Ik zat in de rust nog te bleren dat het in de tweede helft makkelijk zou gaanquote:
Na die goede 1e helft zonder goals had ik dat gevoel ook, maar toen begon de 2e helft en toen had ik toch ineens het gevoel dat als die 0-1 viel dat het dan zomaar fout kon gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zat in de rust nog te bleren dat het in de tweede helft makkelijk zou gaan![]()
halkf 410 was ruzie aan t' zoeken toch? Zo leek het wlequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien zat je wel naast Devv dan, die had ookal last van een gast die ruzie ging zoeken bij hem in de buurt![]()
Hoorde dat er redelijk veel opstootjes waren omdat mensen de draad van de microfoon weg hadden gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:01 schreef Riro het volgende:
[..]
halkf 410 was ruzie aan t' zoeken toch? Zo leek het wle
Zelfs toen had ik nog wel vertrouwen in een goal. Toen viel die 0-2 ineens, man ik dacht eerst dat ie over ging. Ik zat nog, oei dat scheelde niet veel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Na die goede 1e helft zonder goals had ik dat gevoel ook, maar toen begon de 2e helft en toen had ik toch ineens het gevoel dat als die 0-1 viel dat het dan zomaar fout kon gaan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien zat je wel naast Devv dan, die had ookal last van een gast die ruzie ging zoeken bij hem in de buurt![]()
Van 410 zelf?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rij 13 denk ik, iig ongeveer rond die rij.
Ja zag ik idd, ze werden helemaal gek allemala, was beetje overdrevne imoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoorde dat er redelijk veel opstootjes waren omdat mensen de draad van de microfoon weg hadden gehaald![]()
Oh jij staat niet tussen de ultrasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van 410 zelf?
Ik sta zelf altijd bij de ingang van 410, en dan de eerste rij die helemaal doorloopt na het hekje naar boven zeg maar.
Staan en zingen prima; 90min lang springen en vlaggen voor mijn hoofd, dat trekken mijn knieen en ikzelf niet. Prima als je het wel wilt, maar ik hoef het nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh jij staat niet tussen de ultras![]()
Nee op 409![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Staan en zingen prima; 90min lang springen en vlaggen voor mijn hoofd, dat trekken mijn knieen en ikzelf niet. Prima als je het wel wilt, maar ik hoef het niet
Beetej kloten met kaartjes doorgeven enzo;) Of zat je sowieso niet op noord vadnaag?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wilde gvd ook op 410 vandaag, kut beveiligingshoeren van de ArenA
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik voelde al dat het fout ging.Ik bedoel wie was er met de wedstrijd bezig dan?Er werd na 5 minuten al gezongen "helemaal niets in rotterdam".
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Is het mogelijk om deelname aan de uefa-cup te weigeren?
Prijzen zullen volgend jaar wel weer omhoog gaan, en ook tegen dat soort elftallen moet je leren spelen, misschien komt er nog iets moois uit de 3 plaatsen in de CL poule...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Is het mogelijk om deelname aan de uefa-cup te weigeren?
Daar hebben wij als het grote Ajax dus echt niets te zoeken met al die anti-voetbal clubs zoals feyenoord en al die oostblokclubs. Daar kom je alleen maar van die clubs als Kopenhagen tegen die met 10 man verdedigen.
Ik ga der in iedergeval geen geld aan uitgeven.
Met uefa-cup verdien je dus echt geen stuiver he.....daar moet geld bij......dan liever de selectie heel houden en kampioen worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Los van de vraag waarom je een Europees podium uberhaupt zou weigeren, is het een beetje dom vanuit financieel opzicht.
Met de Uefa verdien je meer dan als je niet speelt hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met uefa-cup verdien je dus echt geen stuiver he.....daar moet geld bij......dan liever de selectie heel houden en kampioen worden.
Gerechtigheid voor wie? Voor AZ? Voor de neutralere Nederlandse toeschouwer. Ik baal er enorm van omdat ik graag Nederlandse ploegen in de CL zie en ik kan me niet voorstellen dat AZ dit had laten lopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef zjroentje het volgende:
Ergens moeten we natuurlijk ook eerlijk zijn dat we op basis van het vorige seizoen eigenlijk helemaal geen CL voetbal verdienen, dus misschien is dit wel een beetje gerechtigheid. What goes around, comes around. Hoe zuur het nu ook is ....
De mijne belde ook al tijdens de wedstrijd, heb de toch even uitgelegt dat ik geen trek had en dat ik haar vandaag wel zou bellenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:43 schreef zjroentje het volgende:
Drama dit, echt een drama. Ongelofelijk dat we dit nog weggeven na die eerste wedstrijd, en zeker na de eerste helft waar je gewoon leuk voetbal speelt. Je vergeet alleen te scoren en dat doet je na 93 min. de das om. Zat ook echt stuk na de wedstrijd, en een belletje van m'n vriendin 'dat het maar een spelletje is' hielp ook niet echt.![]()
quote:Verder snapte ik de wissel Vertonghen -> Maduro ook helemaal niet. Zeker na die 0-1 breng je mijns inziens niet iemand in die nog geen minuut Eredivisie ervaring heeft, laat staan een minuut CL-ervaring. Iets meer routine was toch wel wat beter geweest (Roger, Perez).
Ergens moeten we natuurlijk ook eerlijk zijn dat we op basis van het vorige seizoen eigenlijk helemaal geen CL voetbal verdienen, dus misschien is dit wel een beetje gerechtigheid. What goes around, comes around. Hoe zuur het nu ook is ....
Maar weer die kut-Denen, dat vind ik nog het ergste.
Voor ons, omdat we het eigenlijk ook niet verdienden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Gerechtigheid voor wie? Voor AZ? Voor de neutralere Nederlandse toeschouwer. Ik baal er enorm van omdat ik graag Nederlandse ploegen in de CL zie en ik kan me niet voorstellen dat AZ dit had laten lopen.
Nou fijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor ons, omdat we het eigenlijk ook niet verdienden.
Flikker toch op met dat kuttournooi man.....uefa-cup is geen prijs.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:44 schreef zjroentje het volgende:
Niks UEFA-Cup weigeren. Alhoewel het nu een troostprijs is, is het wel een reeele kans op een prijs. Dat we de UEFA Cup nu maar winnen.![]()
als je de playoffs wint verdien je het gewoon... Het was een kans we hebben hem niet gepaktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor ons, omdat we het eigenlijk ook niet verdienden.
Ik kon me trouwens ook niet voorstellen dat Ajax die zou laten lopen ....
Dan ga je lekker nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat kuttournooi man.....uefa-cup is geen prijs.
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat kuttournooi man.....uefa-cup is geen prijs.
Leuk voor clubs zoals h-veen en f-noord maar Ajax heeft daar niets te zoeken:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:56 schreef SCH het volgende:
Ja, je hebt alle recht om af te geven op de UEFA-cup. Schei toch uit man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |