Aww, wat lief! Dank je wel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ik doe even Tokay na
Voor alle zieken:
[afbeelding]
Woeps... Ik zie het. Moment, even edit enzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef NoSigar het volgende:
*kuch* Ik had eerder het Franse volkslied gemeld, kijk maar in het vorige topic.
Okido. No problemoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Asmodian het volgende:
Hee BB, Homdeck, Dolle_Hond en Dart!
Ik ben weer even weg om te gaan liggen - moet morgen met voorbereidingen beginnen voor de meet enzo. Ik stuur vanavond nog een mailtje over de meet - of ik me nou beter voel of niet. Jullie zullen me moeten excuseren als er geen lopende zinnen inzitten
Je hebt helemaal gelijk, mijn excusesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef NoSigar het volgende:
*kuch* Ik had eerder het Franse volkslied gemeld, kijk maar in het vorige topic.
ja kutquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom heeft Ajax verloren? Echt te shit gewoon!![]()
Omdat ze minder doelpunten hebben gemaakt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan het nog steeds niet bevatten... Heb alleen de eerste helft kunnen zien maar daarin was Ajax zo superieur...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax heeft trouwens de grasmat vervangen door kranten. Op papier zijn ze het sterkstquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Omdat ze minder doelpunten hebben gemaakt?
Is dit de nieuwe vraag?
Dit is de algemene kennis quiz hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet bevatten... Heb alleen de eerste helft kunnen zien maar daarin was Ajax zo superieur...
Bijna even grappig als de uitslag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Omdat ze minder doelpunten hebben gemaakt?
Is dit de nieuwe vraag?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Waarom kan het dak van de ArenA open? Kan het publiek ook sterren zien
Ieg niet op Ajaxquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Hup Ajax, hup!
Oh ja, we wachten allemaal op een vraag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |