abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41120008
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:59 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Leuk voor clubs zoals h-veen en f-noord maar Ajax heeft daar niets te zoeken:
Dat hebben we gezien gisteren. Ik vind het vervelend voor jullie maar ga nou niet arrogant lopen doen.
pi_41120024
Voorheen zeiden we dat we met deze spelersgroep mogelijk ver kunnen komen in de CL. Nu moeten we maar zeggen dat we tot een van de kandidaten voor de UEFA Cup behoren. Met onze selectie moet dat mogelijk zijn.
pi_41120028
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:47 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Flikker toch op met dat kuttournooi man.....uefa-cup is geen prijs.
sjezus man, als Ajax de Eufa cup wint zul je niet blij zijn...tuurlijk...Wat voor prijs is de nationale beker dan? Of de JC schaal? of het kampioenschap? dat zijn dan helemaal geen prijzen...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:02:23 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41120029
Als de CL alleen maar bestond uit kampioenen, dan zou het UEFA Cup-toernooi nog wel enige aanzien hebben, maar nu is het niets. De nummers vijf tot en met acht van Engeland, Spanje, Italië en Duitsland, aangevuld met subtop-clubs uit de mindere voetballanden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:02:41 #155
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41120034
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:00 schreef SCH het volgende:

[..]

ga nou niet arrogant lopen doen.
Dat ben ik aan mijn stand verplicht als Ajacied, ik meen het echter wel....Ajax heeft niets te zoeken in de uefa-cup.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:03:44 #156
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41120048
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:02 schreef Dynia het volgende:

[..]

sjezus man, als Ajax de Eufa cup wint zul je niet blij zijn...tuurlijk...Wat voor prijs is de nationale beker dan? Of de JC schaal? of het kampioenschap? dat zijn dan helemaal geen prijzen...
Dat klopt. Ik geef echt geen ene kut om de uefa-cup. Net als de JC-schaal.
pi_41120115
Als (als) we straks de UEFA Cup winnen, is dat echt geen schande. Zou nog een mooie afsluiting van het seizoen zijn, samen met het behalen van de titel, CL voetbal en Gatorade Cup.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:13:33 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120199
Wat een blamage, mijn seizoen is alweer naar de klote, wat er ook gebeurt.... Dit KAN en MAG gewoon niet, van dit team in eigen huis verliezen.

Kom AJB niet aan met fijne positieve verhalen, dit is gewoon een schande...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41120235
Ach de UEFA cup winnen me reet, Ryan Babel was onzichtbaar. 1x op de paal, verder 89min niet gezien. Emanuelson stug op linksachter houden, die kan duidelijk niet een man fatsoenlijk dekken.
Rosales was ook niet meer dan gemiddeld. Vermaelen, hoef je niet eens over te beginnen.
Sneijder/Stam waren beide prima!

Ik zou zeggen, get your sorry ass back together en focus nu maar op de ere.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:16:11 #160
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41120244
De UEFA cup is misschien voor Ajax nog wel lastiger dan de CL aangezien daar allemaal van dit soort clubs ronddwalen.
Ik voel me nu kut, ben gefrustreerd en gedesillusioneerd, maar dat gaat wel weer over........
Nu maar 100% gaan voor de landstitel.
Het winnen van de UEFA cup in 1992 betekende overigens ook het begin van een mooie periode...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:17:44 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120262
De UEFA, ja fijn... opzich niets mis mee, als je de kans op CL niet zo kansloos vergokt... stelletje kutkneuzen.

Leuk hoor, die periode ervoor, psv verslaan, 5-0 winnen, oh oh oh wat fijn.

En nu hebben we weer niets....... ja, UEFA is OP DEZE MANIER gewoon niets..
Get woke, go broke!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:19:12 #162
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41120288
Zo zie je maar, de bal is rond en in voetbal kan alles. Want als Ajax voor rust met 1-0 voorkomt, kan het weleens een schiettent worden en we hebben genoeg kansen gehad op de 1-0. Nu scoort FCK uit de eerste kans meteen de 0-1, maar in Kopenhagen was het juist Ajax (lees: KJH) dat uit nog geen drie kansen tweemaal wist te scoren. Niet te lang balen, dan maar goed presteren in de UEFA Cup en in eigen land de prijzen pakken, want we hebben nog altijd een érg goed team dit seizoen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:19:48 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120299
Nou, wat een goed team.. het gaat er even om en niemand geeft thuis.... ja, Stam....
Get woke, go broke!
pi_41120318
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Nou, wat een goed team..
Mag ik je daar het hele aankomende seizoen op quoten? Zelfs als (als) we de titel en Gatorade Cup winnen, evenals de UEFA Cup?
pi_41120320
en Sneijder!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_41120326
Roeni3 wat zetten we erop?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:21:47 #167
53851 BoNi
pi_41120328
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Ach de UEFA cup winnen me reet, Ryan Babel was onzichtbaar. 1x op de paal, verder 89min niet gezien. Emanuelson stug op linksachter houden, die kan duidelijk niet een man fatsoenlijk dekken.
Rosales was ook niet meer dan gemiddeld. Vermaelen, hoef je niet eens over te beginnen.
Sneijder/Stam waren beide prima!

Ik zou zeggen, get your sorry ass back together en focus nu maar op de ere.

Babel: schot op de paal, twee gevaarlijke schoten op de keeper, voorzet op Gabri waar een gevaarlijk schot uit voortkwam....
Emanuelson: je zin is nogal tegenstrijdig, als hij zijn man niet fatsoenlijk kan dekken moet je hem ook niet op linksachter houden. Hij speelde inderdaad zeer ongelukkig en was debet aan beide doelpunten, maar was de laatste weken één van de beste spelers bij Ajax. Bij corners en vrije trappen moet hij misschien niet één op één worden gezet.
Rosales: inderdaad niet meer dan gemiddeld.
Vermaelen: gleed uit en maakte daardoor een eigen doelpunt. Voor de rest de hele wedstrijd sterk gespeeld......

Heb je wel naar dezelfde wedstrijd gekeken?
Schitterend!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:21:50 #168
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41120330
Ach ja maar jullie hebben in ieder geval al 1 prijs te pakken dit jaar, kunnen wij nog niet zeggen

Voor Doopy met z'n arrogante bakkes vind ik het nog het mooist

UEFA CUP UEFA CUP!!!!!
Misschien dat jullie daar wat meer puntjes voor de landen ranglijst kunnen pakken
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:22:17 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41120337
quote:
Nou, wat een goed team.. het gaat er even om en niemand geeft thuis.... ja, Stam....
Gabri niet gezien? Hij scoort niet, maar verder weer goed op dreef. Wesley Sneijder speelde ook goed, zowel defensief als offensief. Zoals ik al zei, wanneer Ajax de 1-0 maakt, had het een schiettent kunnen worden, maar helaas ging hij er maar niet in. Wat kunnen we er nu nog aan doen? We kunnen nog wel een week gaan treuren/rouwen, maar er verandert niets meer. Dus we moeten doorgaan!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:22:17 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120338
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Mag ik je daar het hele aankomende seizoen op quoten? Zelfs als (als) we de titel en Gatorade Cup winnen, evenals de UEFA Cup?
Ja, want dan hebben we nog steeds geen CL gespeeld, met dit "geweldige" team.

Zal best dat het nog redelijk kan gaan lopen, en dan is het alleen maar zuurder..
Get woke, go broke!
pi_41120370
quote:
Het erge is juist dat het spel juist goed was, als we nu kansloos waren maar nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:25:17 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41120386
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef PyTh het volgende:
Ach ja maar jullie hebben in ieder geval al 1 prijs te pakken dit jaar, kunnen wij nog niet zeggen

Voor Doopy met z'n arrogante bakkes vind ik het nog het mooist

UEFA CUP UEFA CUP!!!!!
Misschien dat jullie daar wat meer puntjes voor de landen ranglijst kunnen pakken
Wanneer lange Jan ook nog eens vertrekt bij PSV, zullen jullie ook weinig potten kunnen breken in de CL. Maar goed, in de voetballerij is alles mogelijk, dus je zal zien dat PSV ineens de halve finale weer haalt.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:26:44 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120408
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:24 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Het erge is juist dat het spel juist goed was, als we nu kansloos waren maar nee.
Ik blijf het lovenswaardig vinden dat mensen positief blijven, maar bij mij overheerst alleen de pijn en de vernedering.

Leuk hoor, dat er MISSCHIEN nog een leuk seizoen aan kan komen, maar op dit moment is het alleen maar VOLKOMEN KUT!
Get woke, go broke!
pi_41120437
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik blijf het lovenswaardig vinden dat mensen positief blijven, maar bij mij overheerst alleen de pijn en de vernedering.

Leuk hoor, dat er MISSCHIEN nog een leuk seizoen aan kan komen, maar op dit moment is het alleen maar VOLKOMEN KUT!
Gisteravond postte iedereen een VOLKOMEN KUT-post. De relativering kan er na een nachtje slapen wel inkicken, natuurlijk.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:28:56 #175
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41120451
Niet te hopen dat een club die wél CL speelt zich met een serieus bod meldt voor KJH of Wesley Sneijder, want de penningmeester is gisterenavond minimaal negen miljoen euro misgelopen.
pi_41120471
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Niet te hopen dat een club die wél CL speelt zich met een serieus bod meldt voor KJH of Wesley Sneijder, want de penningmeester is gisterenavond minimaal negen miljoen euro misgelopen.
Of juist een voordeel dat ze zich straks minder in de kijker kunnen spelen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:30:08 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120479
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Gisteravond postte iedereen een VOLKOMEN KUT-post. De relativering kan er na een nachtje slapen wel inkicken, natuurlijk.
Gisteravond zat ik nog lam (letterlijk+figuurlijk) in de kroeg... vloekend en tierend. En toen ik wakker werd was het niet beter.

Dit is te pijnlijk voor woorden, heel europa lacht ons weer eens uit.. leuk begin weer..
Get woke, go broke!
pi_41120513
Nou nou Heatwave, verliezen van Kopenhagen kan gebeuren. Europa lacht je echt niet uit hoor, die status heeft Ajax allang niet meer.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:32:16 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120521
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:31 schreef SCH het volgende:
Nou nou Heatwave, verliezen van Kopenhagen kan gebeuren. Europa lacht je echt niet uit hoor, die status heeft Ajax allang niet meer.
. Leuk geprobeerd .
Get woke, go broke!
pi_41120533
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:21 schreef BoNi het volgende:

[..]

Babel: schot op de paal, twee gevaarlijke schoten op de keeper, voorzet op Gabri waar een gevaarlijk schot uit voortkwam....
Emanuelson: je zin is nogal tegenstrijdig, als hij zijn man niet fatsoenlijk kan dekken moet je hem ook niet op linksachter houden. Hij speelde inderdaad zeer ongelukkig en was debet aan beide doelpunten, maar was de laatste weken één van de beste spelers bij Ajax. Bij corners en vrije trappen moet hij misschien niet één op één worden gezet.
Rosales: inderdaad niet meer dan gemiddeld.
Vermaelen: gleed uit en maakte daardoor een eigen doelpunt. Voor de rest de hele wedstrijd sterk gespeeld......

Heb je wel naar dezelfde wedstrijd gekeken?
Ja zeker dezelfde gezien.
quote:
Kijk, das nou precies waar ik heen wil. Das waar het fout gaat. Wat doet die gozer op die positie?
Tis 10x meer een spits dan een verdediger.

Vermaelen vond ik zeker niet goed, die vond ik te kort komen op diverse belangrijke momenten, en daarom moest hij veel overtredingen maken. Stam moest hem zelfs af en toe bij staan.
Ik weet niet wat het met hem was, tis zeker een goede verdediger. Gisteren vond ik hem matig spelen.

Maar zo blijft het, ieder zijn mening
pi_41120560
Ajax heeft juist voor dit soort situaties expres twee verschillende begrotingen gemaakt. Nu weten ze meteen welke begroting ze aan moeten houden en is er - hoop ik - geen verkoop van een speler nodig.
pi_41120641
En ik wil nog steeds weten waarom Verthongen speelde ipv Roger.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:38:25 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41120645
Op zich hadden we als nummer vier (in de reguliere competitie) ook niets te zoeken in de CL, het toernooi voor kampioenen, maar we hadden er makkelijk kunnen staan.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:39:28 #184
53851 BoNi
pi_41120659
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ja zeker dezelfde gezien.
[..]

Kijk, das nou precies waar ik heen wil. Das waar het fout gaat. Wat doet die gozer op die positie?
Tis 10x meer een spits dan een verdediger.

Vermaelen vond ik zeker niet goed, die vond ik te kort komen op diverse belangrijke momenten, en daarom moest hij veel overtredingen maken. Stam moest hem zelfs af en toe bij staan.
Ik weet niet wat het met hem was, tis zeker een goede verdediger. Gisteren vond ik hem matig spelen.

Maar zo blijft het, ieder zijn mening
Dat ben ik met je eens. In de Eredivisie kan je met Emanuelson op linksback erg goed uit de voeten, maar tegen 'grotere' tegenstanders denk ik ook dat hij nog niet geschikt is op deze positie.
Daarnaast ben ik sowieso niet voor opkomende backs, maar dat is dan weer een hele andere discussie.
Schitterend!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:39:39 #185
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41120663
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:31 schreef SCH het volgende:
zal mij aan m'n reet roesten of we wel of niet worden uitgelachen, ik wilde na die belachelijke playoffs dan ook wel die CL meepakken!

Maar goed, de mazzel van vorig seizoen houdt een keer op natuurlijk.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_41120702
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wanneer lange Jan ook nog eens vertrekt bij PSV, zullen jullie ook weinig potten kunnen breken in de CL. Maar goed, in de voetballerij is alles mogelijk, dus je zal zien dat PSV ineens de halve finale weer haalt.
Grapjas. Eerste ronde exit lijkt me, of we moeten bij Kopenhagen of zo in de groep komen...

Sorry...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:43:10 #187
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41120733
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Grapjas. Eerste ronde exit lijkt me, of we moeten bij Kopenhagen of zo in de groep komen...

Sorry...
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41120753
quote:

[..]

Sorry...
Ik hoop gewoon dat PSV doorgaat hoor. Laat PSV maar lekker ver komen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:44:57 #189
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41120771
quote:

[..]

Sorry...
wil je eens ophouden met mij aan het lachen te maken, straks word ik nog vrolijk.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_41120793
Kopenhagen wordt 3e in de poule, gaat naar de Uefa cup en loot.....

Ajax!!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:47:08 #191
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41120810
quote:

[..]

Sorry...
Ach, je hebt gelijk ook. Zelf bezoek ik nooit topics van PSV en/of Feyenoord om ze te fucken, maar dit soort opmerkingen verdienen we wel. Persoonlijk kan de rest van NL me geen reet schelen qua prestaties in Europa, dat UEFA-coëfficient hebben we niets mee te maken, zolang we kampioen worden van NL en dat hoort Ajax minimaal éénmaal in de twee jaar te zijn. Laat PSV er maar snel uitvliegen in de CL, Ajax de dubbel winnen in eigen land en redelijk presteren in de UEFA Cup, dan is het seizoen weer een beetje goed. Maar vandaag is het allemaal nog even helemaal fucked up!
pi_41120815
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:44 schreef Againzender het volgende:

[..]

wil je eens ophouden met mij aan het lachen te maken, straks word ik nog vrolijk.
Zo, ben jij ook weer verdrietig:

Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:47:50 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120827
Ik heb ook geen moeite met de concurrentie die komt etteren hoor. Dat hoort erbij.

Ik heb moeite met het resultaat...niets meer, niets minder.
Get woke, go broke!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:52:17 #194
53851 BoNi
pi_41120919
Natuurlijk doet het wel pijn om nog eens zout in de wonden gegooid te krijgen door wat lijkenpikkers.
Moet wel zeggen dat ik het van de mensen die hier regelmatig meeposten veel meer kan hebben dan van de sensatiebezoekers.
Schitterend!
pi_41120942
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:52 schreef BoNi het volgende:
Natuurlijk doet het wel pijn om nog eens zout in de wonden gegooid te krijgen door wat lijkenpikkers.
Moet wel zeggen dat ik het van de mensen die hier regelmatig meeposten veel meer kan hebben dan van de sensatiebezoekers.
Ik kan het ook best hebben maar hoelang gaat het duren? 1 dag, 1 week?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:54:35 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41120954
Vrij lang, een heel seizoen zelfs... En daarom ben ik er zo pissig om (mede dan).
Get woke, go broke!
pi_41120988
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Vrij lang, een heel seizoen zelfs... En daarom ben ik er zo pissig om (mede dan).
Jongen kop op man. Ajax wordt gewoon kampioen hoor. Alleen nu gaat het even (heel erg) slecht.
Wat een vrouw!
spits!
pi_41121007
Het treiteren hoort bij het voetbal.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41121014
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef F1Bas het volgende:
En ik wil nog steeds weten waarom Verthongen speelde ipv Roger.
Idd, het was duidelijk een teken van onderschatting

Maar ik mag toch hopen dat de volgende wedstrijd Roger gewoon in de basis staat ipv Maduro, wat speelde hij slecht zeg
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:58:26 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41121015
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jongen kop op man. Ajax wordt gewoon kampioen hoor. Alleen nu gaat het even (heel erg) slecht.
. Dat kan allemaal best hoor, maar dit is gewoon een enorme domper op een optimistisch geacht seizoen./.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')