Wie dacht je dat ik had meegenomen voor die zesde plaats?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:21 schreef Svyatagor het volgende:
Volgens mij is AudreyHepburn een Muziekquiz-a-go-go-veteraan.
Ah, ik hoorde al iets toen ik net met de trein daar langs kwam.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:57 schreef speknek het volgende:
Waah. Ik zit in Soesterberg, en we werden net aangevallen! Allemaal straaljagers laag over, loopings en barrelrolls maken. Best indrukwekkend..
Ik ook! Ik ga morgen tekenen voor een huis!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:27 schreef Q. het volgende:
Vroeg slapen.
Wilheminapark is inderdaad een prachtige locatiequote:Op vrijdag 8 september 2006 21:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ga morgen tekenen voor een huis!.
Het is ergens een beetje zonde, want we waren nog in de running voor een werfwoning aan de Oudegracht... Maar dat zouden we pas volgende week horen, en er waren wat mensen voor ons, dus die kans achtten we toch al niet zo groot. En dit is in Oudwijk, op een paar meter van het Wilhelminapark, ook een prachtige lokatie dus. (ook iets grotere ramen, en naar het lijkt iets ruimer. maar we moeten dan wel weer bijna 900 euro bemiddelingskosten betalen).
dus speknek wordt ook (weer) een Utregger!.
Het is nu wat te laat, maar er was vanavond een theatersportvoorstelling bij Parnassos.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
Nog iets te doen vanaaf?
Wel irritant dat m'n vriendin geen recent loonstrookje kan vindenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:58 schreef VoreG het volgende:
Wilheminapark is inderdaad een prachtige locatie
Gefeliciteerd
Kan ze geen uitdraai vragen bij haar werk of uitzendbureau? Uitzendbureau's doen dat vaak wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel irritant dat m'n vriendin geen recent loonstrookje kan vinden! Hopelijk gaan ze niet bitchen
.
Nah, ze werkt bij de universiteit, en we moeten per se deze ochtend tekenen.. Dus dat gaat niet meer op tijd lukken. Maar het komt wel goed denk ik, heb een salarisstrookje van mei, een brief van september dat 'r salaris is verhoogd en een bankafschrift van d'r loon (weliswaar wel op een usb stick want 'r printer doet het uiteraard nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Kan ze geen uitdraai vragen bij haar werk of uitzendbureau? Uitzendbureau's doen dat vaak wel.
En toch ben ik er niet. 16:30 hockeyen, wat een kuttijdquote:
So, inderdaadquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wilheminapark is inderdaad een prachtige locatie
Gefeliciteerd
Weet je nu nog niet hoe laat het is?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:01 schreef Christine het volgende:
Er is sowieso veel te doen in de stad morgen.
Iemand zin om mee te gaan om 14.00 uur en/of 15.00 uur naar Theatersport bij parnassos?
Jawel, gisteren was het om 20.30 uurquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
Weet je nu nog niet hoe laat het is?
Ik moet om 16:00 bij m'n club zijn, dus als het om 14:00 is kan ik wel ff. Theatersport klinkt wel interessant.
Aah okee. Moet je dan ook meedoen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, gisteren was het om 20.30 uur.
Zondag hebben ze geloof ik twee workshops, eentje om 14.00 uur en eentje om 15.00 uur.
Die bovenin, dat gaat hem wordenquote:
Gooi dan een steen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik uit mijn raam hang zie ik de lawaaierige buurjongens..
Zijn wij nou praktisch buren? Of zit je daar *wegwerpgebaar* bij hullie aan de abstedekant?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik uit mijn raam hang zie ik de lawaaierige buurjongens.. En om ze te horen is merely being there genoeg.
.
Ik woon aan een zijstraat van de Oudwijkerdwarsstraat. Op 2 minuten lopen van die eerdergenoemde AH op de Reiger. Dan wonen we wrsch inderdaad op kotskruipafstrand.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Zijn wij nou praktisch buren? Of zit je daar *wegwerpgebaar* bij hullie aan de abstedekant?
De anderquote:Op zondag 10 september 2006 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
3) "De huis" ?
Vanuit de oudwijkerdwarsstraat de reigerstraat oversteken en twintig meter doorlopen.quote:Op zondag 10 september 2006 12:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
2) Alsof ik aan de hand van die foto wist waar het was. (Namelijk, nee.)
ik was er ookquote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Door alles heenkakelen tijdens de Popquiz, en stiekum meezingen, en enthousiast quizzen is tof.
Ik zat in de tuin te studerenquote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Door alles heenkakelen tijdens de Popquiz, en stiekum meezingen, en enthousiast quizzen is tof.
Eenmalige Popquiz-a-Gogo met Mathijs Nieuwendijk / -kerk / -huis* in het Vredenburg.quote:Op zondag 10 september 2006 19:27 schreef speknek het volgende:
Waar is die popquiz?
Natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
De enige echte Popquiz is natuurlijk de popquiz van de Three Imaginary Boys in Tivoli..
Het was niet per persoon. Het ging tussen drie Utrechtse grootheden en het vak met mensen achter ze die ze voor mochten zeggen. Ik was met Vincent, en wij hebben ons er vooral tegenaanbemoeid.quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoe deden jullie het vandaag zonder mijn bescheiden inbreng?
Was dat 'Chansonwijf' niet Wende Snijders? Die schijnt erg goed te zijn (ze is tevens 1 van de kassameisjes uit het liedje van de vliegende panters)quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het was niet per persoon. Het ging tussen drie Utrechtse grootheden en het vak met mensen achter ze die ze voor mochten zeggen. Ik was met Vincent, en wij hebben ons er vooral tegenaanbemoeid.
Ze hadden ook diverse artiesten als gast over de vloer om een nummertje voor te spelen. Michiel van Solo die een tranentrekkende kippevel uitvoering* van Imagine ten gehore bracht. C-Mon & Kypski die met twee homies Seven Nation Army coveren. Een of ander chansonwijf dat La Vie En Rose kwam zingen. (In een kneiteronflatterende catsuit. Kan iemand een nationaal verbod tegen haltertopjes uitvaardigen aub ?)
* Omdat het zo mooi was. Niet van ellende. Doh.
In Zuilen is meestal wel wat aan de handquote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef ioko het volgende:
Een hele berg politie reed via de A'straatweg naar zuilen, iets aan de hand daar ofzo?
Ik hoor niets hoor!quote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In Zuilen is meestal wel wat aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |