Oh..volgens mij had ik gevraagd voor samenvoegenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gisteren niet, nee. Maar toen Nem1 de punten kreeg heb ik je gevraagd wat ik ermee moest doen
Zeg het nou maar gewoonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vergis ik me als ik zeg dat ik wat dingen aan z'n gezicht mis?
BwennieBren +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:22 schreef BwennieBren het volgende:
Trekkie toch? Worf?
Nembrionic +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Wraiths, Stargate Atlantis
Neuhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef Supersheep het volgende:
De Vughtse Braderie, de somberste gevangenis die men zich kan indenken.
De verzamelplaats der zware gevallenen, de verzamelplaats der ter dood veroordeelden.
BwennieBren +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef BwennieBren het volgende:
Die film heet De Bunker
Jij bedoelt het Deltion College. Maar dat ligt niet in Vught.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
Het Vughtse kinderdagverblijf, de somberste gevangenis die men zich kan indenken.
De verzamelplaats der zware gevallenen, de verzamelplaats der ter dood veroordeelden.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
Het Vughtse kinderdagverblijf, de somberste gevangenis die men zich kan indenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |