Dat is ook smerig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef ruby het volgende:
Ze klaagt nu over onderbroeken die overal liggen.
Zeker wetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
Als man zijnde zou ik liever met Jeroen omgaan dan met Etienne![]()
Als ze volgeklonterd zitten met pies en poep zeker ja.quote:
Eh?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Oeps ik plaats foto's in de streams en hoor net dat het niet gewenst is?
Sorry
Ik vond het daar zo stil
Gisteren zei ze: "Dat doe ik ook hoor, schatje. Maar ik probeer het toch zo snel mogelijk op te ruimen, lieverd."quote:
Ik weenie, maar mijn vuile ondergoed gaat in de wasmand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze volgeklonterd zitten met pies en poep zeker ja.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef TagForce het volgende:
WAAAAHHHH Ik hoor effing Jennifer de Jong! Is die rotstem van Marcia?
Dat meen je niet?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weenie, maar mijn vuile ondergoed gaat in de wasmand.
Niet vragen naar dingen die je prima weetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef TagForce het volgende:
WAAAAHHHH Ik hoor effing Jennifer de Jong! Is die rotstem van Marcia?
Damn... Van een goeie plek 2 naar plek 13 gekelderd nu. brrrrquote:
Mag wel toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Oeps ik plaats foto's in de streams en hoor net dat het niet gewenst is?
Sorry
Ik vond het daar zo stil
Lag het daar maar aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef toxikon het volgende:
sjaan heeft der lijntje colombiaans praatpoeder weer op
Had haar eerlijk waar nog niet gehoord... Door dat gejammer van sjaan heb ik eigenlijk pas vandaag de streams echt aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet vragen naar dingen die je prima weet
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef Sigi het volgende:
Om met de woorden van Janine af te sluiten IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR!!!
Beter met de Franse slag dan helemaal niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat netjes is, zoals ze met de Franse slag iets schoonmaakt, dan heb ik smetvrees...![]()
Oke, relatief netjes danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat netjes is, zoals ze met de Franse slag iets schoonmaakt, dan heb ik smetvrees...![]()
Ze hebben afgesproken dat deze 3 dit coördineren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t opvallend dat Egbert zich niet meer met de boodschappen bemoeid.
Het ergste is dat ik ook nog weet wie je met 'Geer' bedoelt ookquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef frankium het volgende:
Wel aso dat BB een zwarte werkster heeft
[afbeelding]
de volgorde klopt alleen niet zo ...maar dat moet je ruim zien denk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef Papabear het volgende:
Sjaan is in ieder geval een prima 'poetsjvrouw'
Dat laatste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef Maurisico het volgende:
Janine poetst...... ik heb nog nooit BB-bewoners zien poetsen in het verleden... of heb ik het mis?
Precies, dan kan hij hun de schuld geven, omdat ze te laat zijn en komt Egbert er weer vanaf...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Egbert is tactisch. die weet dat hij zich met het vangen van de koffer te ver heeft laten gaan, dus houdt zich nu op de achtergrond.
Ja echt onbegrijpelijk dat dat model is.. er zitten vrouwen in het huis die veel mooier zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:24 schreef GeerenGoor het volgende:
[afbeelding]
vieze dunnen spriet beentjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |