quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Leuk voor clubs zoals h-veen en f-noord maar Ajax heeft daar niets te zoeken:
sjezus man, als Ajax de Eufa cup wint zul je niet blij zijn...tuurlijk...Wat voor prijs is de nationale beker dan? Of de JC schaal? of het kampioenschap? dat zijn dan helemaal geen prijzen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat kuttournooi man.....uefa-cup is geen prijs.
Dat ben ik aan mijn stand verplicht als Ajacied, ik meen het echter wel....Ajax heeft niets te zoeken in de uefa-cup.quote:
Dat klopt. Ik geef echt geen ene kut om de uefa-cup. Net als de JC-schaal.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:02 schreef Dynia het volgende:
[..]
sjezus man, als Ajax de Eufa cup wint zul je niet blij zijn...tuurlijk...Wat voor prijs is de nationale beker dan? Of de JC schaal? of het kampioenschap? dat zijn dan helemaal geen prijzen...![]()
Mag ik je daar het hele aankomende seizoen op quoten? Zelfs als (als) we de titel en Gatorade Cup winnen, evenals de UEFA Cup?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Nou, wat een goed team..
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Ach de UEFA cup winnen me reet, Ryan Babel was onzichtbaar. 1x op de paal, verder 89min niet gezien. Emanuelson stug op linksachter houden, die kan duidelijk niet een man fatsoenlijk dekken.
Rosales was ook niet meer dan gemiddeld. Vermaelen, hoef je niet eens over te beginnen.
Sneijder/Stam waren beide prima!
Ik zou zeggen, get your sorry ass back together en focus nu maar op de ere.
Gabri niet gezien? Hij scoort niet, maar verder weer goed op dreef. Wesley Sneijder speelde ook goed, zowel defensief als offensief. Zoals ik al zei, wanneer Ajax de 1-0 maakt, had het een schiettent kunnen worden, maar helaas ging hij er maar niet in. Wat kunnen we er nu nog aan doen? We kunnen nog wel een week gaan treuren/rouwen, maar er verandert niets meer. Dus we moeten doorgaan!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Nou, wat een goed team.. het gaat er even om en niemand geeft thuis.... ja, Stam....
Ja, want dan hebben we nog steeds geen CL gespeeld, met dit "geweldige" team.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mag ik je daar het hele aankomende seizoen op quoten? Zelfs als (als) we de titel en Gatorade Cup winnen, evenals de UEFA Cup?
Het erge is juist dat het spel juist goed was, als we nu kansloos waren maar nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Nou, wat een goed team.. het gaat er even om en niemand geeft thuis.... ja, Stam....
Wanneer lange Jan ook nog eens vertrekt bij PSV, zullen jullie ook weinig potten kunnen breken in de CL. Maar goed, in de voetballerij is alles mogelijk, dus je zal zien dat PSV ineens de halve finale weer haalt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef PyTh het volgende:
Ach ja maar jullie hebben in ieder geval al 1 prijs te pakken dit jaar, kunnen wij nog niet zeggen
Voor Doopy met z'n arrogante bakkes vind ik het nog het mooist
UEFA CUP UEFA CUP!!!!!
Misschien dat jullie daar wat meer puntjes voor de landen ranglijst kunnen pakken
Ik blijf het lovenswaardig vinden dat mensen positief blijven, maar bij mij overheerst alleen de pijn en de vernedering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het erge is juist dat het spel juist goed was, als we nu kansloos waren maar nee.
Gisteravond postte iedereen een VOLKOMEN KUT-post. De relativering kan er na een nachtje slapen wel inkicken, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf het lovenswaardig vinden dat mensen positief blijven, maar bij mij overheerst alleen de pijn en de vernedering.
Leuk hoor, dat er MISSCHIEN nog een leuk seizoen aan kan komen, maar op dit moment is het alleen maar VOLKOMEN KUT!
Of juist een voordeel dat ze zich straks minder in de kijker kunnen spelenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Niet te hopen dat een club die wél CL speelt zich met een serieus bod meldt voor KJH of Wesley Sneijder, want de penningmeester is gisterenavond minimaal negen miljoen euro misgelopen.
Gisteravond zat ik nog lam (letterlijk+figuurlijk) in de kroeg... vloekend en tierend. En toen ik wakker werd was het niet beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Gisteravond postte iedereen een VOLKOMEN KUT-post. De relativering kan er na een nachtje slapen wel inkicken, natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:31 schreef SCH het volgende:
Nou nou Heatwave, verliezen van Kopenhagen kan gebeuren. Europa lacht je echt niet uit hoor, die status heeft Ajax allang niet meer.
Ja zeker dezelfde gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Babel: schot op de paal, twee gevaarlijke schoten op de keeper, voorzet op Gabri waar een gevaarlijk schot uit voortkwam....
Emanuelson: je zin is nogal tegenstrijdig, als hij zijn man niet fatsoenlijk kan dekken moet je hem ook niet op linksachter houden. Hij speelde inderdaad zeer ongelukkig en was debet aan beide doelpunten, maar was de laatste weken één van de beste spelers bij Ajax. Bij corners en vrije trappen moet hij misschien niet één op één worden gezet.
Rosales: inderdaad niet meer dan gemiddeld.
Vermaelen: gleed uit en maakte daardoor een eigen doelpunt. Voor de rest de hele wedstrijd sterk gespeeld......
Heb je wel naar dezelfde wedstrijd gekeken?
Kijk, das nou precies waar ik heen wil. Das waar het fout gaat. Wat doet die gozer op die positie?quote:Emanuelson: je zin is nogal tegenstrijdig, als hij zijn man niet fatsoenlijk kan dekken moet je hem ook niet op linksachter houden. Hij speelde inderdaad zeer ongelukkig en was debet aan beide doelpunten, maar was de laatste weken één van de beste spelers bij Ajax. Bij corners en vrije trappen moet hij misschien niet één op één worden gezet.
Dat ben ik met je eens. In de Eredivisie kan je met Emanuelson op linksback erg goed uit de voeten, maar tegen 'grotere' tegenstanders denk ik ook dat hij nog niet geschikt is op deze positie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja zeker dezelfde gezien.
[..]
Kijk, das nou precies waar ik heen wil. Das waar het fout gaat. Wat doet die gozer op die positie?
Tis 10x meer een spits dan een verdediger.
Vermaelen vond ik zeker niet goed, die vond ik te kort komen op diverse belangrijke momenten, en daarom moest hij veel overtredingen maken. Stam moest hem zelfs af en toe bij staan.
Ik weet niet wat het met hem was, tis zeker een goede verdediger. Gisteren vond ik hem matig spelen.
Maar zo blijft het, ieder zijn mening
zal mij aan m'n reet roesten of we wel of niet worden uitgelachen, ik wilde na die belachelijke playoffs dan ook wel die CL meepakken!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:31 schreef SCH het volgende:
Nou nou Heatwave, verliezen van Kopenhagen kan gebeuren. Europa lacht je echt niet uit hoor, die status heeft Ajax allang niet meer.
Grapjas. Eerste ronde exit lijkt me, of we moeten bij Kopenhagen of zo in de groep komen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer lange Jan ook nog eens vertrekt bij PSV, zullen jullie ook weinig potten kunnen breken in de CL. Maar goed, in de voetballerij is alles mogelijk, dus je zal zien dat PSV ineens de halve finale weer haalt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grapjas. Eerste ronde exit lijkt me, of we moeten bij Kopenhagen of zo in de groep komen...
Sorry...
Ik hoop gewoon dat PSV doorgaat hoor. Laat PSV maar lekker ver komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grapjas. Eerste ronde exit lijkt me, of we moeten bij Kopenhagen of zo in de groep komen...
Sorry...
wil je eens ophouden met mij aan het lachen te maken, straks word ik nog vrolijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry...
Ach, je hebt gelijk ook. Zelf bezoek ik nooit topics van PSV en/of Feyenoord om ze te fucken, maar dit soort opmerkingen verdienen we wel. Persoonlijk kan de rest van NL me geen reet schelen qua prestaties in Europa, dat UEFA-coëfficient hebben we niets mee te maken, zolang we kampioen worden van NL en dat hoort Ajax minimaal éénmaal in de twee jaar te zijn. Laat PSV er maar snel uitvliegen in de CL, Ajax de dubbel winnen in eigen land en redelijk presteren in de UEFA Cup, dan is het seizoen weer een beetje goed. Maar vandaag is het allemaal nog even helemaal fucked up!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry...
Zo, ben jij ook weer verdrietig:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wil je eens ophouden met mij aan het lachen te maken, straks word ik nog vrolijk.![]()
Ik kan het ook best hebben maar hoelang gaat het duren? 1 dag, 1 week?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:52 schreef BoNi het volgende:
Natuurlijk doet het wel pijn om nog eens zout in de wonden gegooid te krijgen door wat lijkenpikkers.
Moet wel zeggen dat ik het van de mensen die hier regelmatig meeposten veel meer kan hebben dan van de sensatiebezoekers.
Jongen kop op man. Ajax wordt gewoon kampioen hoor. Alleen nu gaat het even (heel erg) slecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Vrij lang, een heel seizoen zelfs... En daarom ben ik er zo pissig om (mede dan).
Idd, het was duidelijk een teken van onderschattingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef F1Bas het volgende:
En ik wil nog steeds weten waarom Verthongen speelde ipv Roger.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen kop op man. Ajax wordt gewoon kampioen hoor. Alleen nu gaat het even (heel erg) slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |