]
Frans is niet mijn sterkste taal maar met die lyrics erbij kan ik het best makkelijk verstaan, jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hè Bwennie, moet dat nou? Ik zie zo al dubbel.... Nog een geluk dat ik redelijk blind kan typen.
Maar Asmo, wat ik wilde vragen; hoe vond je die plaat van Françoise? Versta je Frans?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
New York![]()
Philadelphia![]()
Dallas
San Francisco![]()
Los Angeles
NYquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:15 schreef geenaam het volgende:
Pff ik ga nu een vraag stellen en hoop dat ik het goed stel...
(omdat asmo vannacht om amerika-vragen van mij vroeg stel ik nu zo'n vraag.)
Noem de 5 van de 10 grootste steden van Amerika.
San Diego?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:19 schreef Asmodian het volgende:
Chicago ook natuurlijk, stom
Misschien Newark ook nog? of Detroit?
okido.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:19 schreef geenaam het volgende:
Cerror + 1 Cerror maakt het compleet.
HINT: MOORDENAAR (duhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:21 schreef geenaam het volgende:
Een makkie maar ik heb geen idee...
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:19 schreef geenaam het volgende:
1: Ik had geen google nodig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:23 schreef Asmodian het volgende:
San Diego en San Jose had ik moeten kunnen noemen...
Wist echt niet dat San Antonio groter was dan Dallas. Ben vaak genoeg in beiden geweest maar Dallas lijkt echt veel groter... Maar da's natuurlijk de agglomeratie. Ik durf te wedden dat Dallas + Agglomeratie vele malen groter is dan San Antonio + agglomeratie
Het is trouwens een dubbele punten topic
En cerror: ik weet niet of je hier eerder bent geweest, maar zo niet: welkom!. En ik zou je aanraden om de OP even te lezen
Que?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
Geenaam, zou je dan even het punt van cerror weg kunnen editen en Yuri 2 punten kunnen geven?
Je deed niets verkeerd, m'n beste cerror, alleen had geenaam een stad in mijn lijstje overzien en toen maakte Yuri het af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Que?
Ik gaf gewoon mijn rijtje, wat deed ik verkeerd?
Nee joh! Ik beschuldigde je helemaal niet van Googlen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:25 schreef cerror het volgende:
[..]
1: Ik had geen google nodig.
2: Spelling is bij mijne niet echt belangrijk.
No prob mén.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee joh! Ik beschuldigde je helemaal niet van Googlen!. Ik wist alleen niet of je wist hoe vragen hier gesteld dienen te worden en punten toegekend enzo
. Veel nieuwkomers weten niet dat als je een vraag goed hebt je een nieuwe dient te stellen of zetten de vraag niet bold. Maar ik zie dat je hier al eerder bent geweest, dus sorrie
Hij is amerikaans.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien nog een hint cerror?
Zoals Daf al zei heb je helemaal niks verkeerd gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Que?
Ik gaf gewoon mijn rijtje, wat deed ik verkeerd?
Tuurlijk datte!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:31 schreef cerror het volgende:
Is mijn vraag dan nog wel geldig?
Van mij mag het hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:31 schreef cerror het volgende:
Is mijn vraag dan nog wel geldig?
Daffodil31LE +2quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dahmer?
Dahmer bindde de handen en voeten van een slachtoffer samen (achterover) zodat hij in zijn woonkamer een menselijke koffietafel had.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:37 schreef Asmodian het volgende:
Ja, die gast spoorde echt niet... Geen van de gasten die genoemd zijn eigenlijk... Mijn volgende gok ging Richard Chase zijn, die gast heeft ook een klap van de molen gehad
2 dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zal ik mezelf nog even een puntje erbij geven of doet cerror dat zelf nog?
Gaat nog moeilijk worden, maar ik ga mijn best doen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Loop ze geenaam. Niet waggelen!
IK heb echt geen flauw iedee, zal wel weer een of andere fransoos zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat lied is vertaald als "What now my love". Als je daar de originele taal onderzet krijg je iets wat zich vertaalt als "En nu".
Dat is alvast correct. Ik ben nu eenmaal dol op de Franse taal. Je m'excuse.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
IK heb echt geen flauw iedee, zal wel weer een of andere fransoos zijn![]()
Z'n achternaam, ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:50 schreef Asmodian het volgende:
Sorry, was even afgeleid door een telefoontje uit de VS.
Ik ken deze gast wel, hij schreef ook Je t'appartiens enzo... Ik kom er zo wel op, iets met een B, toch?
Monsieur Cent Mille Volts, ofwel Gilbert Bécaud.quote:
Yay!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Monsieur Cent Mille Volts, ofwel Gilbert Bécaud.
Asmodian +2
Je zal nog veel Franse muziek krijgen zaterdag.
Doe maar een geschiedenis vraagje maar geen jaartallen (en ook niet al te moeilijk)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 04:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Mooi, da's een categorie waarmee ik iets kan
Maar noem jij 'ns een categorie, Yuri?
Dat is alvast juistquote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zal vast een Erikson zijn. Van die telefoons
Leif Erikson inderdaad!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Life --> Leif?
Het zijn inderdaad Herman's Hermits, maar de tekst gaat absoluut niet over Hendrik de Achtste. Luister maar eens goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:22 schreef Asmodian het volgende:
Is dit de Herman's Hermits' versie van "I'm Henry the Eighth I am"?
Het nummer gaat iig over de vrouwen van Henry VIII van Engeland, meer details?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |