Dat is ook smerig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Ze klaagt nu over onderbroeken die overal liggen.
Zeker wetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
Als man zijnde zou ik liever met Jeroen omgaan dan met Etienne![]()
Als ze volgeklonterd zitten met pies en poep zeker ja.quote:
Eh?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Oeps ik plaats foto's in de streams en hoor net dat het niet gewenst is?
Sorry
Ik vond het daar zo stil
Gisteren zei ze: "Dat doe ik ook hoor, schatje. Maar ik probeer het toch zo snel mogelijk op te ruimen, lieverd."quote:
Ik weenie, maar mijn vuile ondergoed gaat in de wasmand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze volgeklonterd zitten met pies en poep zeker ja.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef TagForce het volgende:
WAAAAHHHH Ik hoor effing Jennifer de Jong! Is die rotstem van Marcia?
Dat meen je niet?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weenie, maar mijn vuile ondergoed gaat in de wasmand.
Niet vragen naar dingen die je prima weetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef TagForce het volgende:
WAAAAHHHH Ik hoor effing Jennifer de Jong! Is die rotstem van Marcia?
Damn... Van een goeie plek 2 naar plek 13 gekelderd nu. brrrrquote:
Mag wel toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Oeps ik plaats foto's in de streams en hoor net dat het niet gewenst is?
Sorry
Ik vond het daar zo stil
Lag het daar maar aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef toxikon het volgende:
sjaan heeft der lijntje colombiaans praatpoeder weer op
Had haar eerlijk waar nog niet gehoord... Door dat gejammer van sjaan heb ik eigenlijk pas vandaag de streams echt aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet vragen naar dingen die je prima weet
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef Sigi het volgende:
Om met de woorden van Janine af te sluiten IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR!!!
Beter met de Franse slag dan helemaal niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat netjes is, zoals ze met de Franse slag iets schoonmaakt, dan heb ik smetvrees...![]()
Oke, relatief netjes danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat netjes is, zoals ze met de Franse slag iets schoonmaakt, dan heb ik smetvrees...![]()
Ze hebben afgesproken dat deze 3 dit coördineren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t opvallend dat Egbert zich niet meer met de boodschappen bemoeid.
Het ergste is dat ik ook nog weet wie je met 'Geer' bedoelt ookquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef frankium het volgende:
Wel aso dat BB een zwarte werkster heeft
[afbeelding]
de volgorde klopt alleen niet zo ...maar dat moet je ruim zien denk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef Papabear het volgende:
Sjaan is in ieder geval een prima 'poetsjvrouw'
Dat laatste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef Maurisico het volgende:
Janine poetst...... ik heb nog nooit BB-bewoners zien poetsen in het verleden... of heb ik het mis?
Precies, dan kan hij hun de schuld geven, omdat ze te laat zijn en komt Egbert er weer vanaf...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Egbert is tactisch. die weet dat hij zich met het vangen van de koffer te ver heeft laten gaan, dus houdt zich nu op de achtergrond.
Ja echt onbegrijpelijk dat dat model is.. er zitten vrouwen in het huis die veel mooier zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef GeerenGoor het volgende:
[afbeelding]
vieze dunnen spriet beentjes
owwwww nou das echt heeeel erg... waar die zich druk om maakt.. echt ongelofelijk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef Flujas het volgende:
ohoh Janine heeft haren in de douche gevonden
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef frankium het volgende:
De bestelling.15 kratten bier 20 flessen wijn 3 fles wiskey 24 breazah voor Millica en Marcia ![]()
12 pakjes shag voor de gevangenis man 34 pakjes peuken 3 pakjes condooms 8 lijntjes coke 1 doos slimfast
[afbeelding]
Zeggeh, ZIJ kan het niet helpen dat ze het ideale figuur heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja echt onbegrijpelijk dat dat model is.. er zitten vrouwen in het huis die veel mooier zijn...
Maar echt heel erg fris is het niet als het van een ander is. Dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
owwwww nou das echt heeeel erg... waar die zich druk om maakt.. echt ongelofelijk...
Zeg maar rustig allemaal... Hilde included.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja echt onbegrijpelijk dat dat model is.. er zitten vrouwen in het huis die veel mooier zijn...
Yup, zo komt er meer alcoholquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
Ze hebben nog ruim een half uur voor de bestelling.
Trouwens, waarom 3 mannen en geen enkele vrouw in dat bestelcommiteé?
Of vallen tampons en maandverbanden buiten die bestellijst?
selectief geheugen dan.... poetsen is niet mijn favoriete bezigheid..quote:
Ja, mooi he, die uitzendingenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik ook nog weet wie je met 'Geer' bedoelt ook![]()
Hij vindt zichzelf wel persoonlijkheid en uitstraling hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeroen is relaxed maar een beetje saai.
Maar om er nou een kruisverhoor van te maken vind ik wel ver gaan... (zul je zien dat het haar eigen haren zijn ook)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar echt heel erg fris is het niet als het van een ander is. Dat moet ik toegeven.
Volgens mij probeert Janine juist op deze manier negatieve aandacht op een willekeurige andere te vestigen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef pullup het volgende:
Het duo word door Janine ter verantwoording geroepen voor de haren in het doucheputje![]()
Vervolgens de rest van het gezelschap.
Janine maakt vrienden
haha ja zelfs Hilde... moeilijk toe te geven maar is zeker waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg maar rustig allemaal... Hilde included.
lol de logica in het schoonmaken van haar heb ik ook nog niet echt gevonden ,misschien komen we daar ooit achterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef Otto215 het volgende:
Wat is die janine ook een dom mokkel hé gaat ze met een trekker schrobben MY GOD
Ja, dat is idd overdreven. Ze kan het beter op een andere manier aankaarten.. Maar ja, Janine he, altijd recht door zee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar om er nou een kruisverhoor van te maken vind ik wel ver gaan... (zul je zien dat het haar eigen haren zijn ook)
Ja maar betekend; nee want.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Janine juist op deze manier negatieve aandacht op een willekeurige andere te vestigen.Overal leuren met haar "wie heeft het laatst gedoucht"-vraag en daarbij wel de onschuldige quasi-goedbedoelende "het maakt niet uit hoor, maaaaaar..." houding aannemen. Nee, het maakt je inderdaad niet uit wie dat heeft gedaan
Sjaan
... je wilt gewoon even in de groep gooien dat er een vervelende, ranzige haarputjesplugger in de groep zit.
![]()
!
Ik vind ze zó liefquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef Wishjuh het volgende:
ahh de zusjes gaan praten samen.. dat wordt lache.. lekkere domme gesprekken volgen
Toch heeft ze wel gewoon gelijk (helaas).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef pullup het volgende:
Het duo word door Janine ter verantwoording geroepen voor de haren in het doucheputje![]()
Vervolgens de rest van het gezelschap.
Janine maakt vrienden
Niks tampons en/of maandverband. Ze slikken maar gewoon de pil doorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
Ze hebben nog ruim een half uur voor de bestelling.
Trouwens, waarom 3 mannen en geen enkele vrouw in dat bestelcommiteé?
Of vallen tampons en maandverbanden buiten die bestellijst?
ja in de groep gooien als: we kunnen denk beter met zijn alle ook op de haren in de putjes letten...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat is idd overdreven. Ze kan het beter op een andere manier aankaarten.. Maar ja, Janine he, altijd recht door zee.![]()
strakke broeken met krappe pijpen zijn helemaal weer in, jaren 80 achtig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef rubstar het volgende:
Janine mag dan wel model zijn maar de kleding die ze in het huis laat zien is uit het jaar kruik, lekker een legging tot onder je oksels
Ja, het zijn net twee zusjes van 7... Vandaar dat ze verder geen haar hebben, natuurlijk.quote:
Na vandaag denk ik dat ze allemaal de CONCENTRATIE op Hilde hebben....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef Otto215 het volgende:
Grappige is dat Janine nog nie weet dat ze er als eerste uit gaat.. maar wij dat allang weten HAHAHHAHAHA
Het zou me niets verbazen als haar missie is om ontdekt te worden door een filmproducer... steeds die drama en dan die zinnen in de cameraquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef ruby het volgende:
Janine lult in zichzelf: Fresh & Funkyyyyyyyy.
en leggings helaas dus ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
strakke broeken met krappe pijpen zijn helemaal weer in, jaren 80 achtig.
Inderdaad. Die zus moet eruit, janine niet. Moniek verpest alle stoute ideeën van sabrina steeds.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel gewoon gelijk (helaas).
Als je met 14 anderen in zo'n huis woont, moet je extra schoon zijn om het een beetje fris te houden.
Maar goed, die zusjes sporen wat dat betreft sowieso al niet: tampons door de plee spoelen, een pan met chloor afwassen.![]()
Die 2 doblo's hebben er totaal geen interesse in, dat wordt allemaal thuis geregeld.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel gewoon gelijk (helaas).
Als je met 14 anderen in zo'n huis woont, moet je extra schoon zijn om het een beetje fris te houden.
Maar goed, die zusjes sporen wat dat betreft sowieso al niet: tampons door de plee spoelen, een pan met chloor afwassen.![]()
Dat zijn ze zoweer vergeten als dat gejank&gezeik van neger weer begintquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Na vandaag denk ik dat ze allemaal de CONCENTRATIE op Hilde hebben....
nou dan krijgt ze het druk als ze uit het huis komt.. wat pakweg.. over een weekje isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
strakke broeken met krappe pijpen zijn helemaal weer in, jaren 80 achtig.
Op welke dag was vorige editie de nominatie? Was toch op vrijdag?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Dat zijn ze zoweer vergeten als dat gejank&gezeik van neger weer begint
Geen idee dit is de eerste bb die ik volgquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op welke dag was vorige editie de nominatie? Was toch op vrijdag?
Denk je ff rustig te gaan liggen... komt Sjaan bij je zitten... hmjah... gedaan met de rust.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef frankium het volgende:
echtbert gaat een uurtje liggen.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
ojee janine stopt met schoomaken, die krijgt straks afkick verschijnselen en dan gaat ze weer ruzie maken
Ik denk dat BB wel weer rond 0:00uur de tijd doorgeeftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef golfer het volgende:
Ze hebben opnieuw geen enkel besef van de tijd.
Ze hebben het idee dat het aan het eind van de middag is.
wat hij zegt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef Otto215 het volgende:
Waar zijn al die anderen?
Liggen te Ne*kenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef Otto215 het volgende:
Waar zijn al die anderen?
Daar zit ik helemaal klaar voor.... Dat wil ik niet missen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB wel weer rond 0:00uur de tijd doorgeeft
snel bestellen NU NUUU KON KONSENTRASIIEEEquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB wel weer rond 0:00uur de tijd doorgeeft
Je bedoelt die zusjes? Ik vind ze er allebei zo afgeleefd uitzien qua gezicht.. net alsof iemand ze alleen met hun hoofd door een vat zoutzuur heeft gehaald en laten opdrogen onder een droogkap uit de jaren 50 ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:37 schreef rubstar het volgende:
die ene ziet er echt moeilijk oud uit.. of is ze dat ook..
Hoezo?? Komt Ballekie de tampony's ophalen bij ze???quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die 2 doblo's hebben er totaal geen interesse in, dat wordt allemaal thuis geregeld.
Stelletje verwende nesten zijn het (door de regering)![]()
verschil zie je toch nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:41 schreef Wishjuh het volgende:
LOL Monique deed de wc deur open toen Janine aan et kakken was
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef frankium het volgende:
Rik wil charatels, of hoe je die dingen ook noemt!
ja.. monique volgens mij, die van 35? die ziet er gewoon oud en erg moe uit ofzo.. die oogleden hangen op der wangen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Je bedoelt die zusjes? Ik vind ze er allebei zo afgeleefd uitzien qua gezicht.. net alsof iemand ze alleen met hun hoofd door een vat zoutzuur heeft gehaald en laten opdrogen onder een droogkap uit de jaren 50 ofzo![]()
Dat komt door te veel fitness.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Je bedoelt die zusjes? Ik vind ze er allebei zo afgeleefd uitzien qua gezicht.. net alsof iemand ze alleen met hun hoofd door een vat zoutzuur heeft gehaald en laten opdrogen onder een droogkap uit de jaren 50 ofzo![]()
Zal wel zo'n takkekind thuishebben die geen wôghs lus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:42 schreef rubstar het volgende:
[..]
ja.. monique volgens mij, die van 35? die ziet er gewoon oud en erg moe uit ofzo.. die oogleden hangen op der wangen..
Sommige mensen blijven op een bepaalde leeftijd steken. Doe je niets aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:42 schreef BigBuzzz het volgende:
OMG "laten we gezellig gaan nagellakken . . . . . . ."
De meiden zijn op tienertour . . . . .
![]()
Die ziet er zwaar geleefd uit, terwijl ze zich niet zo voordoet. Echt super lelijke kinderen.Bahquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:42 schreef rubstar het volgende:
[..]
ja.. monique volgens mij, die van 35? die ziet er gewoon oud en erg moe uit ofzo.. die oogleden hangen op der wangen..
vergeet de zon en zonnebanken niet!!!!quote:
Of zou het iets Haags zijn? Inkie kwam ook uit Den Haag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. het Ingrid-syndroom!![]()
Micheline en Semtex... Semih en Micheline... Hmmmzquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Micheline over iemand die ze niet mag buiten het huis. Ze was met Semtex bij haar vader gaan eten, waarschijnlijk mag ze de nieuwe vrouw van haar pa niet.
op Tv lijk je ouder....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef Wishjuh het volgende:
Micheline ziet er echt ouder uit dan 20 jaar... vind ik...
En dan het liefst Sabrina die overblijftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef frankium het volgende:
Als een van de zusjes weg moet, verandert degene die achterblijft direkt! Dat lijkt me leuk.
ja ze praat alleen af en toe alsof ze onder de dope zit.. nog nooit zo'n zuigende langzame zeur stem gehoord..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Schatje he die Micheline
Ze waren zowaar best actief.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit soort dingen is echt ons ding...zeggen de zusjes over de weekopdracht..maar ze hebben toch niks gedaan?
Inderdaad... Monique heeft zooo een irritante stem... pfffquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dan het liefst Sabrina die overblijft
Ingrid had lang niet zo'n tanige harde kop. Daar zaten tenminste nog wat rondingen in.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Of zou het iets Haags zijn? Inkie kwam ook uit Den Haag.
rot op man ! Echt iemand die helemaal naar d`r vriend z`n pijpen danst.quote:
kom op man die zusjes met zijn tweeen zijn al grappiger dan de rest van het huisquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Boeiuh ze ziet er schattig uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef frankium het volgende:
[..]
rot op man ! Echt iemand die helemaal naar d`r vriend z`n pijpen danst.
Het is inderdaad de topactquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
kom op man die zusjes met zijn tweeen zijn al grappiger dan de rest van het huis
Maar als zus 2 er niet was lag sabrina allang te neuken met die gast met die walkman op z`n hoofd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
kom op man die zusjes met zijn tweeen zijn al grappiger dan de rest van het huis
Alleen lullig dat het niet grappig bedoeld is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef toxikon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vragen voor die twee al bij voorbaat erg naar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze waren zowaar best actief.
Ze bedoelde het in tegenstelling tot weekopdrachten met allemaal nare vragen. Bij die opdrachten zien ze de bui al hangen
Toch meen ik me te herinneren dat Ingrid een aardig geribbeld voorhoofd had. Haar wangen hadden rondingen idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ingrid had lang niet zo'n tanige harde kop. Daar zaten tenminste nog wat rondingen in.
Ik denk dat het verblijf in het BB-huis ze wel goed zal doen. Iedereen komt daar aan.
juist en dat gun ik die vette plofkop niet, hij's de huishoer van 2006quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:52 schreef frankium het volgende:
[..]
Maar als zus 2 er niet was lag sabrina allang te neuken met die gast met die walkman op z`n hoofd.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vragen voor die twee al bij voorbaat erg naar.
BB: "Sabrina, hoeveel handen heeft een mens?"
Sabrina: "Nou.. da's een strikvraag, ik ken namelijk iemand en die heeft er maar 2!"
BB: "..."
Sabrina: "Dan ga ik toch voor 3, want dat is wel het gemiddelde.. denk ik hoor!"
![]()
voor 15 mensen in een week lijkt me dat toch niet overdreven veelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef frankium het volgende:
Bestelling
15 kilo aardappelen! Dat eet ik in een jaar nog niet op!
met z`n 2en dan hè.
Met z'n 2en zijn ze toch het grappigstquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Monique en Sabrina doen weer gezellig mee met de rest.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308156.jpg]afbeelding][/URL]
Monique: "Je klets". En dan die kop die ze erbij trektquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef Wishjuh het volgende:
lol de zusjes kunnen elkaars gedachten lezen... maar dan gaat et wel over beddengoed... wat een niveau
Ja echt he.. genietenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Met z'n 2en zijn ze toch het grappigst![]()
Boeren zijn het! Aardappelen zijn zooo 1998! ben blij dat ik er niet zit....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:54 schreef Flujas het volgende:
[..]
voor 15 mensen in een week lijkt me dat toch niet overdreven veel
nou vooruit dan ga ik toch maar nog een broodje eten....quote:
die hebben ze teruggerold in zee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:58 schreef ruby het volgende:
Waar is Hilde eigenlijk?
Ik kan ze wer-ke-lijk niet volgenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Met z'n 2en zijn ze toch het grappigst![]()
Knock out geslagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:58 schreef ruby het volgende:
Waar is Hilde eigenlijk?
vroeg in de avond ofzo, ze hebben echt totaal geen benul meer van de tijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Lol om 0:00Hoe laat denken ze wel niet dat het is dan?
Ja heerlijk eigenlijk... dat je echt nergens aan hoeft te denken in je leven.... lekker rustigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef rubstar het volgende:
ach die zusjes zijn toch eigenlijk wel prachtig he.. lekker dom dus geen benul wat er allemaal speelt in de wereld.. in dat huis geen reet doen, beetje nagels lakken, als ze thuis zijn beetje kindjes ophalen van school.. geen vuiltje aan de lucht voor ze.. lekker leven hoor
Nu danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vroeg in de avond ofzo, ze hebben echt totaal geen benul meer van de tijd.
maar ik denk dat bb ze zo wel zal inlichten dat het middernacht is.
Is dit het nieuwe geheim van BB6, Micheline heeft een tweeling zusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308154.jpg]afbeelding][/URL]
nu wel dus...............quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:02 schreef rubstar het volgende:
bwhaha.. ze hebben geen idee van de tijd.. prachtig.
err... volgensmij moesten ze juist op donderdag bestellen... waarom gaan ze nu anders bellen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Te laat met bestellen, de gong ging en op het tv scherm stond het is middernacht.
wat een simpele luiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
De zusjes willen geen eten meer omdat het middernacht is
Als het op z'n Surinaams bedoeld is, dan betekent het: Goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:03 schreef JufJoop het volgende:
"Wat is BOENG?"
Tuurlijk niet. Er was een storing met de telefoon én ze weten de tijd niet. Dus dat flikken ze niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Te laat met bestellen, de gong ging en op het tv scherm stond het is middernacht.
Ja stel je voor dat er een grammetje bij komt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
De zusjes willen geen eten meer omdat het middernacht is
Qoute van M of Squote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Als het op z'n Surinaams bedoeld is, dan betekent het: Goed.
en nu alles proberen te verklaren, ja ik voelde aan me buik dat het nog geen 6 uur was toen we begonnen dit dat.. blabla..quote:
Misschien spreken ze ook wel Surinaams onderling.quote:
Sjonge jonge, ben jij familie van Hummie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Er was een storing met de telefoon én ze weten de tijd niet. Dus dat flikken ze niet.
En terecht.
idd vergeet die chamignons fijn en bestel bier en bacarrrrrdi.. en als dan de bestelling komt zeggen dat BB alleen drank geeft voor 1 week als nieuwe opdracht..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:05 schreef frankium het volgende:
groente eerstBESTEL DAN BIEHUUUUUUURRRRRRRRR
Ja terwijl dat vorig jaar ook zo was.. ze hebben toch wel gekeken vorig jaar?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben niet door dat je de bestelling in delen moet doorgeven
Wat een vermakelijke dozenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien spreken ze ook wel Surinaams onderling.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef ruby het volgende:
Ik verbied Hilde bij deze te lachen.
Zodra ze lacht, zie ik in mijn gedachten haar ingewanden eruit vliegen.
Nee, ze lachte zojuist nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Is Janine al dood?
Als dat eens zou kunnenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Is Janine al dood?
egbert zit er niet bij... die had het wel geweten, die heeft elke bb gezien volgens mijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja terwijl dat vorig jaar ook zo was.. ze hebben toch wel gekeken vorig jaar?
Klopt.. dat vertelde ie ja...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
egbert zit er niet bij... die had het wel geweten, die heeft elke bb gezien volgens mij
Ja en waar is dat lekkere wijf van hemquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
egbert zit er niet bij... die had het wel geweten, die heeft elke bb gezien volgens mij
Als jij zou mogen kiezenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
Dus Etienne gaat het nu bij Milica proberen?
Nee, geen familie van Hummie. Maar sodemieter op met die noodrantsoenen. Gewoon lekker drinken en eten. Dan zijn we van dat gezeik af en kan er tenminste iets gebeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ben jij familie van Hummie?
Te laat is te laat..... KLAAR!!!! (he, wie zei dat ook alweer?)
DIDOquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ben jij familie van Hummie?
Te laat is te laat..... KLAAR!!!! (he, wie zei dat ook alweer?)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, geen familie van Hummie. Maar sodemieter op met die noodrantsoenen. Gewoon lekker drinken en eten. Dan zijn we van dat gezeik af en kan er tenminste iets gebeuren.
De irritatie sloeg net een beetje toe. Nu zijn ze allemaal weer lief en aardig....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, geen familie van Hummie. Maar sodemieter op met die noodrantsoenen. Gewoon lekker drinken en eten. Dan zijn we van dat gezeik af en kan er tenminste iets gebeuren.
Die willen gewoon scoren, en verder zijn er weinig jonge mannen in het huis. Alleen Jeroen, maar die zegt niks. De rest is homo of bazig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef rubstar het volgende:
hm.. die wijve trekken toch enigzins naar die plofkop E10 toe.. snap er niks van.. misschien komt het toch door die diadeem..
Er is dan ook nog geen drank in huis. Met drank op zijn mensen veel eerder geneigd de waarheid te zeggen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De irritatie sloeg net een beetje toe. Nu zijn ze allemaal weer lief en aardig....
ben het wel met scan eens. Maar BB3 was ook leuk, dat ze soms heel veel kunnen bestellen en de andere jaloers toekijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat is waar ja.. blijft jammer.. als die plofkop uit het huis komt is ie niet te houden..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef frankium het volgende:
[..]
Die willen gewoon scoren, en verder zijn er weinig jonge mannen in het huis. Alleen Jeroen, maar die zegt niks. De rest is homo of bazig.
Ja, eng he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef LeonII het volgende:
Damn wat kan die Tijn psycho kijken met dat gebit van ehm.
vanochtend ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef Wishjuh het volgende:
hmm Marcia met een bril op... das voor et eerst dat ik dat zie...
Heeft Tijn nou de trui van Hilde aangetrokken?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |