Ik zie van die drie ploegen er geen 2 degraderen, maar goedquote:
Dat zie ik ook niet gebeuren, dacht dat je iets anders bedoelde.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie van die drie ploegen er geen 2 degraderen, maar goed
Nee hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet gebeuren, dacht dat je iets anders bedoelde.
veel geldquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:41 schreef Dos37 het volgende:
Pompey is goed bezig zeg. Het is nog maar in het begin maar toch.
Watford is natuurlijk wel een gedoodverfde degradant, en ook Fulham gaat het moeilijk krijgen denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie van die drie ploegen er geen 2 degraderen, maar goed
Fulham, die mogen er wat mij betreft als eerste uitvliegen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Watford is natuurlijk wel een gedoodverfde degradant, en ook Fulham gaat het moeilijk krijgen denk ik.
Charlton blijft er gewoon in idd.
tsja, dan kaats ik de bal terug. Wie zie jij wel degraderen dit seizoen?quote:
Fulham niet, Watford wel en verder denk ik dat de andere promovendi het zwaar krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
tsja, dan kaats ik de bal terug. Wie zie jij wel degraderen dit seizoen?
Sheffield United heeft heel weinig kwaliteit om erin te blijven. Ik heb ze zien spelen tegen Spurs, maar het was niet best. Reading heeft een kans, dus ga ik de andere clubs langs. Zo kwam ik bij Fulham uit. We zullen zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fulham niet, Watford wel en verder denk ik dat de andere promovendi het zwaar krijgen
Niks voor PSV ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |