quote:
Ik denk dat het bij de Blades wel uitgaat maken of ze thuis of uit spelen. Afgelopen twee wedstrijden waren uit en speelde ze bagger. Tegen LFC thuis speelde ze aangemoedigd door een vol stadion op een niveau dat boven de degradatiestreep staat ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Sheffield United heeft heel weinig kwaliteit om erin te blijven. Ik heb ze zien spelen tegen Spurs, maar het was niet best. Reading heeft een kans, dus ga ik de andere clubs langs. Zo kwam ik bij Fulham uit. We zullen zien![]()
vorig jaar was voor de Spurs een opmerkelijk goede seizoenstart, De laatste 10 jaar was de seizoensstart van de Spurs over het algemeen dramatisch.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag 9 september 2006: Manchester United - Tottenham Hotspur, de volgende drie punten voor de Spurs? Een verlies zou wel voor een énorm teleurstellende seizoenstart zorgen.
Klopt, maar ik bedoelde meer dat men na het goede vorige seizoen en het verbeteren van de selectie, men een goede seizoenstart van de Spurs verwachte. Zelf was ik ook érg hoopvol, zeker gezien het (op het oog) redelijk makkelijke programma.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef spurs het volgende:
[..]
vorig jaar was voor de Spurs een opmerkelijk goede seizoenstart, De laatste 10 jaar was de seizoensstart van de Spurs over het algemeen dramatisch.
Misschien si dat wel goed voor de club, het is vaak beter om rustig omhoog te klimmen. Ze kunnen nu meedoen om Europees voetbal en het stadion langzaam vergroten en vernieuwen en naarmate de prestaties beter worden en de club een professionelere uitstraling krijgt komen de nog betere spelers vanzelf.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Het had veel beter kunnen zijn, maar veel spelers wilden niet komen
Lucas Neill is een Autraliër, valt dat ook (nog) onder Groot-Brittannië?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef DeVinger het volgende:
Toch heeft Liverpool aardig wat britten gehaald de laatste tijd, maar ik blijf er teveel buitenlanders zien. Het klinkt allemaal heel cliché, maar ik blijf erbij dat je een buitenlander alleen moet halen als ze er in eigen land niet (te halen) zijn. Ik kan me zo ergeren aan een selectie met zoveel buitenlanders (inter is daar het mooiste voorbeeld van). Er zit stijgende lijn in bij Liverpool, al zaten ze eerst achter de back van Sevilla aan (braziliaan dacht ik?).
Koningin is nog wel officieel staatshoofd daar dacht ik...maar volgens mij moet je niet tegen een Australier zeggen dat hij een Brit isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lucas Neill is een Autraliër, valt dat ook (nog) onder Groot-Brittannië?
Inter heeft bijna alleen Italianen hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:14 schreef DeVinger het volgende:
Toch heeft Liverpool aardig wat britten gehaald de laatste tijd, maar ik blijf er teveel buitenlanders zien. Het klinkt allemaal heel cliché, maar ik blijf erbij dat je een buitenlander alleen moet halen als ze er in eigen land niet (te halen) zijn. Ik kan me zo ergeren aan een selectie met zoveel buitenlanders (inter is daar het mooiste voorbeeld van). Er zit stijgende lijn in bij Liverpool, al zaten ze eerst achter de back van Sevilla aan (braziliaan dacht ik?).
Je hebt gelijk, bijna alleen maar Italianen! Francesco Toldo, Fabio Grosso en Marco Materazzi als potentiële basiskrachten, verder nog Paolo Orlandoni, Marco Andreolli en Leonardo Bonucci, meer niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Inter heeft bijna alleen Italianen hoor
Dat zijn voor jou Italianen, omdat ze een ook een Italiaans paspoort hebben? Voor mij ben je Italiaan als het je eerste nationaliteit is, als je beschikbaar bent voor het nationale elftal van Italië en dat is dat rijtje Zuid-Amerikanen van jou duidelijk niet. Maar goed, iedereen zo zijn eigen opvattingen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Samuel, Zanetti, Cambiasso, Recoba, Cruz, Carini, Cordoba, Burdisso, Stankovic, Crespo, Adriano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |