Dat is ook smerig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Ze klaagt nu over onderbroeken die overal liggen.
Zeker wetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
Als man zijnde zou ik liever met Jeroen omgaan dan met Etienne![]()
Als ze volgeklonterd zitten met pies en poep zeker ja.quote:
Eh?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Oeps ik plaats foto's in de streams en hoor net dat het niet gewenst is?
Sorry
Ik vond het daar zo stil
Gisteren zei ze: "Dat doe ik ook hoor, schatje. Maar ik probeer het toch zo snel mogelijk op te ruimen, lieverd."quote:
Ik weenie, maar mijn vuile ondergoed gaat in de wasmand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze volgeklonterd zitten met pies en poep zeker ja.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef TagForce het volgende:
WAAAAHHHH Ik hoor effing Jennifer de Jong! Is die rotstem van Marcia?
Dat meen je niet?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weenie, maar mijn vuile ondergoed gaat in de wasmand.
Niet vragen naar dingen die je prima weetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef TagForce het volgende:
WAAAAHHHH Ik hoor effing Jennifer de Jong! Is die rotstem van Marcia?
Damn... Van een goeie plek 2 naar plek 13 gekelderd nu. brrrrquote:
Mag wel toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Oeps ik plaats foto's in de streams en hoor net dat het niet gewenst is?
Sorry
Ik vond het daar zo stil
Lag het daar maar aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef toxikon het volgende:
sjaan heeft der lijntje colombiaans praatpoeder weer op
Had haar eerlijk waar nog niet gehoord... Door dat gejammer van sjaan heb ik eigenlijk pas vandaag de streams echt aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet vragen naar dingen die je prima weet
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef Sigi het volgende:
Om met de woorden van Janine af te sluiten IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR!!!
Beter met de Franse slag dan helemaal niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat netjes is, zoals ze met de Franse slag iets schoonmaakt, dan heb ik smetvrees...![]()
Oke, relatief netjes danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat netjes is, zoals ze met de Franse slag iets schoonmaakt, dan heb ik smetvrees...![]()
Ze hebben afgesproken dat deze 3 dit coördineren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t opvallend dat Egbert zich niet meer met de boodschappen bemoeid.
Het ergste is dat ik ook nog weet wie je met 'Geer' bedoelt ookquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef frankium het volgende:
Wel aso dat BB een zwarte werkster heeft
[afbeelding]
de volgorde klopt alleen niet zo ...maar dat moet je ruim zien denk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef Papabear het volgende:
Sjaan is in ieder geval een prima 'poetsjvrouw'
Dat laatste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef Maurisico het volgende:
Janine poetst...... ik heb nog nooit BB-bewoners zien poetsen in het verleden... of heb ik het mis?
Precies, dan kan hij hun de schuld geven, omdat ze te laat zijn en komt Egbert er weer vanaf...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Egbert is tactisch. die weet dat hij zich met het vangen van de koffer te ver heeft laten gaan, dus houdt zich nu op de achtergrond.
Ja echt onbegrijpelijk dat dat model is.. er zitten vrouwen in het huis die veel mooier zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef GeerenGoor het volgende:
[afbeelding]
vieze dunnen spriet beentjes
owwwww nou das echt heeeel erg... waar die zich druk om maakt.. echt ongelofelijk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef Flujas het volgende:
ohoh Janine heeft haren in de douche gevonden
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef frankium het volgende:
De bestelling.15 kratten bier 20 flessen wijn 3 fles wiskey 24 breazah voor Millica en Marcia ![]()
12 pakjes shag voor de gevangenis man 34 pakjes peuken 3 pakjes condooms 8 lijntjes coke 1 doos slimfast
[afbeelding]
Zeggeh, ZIJ kan het niet helpen dat ze het ideale figuur heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja echt onbegrijpelijk dat dat model is.. er zitten vrouwen in het huis die veel mooier zijn...
Maar echt heel erg fris is het niet als het van een ander is. Dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
owwwww nou das echt heeeel erg... waar die zich druk om maakt.. echt ongelofelijk...
Zeg maar rustig allemaal... Hilde included.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ja echt onbegrijpelijk dat dat model is.. er zitten vrouwen in het huis die veel mooier zijn...
Yup, zo komt er meer alcoholquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
Ze hebben nog ruim een half uur voor de bestelling.
Trouwens, waarom 3 mannen en geen enkele vrouw in dat bestelcommiteé?
Of vallen tampons en maandverbanden buiten die bestellijst?
selectief geheugen dan.... poetsen is niet mijn favoriete bezigheid..quote:
Ja, mooi he, die uitzendingenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik ook nog weet wie je met 'Geer' bedoelt ook![]()
Hij vindt zichzelf wel persoonlijkheid en uitstraling hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeroen is relaxed maar een beetje saai.
Maar om er nou een kruisverhoor van te maken vind ik wel ver gaan... (zul je zien dat het haar eigen haren zijn ook)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar echt heel erg fris is het niet als het van een ander is. Dat moet ik toegeven.
Volgens mij probeert Janine juist op deze manier negatieve aandacht op een willekeurige andere te vestigen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef pullup het volgende:
Het duo word door Janine ter verantwoording geroepen voor de haren in het doucheputje![]()
Vervolgens de rest van het gezelschap.
Janine maakt vrienden
haha ja zelfs Hilde... moeilijk toe te geven maar is zeker waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg maar rustig allemaal... Hilde included.
lol de logica in het schoonmaken van haar heb ik ook nog niet echt gevonden ,misschien komen we daar ooit achterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef Otto215 het volgende:
Wat is die janine ook een dom mokkel hé gaat ze met een trekker schrobben MY GOD
Ja, dat is idd overdreven. Ze kan het beter op een andere manier aankaarten.. Maar ja, Janine he, altijd recht door zee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Maar om er nou een kruisverhoor van te maken vind ik wel ver gaan... (zul je zien dat het haar eigen haren zijn ook)
Ja maar betekend; nee want.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij probeert Janine juist op deze manier negatieve aandacht op een willekeurige andere te vestigen.Overal leuren met haar "wie heeft het laatst gedoucht"-vraag en daarbij wel de onschuldige quasi-goedbedoelende "het maakt niet uit hoor, maaaaaar..." houding aannemen. Nee, het maakt je inderdaad niet uit wie dat heeft gedaan
Sjaan
... je wilt gewoon even in de groep gooien dat er een vervelende, ranzige haarputjesplugger in de groep zit.
![]()
!
Ik vind ze zó liefquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef Wishjuh het volgende:
ahh de zusjes gaan praten samen.. dat wordt lache.. lekkere domme gesprekken volgen
Toch heeft ze wel gewoon gelijk (helaas).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef pullup het volgende:
Het duo word door Janine ter verantwoording geroepen voor de haren in het doucheputje![]()
Vervolgens de rest van het gezelschap.
Janine maakt vrienden
Niks tampons en/of maandverband. Ze slikken maar gewoon de pil doorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
Ze hebben nog ruim een half uur voor de bestelling.
Trouwens, waarom 3 mannen en geen enkele vrouw in dat bestelcommiteé?
Of vallen tampons en maandverbanden buiten die bestellijst?
ja in de groep gooien als: we kunnen denk beter met zijn alle ook op de haren in de putjes letten...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat is idd overdreven. Ze kan het beter op een andere manier aankaarten.. Maar ja, Janine he, altijd recht door zee.![]()
strakke broeken met krappe pijpen zijn helemaal weer in, jaren 80 achtig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef rubstar het volgende:
Janine mag dan wel model zijn maar de kleding die ze in het huis laat zien is uit het jaar kruik, lekker een legging tot onder je oksels
Ja, het zijn net twee zusjes van 7... Vandaar dat ze verder geen haar hebben, natuurlijk.quote:
Na vandaag denk ik dat ze allemaal de CONCENTRATIE op Hilde hebben....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef Otto215 het volgende:
Grappige is dat Janine nog nie weet dat ze er als eerste uit gaat.. maar wij dat allang weten HAHAHHAHAHA
Het zou me niets verbazen als haar missie is om ontdekt te worden door een filmproducer... steeds die drama en dan die zinnen in de cameraquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef ruby het volgende:
Janine lult in zichzelf: Fresh & Funkyyyyyyyy.
en leggings helaas dus ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
strakke broeken met krappe pijpen zijn helemaal weer in, jaren 80 achtig.
Inderdaad. Die zus moet eruit, janine niet. Moniek verpest alle stoute ideeën van sabrina steeds.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch heeft ze wel gewoon gelijk (helaas).
Als je met 14 anderen in zo'n huis woont, moet je extra schoon zijn om het een beetje fris te houden.
Maar goed, die zusjes sporen wat dat betreft sowieso al niet: tampons door de plee spoelen, een pan met chloor afwassen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |