Uhu. Vond niks, echt, origineel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:19 schreef BMH het volgende:
Just Cause is een meeh game..
morgen pesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
wanneer komen die pes en fear demos?
[360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef -Dries- het volgende:
Iemand nog die link van die poker regels?
Gewoon... ananasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:36 schreef -Dries- het volgende:
BMH, waar sloeg die message op die je mij stuurde
Jij schreef ammanasquote:
Ik weet niet hoe de vorige was, maar deze vind ik niet geweldig/leuk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Hoe is de TDU demo nou?! Beter dan die vorige? Straks meteen beide demo's ff downloaden.
Stukken beter, echt een toffe game.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:43 schreef devv05 het volgende:
Hoe is de TDU demo nou?! Beter dan die vorige? Straks meteen beide demo's ff downloaden.
De vorige was ronduit kut.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de vorige was, maar deze vind ik niet geweldig/leuk.
Nee je kreeg PGR1 ervoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Van mij mag je hem verwijderen als je je daar beter door voelt hoor.
Kut situatie voor je.. dat heb ik gehad met PGR2 die ik mee moest sturen met mn xbox.. ik heb dat spel nooit meer terug gezien.
Wel 2x 60 euro aan tegoed bonnen voor de MM.
Must Have voor mij.quote:
Komt wel naar Xbox 360 hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je weet dat dit het 360 topic is he?
UT2007 is PC/PS3.
quote:LGC: Nieuwe engine voor FIFA 07
Eerder werd bekend gemaakt dat next-gen versies van PES6 en FIFA 07 een jaar exclusief naar de Xbox 360 gaan. EA komt met nog een nieuwtje over FIFA 07.
Voor FIFA 07 heeft EA een nieuwe engine uit de grond gestampt, hetgeen twee jaar productietijd zou hebben gekost. Het zou tevens één van de grootste investeringen in de voetbalwereld van EA zijn geweest tot nu toe. Zo zouden we nu, aldus EA, onvoorstelbare gameplay voorgeschoteld krijgen.
Andrew Wilson, Senior Producer van FIFA 07, voegt hier nog aan toe: “Maak je klaar voor de eerste next-gen voetbalervaring. De spelers in FIFA 07 bewegen zich net zo vloeiend en realistisch als in het echt”.
OMG ze bouwen een nieuwe engine en het is meteen de grootste investering ooitquote:
Zul je zien dat het spel nog steeds 99% identiek is. Ze zeggen elk jaar dat ze een revolutionaire nieuwe gameplay hebben maar ik zie er nooit iets van terug.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:53 schreef BMH het volgende:
[..]
OMG ze bouwen een nieuwe engine en het is meteen de grootste investering ooit.. Krijg je als je al sinds 1997 alleen maar updates uitbrengt
![]()
Ik vond die streek van een aantal jaar wel leuk... Eerst halen ze het jaar ervoor een gamemode eruit.. Dan stoppen ze het er weer in en noemen ze het een onderdeel van de steeds vernieuwende gameplayquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zul je zien dat het spel nog steeds 99% identiek is. Ze zeggen elk jaar dat ze een revolutionaire nieuwe gameplay hebben maar ik zie er nooit iets van terug.
TimeSplitters was op zich wel een goede game.quote:Free Radical werkt aan nieuwe next-gen game
Donderdag 24 augustus 2006 - Free Radical heeft vandaag bekend gemaakt dat het een contract heeft gesloten samen met LucasArts voor het ontwikkelen van een next-gen game in opdracht van LucasArts. Free Radical werkt momenteel aan Haze, in opdracht voor Ubisoft. Free Radical is voornamelijk bekend van het succes met de Timesplitters serie.
Denk het niet, maar mag ook wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:12 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
In de vorm van Unreal Championship 3 dat is.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:49 schreef devv05 het volgende:
Komt wel naar Xbox 360 hoor.
quote:Mark Rein: We’ve only announced the game for PC and PS3 and we only have it working on PC and PS3. We’re not doing any Xbox360 development for UT2007 at this time.
quote:Better than Saint's Row ain't that hard.
Man, that was utter shit.
Hopefully this is THE shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |