whoops?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb whoops nog gewoon aanstaan![]()
ja whoops de extentie voor quick PI (maar die zit er nu ook gewoon in) en quick quotequote:
Die is er bij mij nu uit. Wel quick PI. Maar geen QQ.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja whoops de extentie voor quick PI (maar die zit er nu ook gewoon in) en quick quote
zegt me niks, die heb ik dan vast ook nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja whoops de extentie voor quick PI (maar die zit er nu ook gewoon in) en quick quote
Dat klinkt akelig.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:17 schreef Nouk het volgende:
Hoi. Ik ben weer een beetje in het land der levenden.
Ik heb zelfs een stap buiten gezet. Nu m'n teringerge hoofdpijn en keelontsteking nog weg. Wat een ellende. Ik mis allemaal belangrijke college's
.
Okay, geef maar toe; wie van jullie is Joods?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Joodse splintergroeperingen.
Ik mailde voor wat info (want er stond niks concreets) moest ik gelijk bellen en die gast wou dat ik maandag al langs kwam op een gesprek .. dat was me iets tequote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef Cynic het volgende:
Lastig?
wel naar diezelfde gast?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Maarja morgen maar eens een sollicitatie de deur uit doen.
Nee naar een andere dat onderzoek van die opdringerige gast vind ik niet zo heel erg leuk ...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
wel naar diezelfde gast?
Klinkt niet zo heel erg moeilijk eigenlijk
Hehe, wel naar als je een AIO plek wordt opgedrongenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee naar een andere dat onderzoek van die opdringerige gast vind ik niet zo heel erg leuk ...
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hehe, wel naar als je een AIO plek wordt opgedrongen
He, zulke topics komen alleen maar omhoog in je AT omdat jij (en zwansen) er zelf ook in gepost hebben.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:06 schreef Nouk het volgende:
PP. Als je nou voortaan wat post over jullie sexleven he, doe het dan ff onder 1 van je klonen. Dat soort inside info hoeven wij toch niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |