BwennieBren +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef BwennieBren het volgende:
Die film heet De Bunker
Jij bedoelt het Deltion College. Maar dat ligt niet in Vught.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
Het Vughtse kinderdagverblijf, de somberste gevangenis die men zich kan indenken.
De verzamelplaats der zware gevallenen, de verzamelplaats der ter dood veroordeelden.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
Het Vughtse kinderdagverblijf, de somberste gevangenis die men zich kan indenken.
De verzamelplaats der zware gevallenen, de verzamelplaats der ter dood veroordeelden.
Ik heb dat toch echt jaren gekeken met Peter-Jan Rens knul...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
5 tegen 5? Da's ook een Willem Ruis programma, knul...
Kan wezen. Maar waarschijnlijk ben ik al te oud. Peter Jan Rens is de tweede NL-presentator die 5 tegen 5 deed. Willem Ruis kon dat niet; die was namelijk een beetje dood. En nu schijnt Gordelroos hetzelfde programma te doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dat toch echt jaren gekeken met Peter-Jan Rens knul...
En daarin zei hij ALTIJD: "Licht uit, spot aan"
Dat klopt. Ik heb 1 aflevering gezien met die kneus en het is gewoon walgelijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan wezen. Maar waarschijnlijk ben ik al te oud. Peter Jan Rens is de tweede NL-presentator die 5 tegen 5 deed. Willem Ruis kon dat niet; die was namelijk een beetje dood. En nu schijnt Gordelroos hetzelfde programma te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |