Tragisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga ook altijd naar de zonnebankstudio.![]()
Wedden dat ze een ontzettend strak kutje heeft. Die krijgt immers geen zonlicht binnen...quote:
Met dat mens wil je niet eens naar bedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Wedden dat ze een ontzettend strak kutje heeft. Die krijgt immers geen zonlicht binnen...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga ook altijd naar de zonnebankstudio.![]()
als je regelmatig in een ziekenhuis rondloopt kom je veel tegen, maar dit is mij zelfs nieuw.quote:
www.jeechteleeftijd.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[afbeelding]
je ziet er ook uit als dik over de 50 ; het feit dat je rookt draagt daar nog eens extra aan bij.
nu je er zelf over begint.
Wat ontzettend aardig, zeg. Internetheldquote:
Lijkt net of dat er een soort pak om heen zit, echt heel raar en vooral smerig om te zien.quote:
wat ontzettend lief van je dat je je mede-schoorsteen helptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wat ontzettend aardig, zeg. Internetheld
Wat ben jij een kneus, verstand van vrouwen is iig iets waar je geen last van hebtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je ziet er ook uit als dik over de 50 ; het feit dat je rookt draagt daar nog eens extra aan bij.
nu je er zelf over begint.
hey, ik hoef tenminste niet op mijn woorden op fok te letten om ooit de kans te maken een vrouw te neuken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Wat ben jij een kneus, verstand van vrouwen is iig iets waar je geen last van hebt
Of je dat wel of niet doet doet verrekt weinig af van het feit dat je een kneus bent.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, ik hoef niet op mijn woorden op fok te letten om ooit de kans te maken een vrouw te neuken.
dus jij geilt op verlepte boterhammen met loshangende huidflappen en voelt je aangesproken op je persoonlijke voorkeur?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Of je dat wel of niet doet doet verrekt weinig af van het feit dat je een kneus bent.
huid blijft plakken en scheurt af met elke slag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:24 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Met dat mens wil je niet eens naar bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |