Heb je ook een bron ofzo.quote:
Helas bij de NOS dus je weet nooit wanneer wat te zien isquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef Luutgaert het volgende:
op welk net komen de samenvatting van de premier league?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef popolon het volgende:
Het was eerst toch altijd op RTL5?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef Dos37 het volgende:
Ja dat was toen best een leuk programma. Met Derksen en Hans Kraay sr. 3 Jaar geleden was er zelfs nog live engels voetbal op het open kanaal.
Boxing Day, dat zijn inderdaad de mooie voetbaldagen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
dat waren nog eens mooie tijden, live wedstrijden derop, vooral op boxing day de hele dag door![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
COME ON YOU GUNNERSSSSSSSSS!
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:59 schreef DeVinger het volgende:
edit:
En Arsenal wordt gewoon het kind van de rekening waar Liverpool, Man Utd, Chelsea (en mss zelfs Spurs) zich zodanig goed hebben versterkt dat ze in theorie boven Arsenal kunnen eindigen. Ze moeten echt een Vierra terughalen (Diarra) en een goede centrale verdediger...
idd, al die jaren dat er op 2e kerstdag gespeeld wordt hier, smullen hoor!quote:
Ik help het je hopen, maar als de aanval niet lekker loopt moet je kunnen vertrouwen op een sterke achterhoede. Arsenal zal niet elke wedstrijd aanvallend in vorm zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Alleen manyoo heeft tot nu toe beter voetbal laten zien, tis niet zo zoals vorig seizoen dat je verliest met waardeloos voetbal zonder kansen te creeren.
Het schortte tot op heden aan de afwerking.
Mee eens daarom verwacht (hoop) ik nog wel een transfer voor donderdag.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar als de aanval niet lekker loopt moet je kunnen vertrouwen op een sterke achterhoede. Arsenal zal niet elke wedstrijd aanvallend in vorm zijn.
Mag ik hier even om lachenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Terreros85 het volgende:
Laten we Man U. nou niet de hemel in prijzen. Drie keer winnen van respectievelijk Fulham, Watford en Charlton Athletic. Ik zie van deze clubs er twee degraderen en één ploeg dat het nog knap lastig kan krijgen. Het zegt mij nog niet veel. Ze speelden idd goed, maar laten we de komende wedstrijden eerst maar eens afwachten
Ik zie van die drie ploegen er geen 2 degraderen, maar goedquote:
Dat zie ik ook niet gebeuren, dacht dat je iets anders bedoelde.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie van die drie ploegen er geen 2 degraderen, maar goed
Nee hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet gebeuren, dacht dat je iets anders bedoelde.
veel geldquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef Dos37 het volgende:
Pompey is goed bezig zeg. Het is nog maar in het begin maar toch.
Watford is natuurlijk wel een gedoodverfde degradant, en ook Fulham gaat het moeilijk krijgen denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie van die drie ploegen er geen 2 degraderen, maar goed
Fulham, die mogen er wat mij betreft als eerste uitvliegen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Watford is natuurlijk wel een gedoodverfde degradant, en ook Fulham gaat het moeilijk krijgen denk ik.
Charlton blijft er gewoon in idd.
tsja, dan kaats ik de bal terug. Wie zie jij wel degraderen dit seizoen?quote:
Fulham niet, Watford wel en verder denk ik dat de andere promovendi het zwaar krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
tsja, dan kaats ik de bal terug. Wie zie jij wel degraderen dit seizoen?
Sheffield United heeft heel weinig kwaliteit om erin te blijven. Ik heb ze zien spelen tegen Spurs, maar het was niet best. Reading heeft een kans, dus ga ik de andere clubs langs. Zo kwam ik bij Fulham uit. We zullen zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fulham niet, Watford wel en verder denk ik dat de andere promovendi het zwaar krijgen
Niks voor PSV ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |