Dat moet te regelen zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wanneer jullie gaan ontmoeten, hangt van meetings en de tijden daarvan af
quote:
Dan weet je zeker dat ze zelf niet kanquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:50 schreef Cynic het volgende:
dan laten we Nouk de datum wel weer kiezen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:50 schreef Cynic het volgende:
dan laten we Nouk de datum wel weer kiezen
Is Hippie dan ook master??quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens dan is over een jaar de gehele inspirimental master!
maar niet in de muziek
hij is wel een master aan het doenquote:
Ha, ik wel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens dan is over een jaar de gehele inspirimental master!
maar niet in de muziek
whehe. Hebben we haar beledigd ofzo dat ze niet meer post of heeft ze het heel druk?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ze zelf niet kan
ze zei dat ze het druk had jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
whehe. Hebben we haar beledigd ofzo dat ze niet meer post of heeft ze het heel druk?
t lijkt wel een paar jaar geledenquote:
[bioslock]Dingenquote:
bijna inderdaad!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
t lijkt wel een paar jaar geleden!
dingen, frollie, het is één pot nat!quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
dingen, frollie, het is één pot nat!
pfff, wat weet jij daar nou van!quote:
Ohja dat is waar.quote:
quote:
Nouk is ziek.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
whehe. Hebben we haar beledigd ofzo dat ze niet meer post of heeft ze het heel druk?
Wens haar beterschap!quote:
Aww wens dr maar beterschap van onsquote:
ik heb whoops nog gewoon aanstaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik mis nu mn quickqoute
Maar ik zal het doorgeven.
de digitale fruitmand!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Aww wens dr maar beterschap van ons
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |