geen last vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef sherrytje het volgende:
mijn stream loopt steeds vast jullie ook
edit: oh de weekopdracht is geslaagdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Marrije het volgende:
Aan het gegil te horen is de wijn binnen maar ik zie alleen wat fruit?
6 uur ongeveer..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen last van
iemand een idee hoelang ze hebben gewacht op het vallen van de koffer?
Een uurtje of 5 ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen last van
iemand een idee hoelang ze hebben gewacht op het vallen van de koffer?
Jij bent dan ook heel volwassen en hebt het beste met de wereld voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.
Ik heb zelf ook een afkeer tegen Hilde (het schreeuwerige), maar om haar daarom "zeekoe"' te gaan noemen, pas ik voor.
Eindelijk iets leuks om te gaan kijken! Tot nu toe alleen nog captures posten interessant gevonden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Kinga het volgende:
godzijdank..... dat wordt zuipen dit weekend!!!!
zes uur hilde horen piepen Consentraaaasie is echt too muchquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
Maargoed ik schakel echt net in idd, heb t maar een half uurtje met zeil gezien dus misschien dat ik me daarom niet erger aan Hilde.
Dan gaat Etienne loskomen.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Kinga het volgende:
godzijdank..... dat wordt zuipen dit weekend!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |