abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:59:16 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121030
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Vrij lang, een heel seizoen zelfs... En daarom ben ik er zo pissig om (mede dan).
Alleen PSV kan ons fucken, zij spelen CL. Maar wanneer zij uit de CL vliegen en op achterstand raken in de eredivisie, mogen zij weer stil zijn. Feyenoorders mogen ons pas uitlachen wanneer zij gelijk of boven Ajax staan in de eredivisie en langer actief blijven in de UEFA Cup, dit seizoen hoeven we dus nog niet echt bang te zijn voor ons vrienden uit Rotterdam.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41121034
Wat een klotezooi. Ik had het ook helemaal niet verwacht dit. De eerste helft speelden we aardig voetbal, maar de tweede helft was echt drama. Geen woorden voor dit.

Verder heb ik gisteren een keertje op 409 gestaan net voor het fanatieke gedeelte. En ik moet zeggen dat ik me goed vermaakt heb op het vak. Vanaf 126 ziet het er al leuk uit, maar een keertje er tussen kijken vond ik erg leuk. Alleen een paar dingetjes. Vuurwerk tussen je eigen supporters gooien? Na de 0-2 jelelelele Ajax Amsterdam zingen? En dan zijn er ook nog een paar sukkeltjes die menen te moeten zingen dat rdam tv kijkt... En als je dan kijkt wie dat zingen, die lopen bij de eerste de beste stap die de ME zet al 500 meter naar achteren, laat staan dat ze de confrontatie zoeken met fijnoort. Maakt ook niet uit, maar ga dan niet zo stoer lopen doen, terwijl we tegen een stel fucking Denen spelen. Maar goed, hier had de vaste groep van 410 niets mee te maken. Even een vraagje, was die gozer die altijd zo irritant was er gisteren ook? Ik heb niks gemerkt. Dat was wel één van de redenen waarom wij (een groep van Zuid) er waren.
pi_41121043
Iets anders: hebben jullie niet nu al een hekel aan dat irritante gezever van die Ten Cate? Godnondeju wat kan die vent bazelen zeg.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:02:01 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41121090
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Iets anders: hebben jullie niet nu al een hekel aan dat irritante gezever van die Ten Cate? Godnondeju wat kan die vent bazelen zeg.
Hij lult maar wat ie wil, maar het zou fijn zijn om eens een trainer te hebben die TIJDENS de wedstrijd ingrijpt....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:03:02 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121116
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef the_hunter het volgende:
Wat een klotezooi. Ik had het ook helemaal niet verwacht dit. De eerste helft speelden we aardig voetbal, maar de tweede helft was echt drama. Geen woorden voor dit.

Verder heb ik gisteren een keertje op 409 gestaan net voor het fanatieke gedeelte. En ik moet zeggen dat ik me goed vermaakt heb op het vak. Vanaf 126 ziet het er al leuk uit, maar een keertje er tussen kijken vond ik erg leuk. Alleen een paar dingetjes. Vuurwerk tussen je eigen supporters gooien? Na de 0-2 jelelelele Ajax Amsterdam zingen? En dan zijn er ook nog een paar sukkeltjes die menen te moeten zingen dat rdam tv kijkt... En als je dan kijkt wie dat zingen, die lopen bij de eerste de beste stap die de ME zet al 500 meter naar achteren, laat staan dat ze de confrontatie zoeken met fijnoort. Maakt ook niet uit, maar ga dan niet zo stoer lopen doen, terwijl we tegen een stel fucking Denen spelen. Maar goed, hier had de vaste groep van 410 niets mee te maken. Even een vraagje, was die gozer die altijd zo irritant was er gisteren ook? Ik heb niks gemerkt. Dat was wel één van de redenen waarom wij (een groep van Zuid) er waren.
Bij een achterstand heeft het in mijn ogen ook meer zin om krachtige nummers te zingen en geen Zuid-Europese/Zuid-Amerikaanse nummers, maar dat is nu eenmaal 410. Nummers zingen over Rotterdam is af en toe wel leuk en persoonlijk vind ik het niet eens erg als het tegen een andere club gebeurt, maar gisteren kregen we wel de deksel op onze neus.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41121131
Oh voor ik het vergeet, Complimenten voor 410 hoor! Topsfeer. Respect voor de capo (hij leest dit niet, maar ik heb het al tegen hem gezegt) dat hij na de wedstrijd Tomas Vermaelen nog even toezong.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:04:05 #207
139757 I_dunno
Je ne sais pas
pi_41121145
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij lult maar wat ie wil, maar het zou fijn zijn om eens een trainer te hebben die TIJDENS de wedstrijd ingrijpt....
En ja hoor, hoppa, de eerste die ten Cate afserveert.......
Ich weiß nicht
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:05:06 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41121172
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef I_dunno het volgende:

[..]

En ja hoor, hoppa, de eerste die ten Cate afserveert.......
Neuh, dat niet. Maar Maduro.... need I go on?
Get woke, go broke!
pi_41121197
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bij een achterstand heeft het in mijn ogen ook meer zin om krachtige nummers te zingen en geen Zuid-Europese/Zuid-Amerikaanse nummers, maar dat is nu eenmaal 410. Nummers zingen over Rotterdam is af en toe wel leuk en persoonlijk vind ik het niet eens erg als het tegen een andere club gebeurt, maar gisteren kregen we wel de deksel op onze neus.
Ik keek gisteren om me heen en er staat gewoon een groep die alleen meezingt als het "Anti Kakkerlakken" is (of dit zelf inzet). Dat vind ik dus triest. Koop dan een seizoenkaart voor het uitvak in de kuip. Je staat er toch om Ajax naar de overwinning te schreeuwen? Maar bij pro Ajax nummers geven ze niet thuis.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:07:19 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121228
quote:

[..]

Jezus, we gaan toch niet ineens Henk ten Cate afvallen na de eerste nederlaag? Zelf had ik ook de ervaren Roger gebracht in plaats van Jan Vertonghen, maar het had allemaal ook goed uit kunnen pakken en dan was Ten Cate de gevierde man, de bal is nu eenmaal rond. Urby Emanuelson was ongelukkig bij beide doelpunten, maar verder is hij geen enkel moment in de problemen gekomen en Ten Cate had ook geen alternatieven. De trainer/coach neem ik niets kwalijk, zijn commentaar vond ik ook heerlijk nuchter, hij gaf ook eerlijk toe nooit uitgegaan te zijn van UEFA Cup en dat hoort ook als je bij Ajax zit! Voor mij is Ten Cate, dus ook ondanks dit verlies, nog altijd een verademing!
pi_41121235
quote:
Totaal geen problemen mee. Ik vind hem ook helemaal niet bazelen; zelfs vrij realistisch en duidelijk, eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roeni3 op 24-08-2006 10:17:10 ]
pi_41121265
quote:

[..]

Er viel weinig in te grijpen... Een goede vervanger voor Maduro is er niet, ten minste niet iemand die op die positie kan spelen. Een goede vervanger voor Emanuelson is er ook niet, Lindenbergh voldoet niet en Grygera is geblesseerd. Het enige wat je ten Cate gisteren kon verwijten was dat hij niet Roger maar Verthongen inbracht. Verder waren het toch echt de spelers zelf die het verkloot hebben door niet echt door te drukken op het moment dat Kopenhagen wankelde.
pi_41121271
HW toch

Ik ga er niets eens op in.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:09:01 #214
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41121281
quote:
ik luister eigenlijk nooit naar het geouwehoer van trainers.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:09:17 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41121291
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jezus, we gaan toch niet ineens Henk ten Cate afvallen na de eerste nederlaag? Zelf had ik ook de ervaren Roger gebracht in plaats van Jan Vertonghen, maar het had allemaal ook goed uit kunnen pakken en dan was Ten Cate de gevierde man, de bal is nu eenmaal rond. Urby Emanuelson was ongelukkig bij beide doelpunten, maar verder is hij geen enkel moment in de problemen gekomen en Ten Cate had ook geen alternatieven. De trainer/coach neem ik niets kwalijk, zijn commentaar vond ik ook heerlijk nuchter, hij gaf ook eerlijk toe nooit uitgegaan te zijn van UEFA Cup en dat hoort ook als je bij Ajax zit! Voor mij is Ten Cate, dus ook ondanks dit verlies, nog altijd een verademing!
Ik post net dat ik hem NIET afval...
Get woke, go broke!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:10:21 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121319
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:06 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ik keek gisteren om me heen en er staat gewoon een groep die alleen meezingt als het "Anti Kakkerlakken" is (of dit zelf inzet). Dat vind ik dus triest. Koop dan een seizoenkaart voor het uitvak in de kuip. Je staat er toch om Ajax naar de overwinning te schreeuwen? Maar bij pro Ajax nummers geven ze niet thuis.
Klopt, je merkt ook dat juist die nummers massaal worden meegezongen. Maar dat is gelukkig niet alleen bij Ajax zo, je hoort bij wedstrijden van Feyenoord toch ook altijd anti-Ajaxnummers? Persoonlijk vind ik het jammer dat alle Ajax-songs zo kort zijn, zou graag een krachtig nummer hebben, waardoor je de club een steun in de rug kunt zijn, nu is het telkens maar 20 seconden ofzo.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:11:06 #217
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41121339
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, dat niet. Maar Maduro.... need I go on?
Die werd voor het eerste doelpunt gewisseld voor Vertonghen.
Gabri ging toen als verdedigende middenvelder spelen en Vertonghen op links en Sneijder op rechts.
Gezien het sterke spel van Vertonghen in de voorbereiding, het nog niet 100% fit zijn van Roger en het wedstrijdverloop tot op dat moment vond ik dat zeker geen vreemde wissel.........
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:11:44 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121355
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik post net dat ik hem NIET afval...
Ik was toch bezig met tikken, kut. Maar wat doe je dan? Hem verdedigen kan ik het niet noemen?
pi_41121376
Gaan we nu al zover om nu zelfs Ten Cate af te zeiken.

Nep Ajacied.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:12:33 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41121380
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
HW toch

Ik ga er niets eens op in.
Gelukkig ben JIJ natuurlijk heel blij met gisteren .

Doodmoe word ik van dat optimisme na een vernederende nederlaag... wat is er toch mis met een flinke dosis kritiek? Je verneukt in 1 wedstijd onnodig je aanzien, je budget en je sportieve seizoen op een behoorlijk niveau..

Maar nee hoor, dat is allemaal prima, want we zijn Ajax, we zijn de beste .

Dit KAN en MAG gewoon niet gebeuren, en JA, als het dan wel gebeurt ben ik pissig!!!!!!
Get woke, go broke!
pi_41121416
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, je merkt ook dat juist die nummers massaal worden meegezongen. Maar dat is gelukkig niet alleen bij Ajax zo, je hoort bij wedstrijden van Feyenoord toch ook altijd anti-Ajaxnummers? Persoonlijk vind ik het jammer dat alle Ajax-songs zo kort zijn, zou graag een krachtig nummer hebben, waardoor je de club een steun in de rug kunt zijn, nu is het telkens maar 20 seconden ofzo.
De jongens van 410 hebben genoeg lange songs, maar dat zijn meer de Zuid-Europese/Argentijnse nummers die niet iedereen leuk vind. Na de 0-2 toch respect voor 410 dat wel Ajax Ajax bleef scanderen. Aan "ons" (ik reken me ook even tot 410 ) heeft het niet gelegen. ik ben toch van plan vaker bij jullie te komen staan. Ik heb me goed vermaakt. Ik spring en dans dan wel niet mee, maar die nieuwe songs zing ik wel mee. Vooral Ajax uit Mokum vind ik een erg lekkere.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:14:48 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121422
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Doodmoe word ik van dat optimisme na een vernederende nederlaag... wat is er toch mis met een flinke dosis kritiek? Je verneukt in 1 wedstijd onnodig je aanzien, je budget en je sportieve seizoen op een behoorlijk niveau..

Dit KAN en MAG gewoon niet gebeuren, en JA, als het dan wel gebeurt ben ik pissig!!!!!!
Geen Ajacied is blij met gisteren, maar van jou had ik wel iets meer vermogen tot relativeren verwacht, nu ben je de eerste die kritiek uit op Henk ten Cate.
pi_41121432
Ik hoop dat die irritante schijttitels nu eindelijk achterwege kunnen blijven.
Wat een domper dit zeg, maar Henk kan er vrij weinig aan doen. Okay, misschien had hij Vertonghen niet moeten brengen, maarja.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:16:20 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41121465
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik was toch bezig met tikken, kut. Maar wat doe je dan? Hem verdedigen kan ik het niet noemen?
Mwah, gewoon een beetje kritiek, niet zozeer op hem alleen hoor . Gewoon heel Ajax faalde gisteren. Ligt echt niet aan hem als trainer verder, hij doet het erg goed opzich.
Get woke, go broke!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:16:46 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121477
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:14 schreef the_hunter het volgende:

[..]

De jongens van 410 hebben genoeg lange songs, maar dat zijn meer de Zuid-Europese/Argentijnse nummers die niet iedereen leuk vind. Na de 0-2 toch respect voor 410 dat wel Ajax Ajax bleef scanderen. Aan "ons" (ik reken me ook even tot 410 ) heeft het niet gelegen. ik ben toch van plan vaker bij jullie te komen staan. Ik heb me goed vermaakt. Ik spring en dans dan wel niet mee, maar die nieuwe songs zing ik wel mee. Vooral Ajax uit Mokum vind ik een erg lekkere.
Meeting tijdens de UEFA Cup dan maar in plaats van CL.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:17:54 #226
53851 BoNi
pi_41121499
Even over 410, wat was er nou precies loos daar...?
Hoop rumoer en een steward die naar beneden kwam zeilen....?
Zaten jullie daarnaast niet massaal met het schaamrood op de kaken toen het hele uitvak jullie 'pogo' imiteerde...?
Schitterend!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:18:04 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41121506
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Geen Ajacied is blij met gisteren, maar van jou had ik wel iets meer vermogen tot relativeren verwacht, nu ben je de eerste die kritiek uit op Henk ten Cate.
Nou, niet zozeer dus op hem ALLEEN, maar ook een beetje natuurlijk. Niet als totaalplaatje als trainer, maar gewoon een notitie van "dat was ff minder"

Waarom zou dat niet mogen? .
Get woke, go broke!
pi_41121538
Zijn er trouwens meer mensen die gister de commentator verrot gescholden hebben.

Anti Ajax commentaar
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41121549
Nog steeds hetzelfde klote gevoel bij het wakker worden.

Bizar dat we dit gewoon zo weggeven. Al voelde ik het wel aankomen toen de 0-1 viel. Je zag gewoon dat in een keer het vertrouwen weg was, en dat de 0-2 nog zo zou kunnen vallen. Dat het uiteindelijk via een eigen doelpunt gebeurd, is ook erg sneu voor Vermaelen.

Maar ja, dit is sowieso al een zwart randje rond dit seizoen, dat is duidelijk.
pi_41121564
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja. Haha. Echt wel. Ja.
quote:
Omdat je puur naar resultaat kijkt. De eerste helft speelden we echt goed, hebben die schijtdenen geen kans gehad en moet je gewoon met 3-0 voorstaan. Er werd goed gevoetbald, mooi gecombineerd en het spel snel verdeelt van links naar rechts. Daar moeten verder mee gaan, en niet die lelijke foute tyfus kut tweede helft waarin je het zag aankomen en waarbij je een zeer trieste, ongelukkige eigen goal tegen krijgt en totaal geen vleugelspelers meer had.

Ik heb het al vaker gezegd; er zijn mensen die alles negatief bekijken en de sfeer er niet beter opmaken; of je leert van wat er slecht ging, je gaat door op de punten die goed gaan en je gaat niet zo verschrikkelijk overdreven dramatisch doen.

Ik stik ook stuk; maar ik verwijt geen enkele speler amper iets; op het missen van de kansen na.
quote:

Ja, maar helaas, as usual, verlies je alle binding met de realiteit en gaat het weer enorm dramatisch met veel caps-lock getypte woorden.
pi_41121571
Ik geef HW ook wel gelijk in zijn commentaar, ik was en ben ook zwaar pissed.

Hij overdrijft het soms wat
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:21:21 #232
53851 BoNi
pi_41121593
Schitterend!
pi_41121609
Valt me tegen van afca.nl
pi_41121647
Wat een lompe grap.
pi_41121692
9 miljoen mislopen...... geen geld meer voor versterkingen, terwijl een middenvelder bittere noodzaak is nu Maduro zo tekort komt. En reken er maar op dat Huntelaar nu zeker over een jaar weg is.

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41121710
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:25 schreef StarGazer het volgende:
9 miljoen mislopen...... geen geld meer voor versterkingen, terwijl een middenvelder bittere noodzaak is nu Maduro zo tekort komt. En reken er maar op dat Huntelaar nu zeker over een jaar weg is.

Het eerste wat ik gisteren aan het einde ook dacht.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:27:05 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121720
quote:
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:22 schreef the_hunter het volgende:
Valt me tegen van afca.nl
Ironie? Sarcasme? Kom op zeg, jullie bergijpen toch ook wel dat dit niet serieus is?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:27:27 #238
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41121730
Zo, ik ben weer een beetje bijgetrokken.....

Voor alle fokkers hier die het vooral geweldig voor mij vinden: dat boeit me echt erg weinig, ik deel uit dus kan prima incasseren ook.

Vooralsnog zijn jullie geen supporter van de mooiste club ter wereld (ook bij verlies).

Nog steeds ben ik doodziek van de uitschakeling, ik had mijn reizen nog net niet geboekt naar Spanje/Italië en Engeland voor de groepsfase CL. Dat dit zo liep had niemand kunnen verwachten.

1e helft spelen we die ongelofelijk laffe ploeg van de mat maar vergeten te scoren. k-hagen komt door een fout van urbi op voorsprong en ruiken bloed en meteen zie ik het Ajax van vorig seizoen weer. Dit is niet goed voor het vertrouwen....

Jammer ook dat dit zo'n ongelofelijke domper geeft op het seizoen, niet meer toeleven naar europese wedstrijden...
uefa-cup = troep, zal ook niet naar de thuiswedstrijden gaan

Ajax=nog steeds de mooiste club van de wereld met al zijn grillen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:28:36 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121761
quote:

En waarom? Wat verandert er aan zijn situatie? De CL hadden we toch niet gewonnen, in de UEFA Cup maken we meer kans en als we de dubbel winnen, speelt hij volgend jaar wel gewoon in de CL.
pi_41121774
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Ironie? Sarcasme? Kom op zeg, jullie bergijpen toch ook wel dat dit niet serieus is?
Tuurlijk. Dan kan het nog wel lomp en jammer zijn.
pi_41121789
En toch voel ik me nu méér Ajacied dan na een mooie overwinning. Laat al die clubs ons maar uitlachen nu. We spreken ze aan het eind van het seizoen wel!

Come on Ajax!
pi_41121812
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Ja natuurlijk. Maar grappig vind ik het absoluut niet.. Ben wel wat beters van ze gewend.
pi_41121814
Maar je mag heus wel wat kritiek op Ten Cate hebben hoor, de denen speelde 4-4-2 en alsnog bracht Ten Cate geen enkele aanvaller erbij voor een verdediger. Ipv bleef hij stug met 4 man achterin staan, wisselde Gabri die aan Ajax kant de enige was die zich de tweede helft bleef inzetten, kwam de onzichtbare Perez die in dit soort fysieke duels te kort komt voor hem in de ploeg, en laat hij Vertonghen boven Roger komen.....kortom, ik kon gisteren weinig doen met de wissels van Ten Cate, ik snap ze nog steeds niet...
pi_41121816
quote:

Die middenvelder was al bittere noodzaak. Maduro komt al bijna een jaar lang tekort.
Woo-loo-loo!
pi_41121823
Tuurlijk voel je je ook nu Ajacied, absoluut.
Het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:32:04 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41121842
Op zich interesseert die 9 mijoen niet, maar als je dan inderdaad denkt watvoor versterking je daarvan aan kan trekken, niveautje Huntelaar, dan is dat wel even slikken.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:32:10 #247
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41121844
whahaha nu alweer een nieuwe trainer

Misschien kunnen ze die lat beter maar helemaal niet meer op een hoogte leggen voor ieder seizoen!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_41121850
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Die middenvelder was al bittere noodzaak. Maduro komt al bijna een jaar lang tekort.
Eens, alleen het probleem is dat we nu vele miljoenen zijn misgelopen om daadwerkelijk een versterking op het middenveld te halen, en dat is ontzettend jammer.
pi_41121853
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En waarom? Wat verandert er aan zijn situatie? De CL hadden we toch niet gewonnen, in de UEFA Cup maken we meer kans en als we de dubbel winnen, speelt hij volgend jaar wel gewoon in de CL.
Daar heb ik het niet over. Volgend jaar wanneer er een goede aanbieding komt zal Ajax hem echt niet aan z'n contract houden. Dat heeft weer te maken met het feit dat we dankzij het mislopen van de CL 9 miljoen zijn misgelopen. Ajax moet toch weer ergens centen vandaan halen, zeker nu Grygera volgend jaar gratis de deur uit loopt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:32:46 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41121857
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef the_hunter het volgende:
En toch voel ik me nu méér Ajacied dan na een mooie overwinning. Laat al die clubs ons maar uitlachen nu. We spreken ze aan het eind van het seizoen wel!

Come on Ajax!
That's the spirit! Ik heb vertrouwen in de groep, daar verandert het missen van de CL helemaal niets aan. Het is jammer, maar we moeten verder! De CL winnen we toch niet, dus of je nu in de voorronde of in de halve finale wordt uitgeschekeld, herinnert men zich over tien jaar toch niet meer. Laten we nu maar kampioen worden en eventueel nog presteren in de KNVB-beker en UEFA Cup, dan is het seizoen toch nog redelijk geslaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')